Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 9:03 am
De mijne ...
MK 2 carp-porter met "under bag" en "front bag" . (incl. spares kit)
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 9:27 am
Nu nog een aanhangwagen kopen om hem mee te krijgen naar 't water...
Wel een proper geriefke... PIMP MY PORTER!!!
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 9:37 am
Leuk ding, maar is dat geen enorm karwij om dat in mekaar te steken dan ? (ik heb ne trackta btw)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 9:54 am
vouwd toch proper compact op vind ik (zie maar)
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 2:18 pm
heb 1 tje laten maken, zo 1 tje om voor te trekken met 4 wielen. heel handig en kvind het persoonlijk veel beter dan het kruiwagen type( met 1 of 2 wielen),
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 4:54 pm
@ Robby ; ieder zenne meug é makker,maar mk2 weegt echt niets (zelfs met de 2 bags aan) en de grootte valt ook heel goe mee.
@ David ; opbouwen is kinderspel en dus zeker het afbreken
(thx Tommy 4 tha pic)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 5:03 pm
ik heb tijdens mijn trips in engeland (waar ge niet met de wagen tot op de stek kunt) zoals op Horton en Kings Mead een paar keer gebruik gemaakt van zo een MK2 carp porter en al mijne nest in één keer op de stek gekregen, dat ding is echt perfect stabiel!!! ge hebt den indruk dat ge niets voord duuwd, tegenover andere borrow´s ... is deze meer dan zijn geld waard volgens mij
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 5:07 pm
Blackwater schreef:
ik heb tijdens mijn trips in engeland (waar ge niet met de wagen tot op de stek kunt) zoals op Horton en Kings Mead een paar keer gebruik gemaakt van zo een MK2 carp porter en al mijne nest in één keer op de stek gekregen, dat ding is echt perfect stabiel!!! ge hebt den indruk dat ge niets voord duuwd, tegenover andere borrow´s ... is deze meer dan zijn geld waard volgens mij
Idd makker..daarom heb ik em ook gekocht,is een super handig werkpaard als je veel gerief mee wil nemen en je een eind moet lopen. Weegt praktisch niets (volgeladen of niet) Nuja..ieder z'n ding en visserij maar voor mij is dit een welkom iets
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 5:17 pm
Ik heb enkele jaren geleden zo een borrow gehad gelijk die van Chub, das pas misserie!! om de zoveel meter stopen omdat het te zwaar was (en dat materiaal voelde gewoon bewegen, de leeft presies) nee nee zo een carp porter das de max. heb het nu niet echt meer nodig (maar als ge afstand moet afleggen en geen rug pijn wil hebben)
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 10:30 pm
Ziet er een proper ding uit...ben van plan me iets dergelijks aan te schaffen. vele modellen op de markt, weinig die echt praktisch zijn.
Grtzzzzzzzzzzz
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 11:09 pm
Is ook volledig aanpasbaar...kunnen verbreed/versmald worden dmv schuifmechanisme.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 11:12 pm
Had ik Opgemerkt Wes....zeer handig detail!
Grtzzzzzzzz
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 07, 2009 11:30 pm
echt een aanrader dat karretje heb er zelf ook zo eentje
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) zo maa 08, 2009 7:15 am
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) zo maa 08, 2009 7:23 am
prijs valt heel goe mee en je bespaard zo ook op de rekenning van de chiropractor (met je rug klachten)
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) zo maa 08, 2009 8:14 am
Thomas79 schreef:
Blackwater schreef:
prijs valt heel goe mee en je bespaard zo ook op de rekenning van de chiropractor (met je rug klachten)
Ja man, die rug is fucked up (5 jaar geleden een snowboard-ongeval gehad) 'K heb toen bijna m'n rug gebroken (gelukig enkel barstjes) en 6 weken plat gelegen in ZKH, maar het is nooit echt goedgekomen.
Kine 4 life en kan geen 20min meer achtereen rechtstaan (zonder zeer te hebben). Plezant, 29 jaar en een rug van een mens van 60...
Alle beetjes helpen dus (ne goeie porter is 3/4 van de ellende minder).
Amai ja da is serieus ! Goeie barrow is idd belangrijk. Ik heb lang gezeuld om dat ik wou besparen op zo'n barrow, nu ik ene heb kan ik ook niet meer zonder hoor.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) zo maa 08, 2009 9:29 am
Ik heb de eerste versie van Nash. Pretty standaard, maar goe spul. Ik krijg echt zo goe als alles mee naar de stek in één keer. Voerboot en aasemmers inclusief.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) zo maa 08, 2009 10:09 am
wes is dat met electro of 2 takt motor
hehe mooi dink makker. maar heb mijn rvs kar nog en die zal nog wel ff dienst doen.
grtz
jakke
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) ma maa 09, 2009 2:16 pm
@ thomas ; Den MK2 komt van bij http://johnsonrosstackle.co.uk/ en kwam op 99,99 pond (incl. underbag en spares kit)..,de front bag kwam op 29,99. Na 3 dagen thuisgeleverd !
@ Jakke ; vroeger had ik ne platten diesel en nu ene op kerosine
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) ma maa 09, 2009 5:43 pm
Thomas79 schreef:
Wesley Mast schreef:
@ thomas ; Den MK2 komt van bij http://johnsonrosstackle.co.uk/ en kwam op 99,99 pond (incl. underbag en spares kit)..,de front bag kwam op 29,99. Na 3 dagen thuisgeleverd !
@ Jakke ; vroeger had ik ne platten diesel en nu ene op kerosine
Thanks Wes, hoeveel was de p&p ?
al geregeld via...
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) za maa 14, 2009 9:45 pm
Mooie aankoop Wesley, zal je veel plezier brengen! Ik zie nog altijd veel vissers tobben met barrows waar het gewicht op de handgrepen zit ipv op het wiel. Ik heb zelf al jaren de oudere versie en gebruik (lees misbruik) hem nog steeds tot groot genoegen. En het lukt me nog steeds om in 1 keer van de auto naar de stek te gaan . Dit ondanks de constant groeiende berg met tackle die erop ligt. Ik heb nog een vraagje Wesley. Is het mogelijk/handig die frontbag eraan te laten zitten in ingeklapte barrow positie?
gr rob
Wesley Mast
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) zo maa 15, 2009 7:08 pm
robby schreef:
Ik heb nog een vraagje Wesley. Is het mogelijk/handig die frontbag eraan te laten zitten in ingeklapte barrow positie?
gr rob
Goh..normaal moet da wel gaan want het materiaal waar de frontbag aanhangt klapt als laatste in,dus ligt vanboven. In principe moet da wel lukken ja
greetz Wesley (De Lange)
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) ma maa 30, 2009 7:27 am
heb me de Nash Pathfinder gekocht vant weekend
Joris Daelemans
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: Prestige (carp-porter) ma maa 30, 2009 9:31 am
ziet er heel praktisch uit,en compact. Wat is de prijs ongeveer voor de verzending? grts...