ik heb een de MK2 carp porter (110£), maar nu (als ik er nog gene zou hebben) zou ik voor deze gaan http://www.carp-porter.com/mk2punctureproof.html (maar voor 50£ meer heb je deze!!) .... echt oer sterk deze carp porter barrow´s!!
Laatst aangepast door Tommy De Cleen op vr jun 22, 2012 7:16 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Nash H gun Barrow -Carp porter mk2 vr jun 22, 2012 7:12 pm
das wel al een ander prijsklasse hé Tommy , de andere twee kosten zo goed als evenveel.
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nash H gun Barrow -Carp porter mk2 vr jun 22, 2012 7:14 pm
Tony van de merlen schreef:
das wel al een ander prijsklasse hé Tommy , de andere twee kosten zo goed als evenveel.
Tony was net men post aan het aan passen .... lees even opnieuw
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Nash H gun Barrow -Carp porter mk2 vr jun 22, 2012 7:22 pm
Lijkt me goeie kar deze Tony... Ik heb zelf al een paar jaar een Nash Pathfinder, supercontent van. Hoe minder hendels, draaiknoppen aan zo'n kar, hoe beter zou ik zeggen. Ik zou ook eerder voor een kar met 1 wiel gaan, dan voor twee. De Trax-reeks van Nash, daar heb ik er al serieus mee weten sukkelen. De lasnaden zijn werkelijk om te bleiten... Koop u ineens een zeiltje voor over de kar te spannen tegen de regen erbij en een wheelbag. Ik steek daar standaard een pomp bij
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nash H gun Barrow -Carp porter mk2 za jun 23, 2012 1:19 pm
die MK2 is zeker goed ... heb er ook zo één!! en gebruik die heel veel (elke sessie) en die word geladen met alles dat ik mee neem en kan er op in één keer ... ik zou geen ander moeten hebben (misschien een band die niet kapot kan) maar voor de rest super tevreden over (volgens mij te koop bij de poorter te gent) ...
Tony van de merlen
Onderwerp: Re: Nash H gun Barrow -Carp porter mk2 za jun 23, 2012 1:52 pm
nee de poortere verkoopt ze niet !!! Hengelsport de vught in nederland verkoopt ze wel en dit zonder verzendingskost naar België
Vandaag de nash h gun is gaan bekijken , en me niet bevallen !