Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: Trakker products za okt 24, 2009 7:13 am
[quote="Blackwater"](om even weg te gaan van het nash bedchair topic) is er ook deze van Trakker de quicklock bedchair, ziet er me ook heel intresant uit ...
al iemand enige ervaring met deze bedchair?Was van plan om mij een nash aan te schaffen maar nu ik deze gezien heb begin ik toch te twijfelen ze.Niemand in het bezit ervan?
grtz...
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Trakker products di feb 23, 2010 12:46 pm
Vandaag bestelling Johnson Ross aangekregen met daarin enkele Trakker-producten. Tis echt wel super materiaal, stevig, waterafstotend, doordacht. Heb twee carry-alls, buzzerbartas, 2 rigwallets, leadbag, enkel foudraal en groot foudraal (3rod) gekocht. De carryalls zijn fantastisch : veel inwendige vakken, stevige ritssluitigen (veel beter dan bij Fox!), dik gevoerd, natte zak achteraan en passend regenzeil... En qua prijs
De Poorter David
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 46 Woonplaats : Niel Hobby’s : pc,vissen en kindjes Registration date : 28-03-08
Onderwerp: Tent Trakketr colossus zo maa 07, 2010 10:42 am
weet iemand de afmetingen van die tent Trakker colossus ze ziet er in iedergeval groot uit maar ik heb momenteel de fox ranger 2 1/2 man en moest die van trakker groter zijn dan zou ik die wel willen kopen...
grtz
Laatst aangepast door Red Bull op zo maa 07, 2010 4:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Trakker products zo maa 07, 2010 10:49 am