Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Trakker products

Ga naar beneden 
+10
wesley Staelens
Rob willemse
Tino Musschoot
Tom Daelemans
geen lid meer
melvindeboer
Robby Malfliet
Antonie De Naeghel
Giovanni Vanhooren
Wesley Mast
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Joris Daelemans

Joris Daelemans

Man Aantal berichten : 75
Leeftijd : 42
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 20-05-08

Trakker products - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Trakker products   Trakker products - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 24, 2009 7:13 am

[quote="Blackwater"](om even weg te gaan van het nash bedchair topic) is er ook deze van Trakker de quicklock bedchair, ziet er me ook heel intresant uit ...

al iemand enige ervaring met deze bedchair?Was van plan om mij een nash aan te schaffen
maar nu ik deze gezien heb begin ik toch te twijfelen ze.Niemand in het bezit ervan?

grtz...
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve Maes

Steve Maes

Man Aantal berichten : 297
Leeftijd : 48
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Trakker products   Trakker products - Pagina 2 Icon_minitimedi feb 23, 2010 12:46 pm

Vandaag bestelling Johnson Ross aangekregen met daarin enkele Trakker-producten. Tis echt wel super materiaal, stevig, waterafstotend, doordacht. Heb twee carry-alls, buzzerbartas, 2 rigwallets, leadbag, enkel foudraal en groot foudraal (3rod) gekocht. De carryalls zijn fantastisch : veel inwendige vakken, stevige ritssluitigen (veel beter dan bij Fox!), dik gevoerd, natte zak achteraan en passend regenzeil... En qua prijs Shocked
De Poorter David

De Poorter David

Man Aantal berichten : 69
Leeftijd : 46
Hobby’s : pc,vissen en kindjes
Registration date : 28-03-08

BerichtOnderwerp: Tent Trakketr colossus   Trakker products - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 07, 2010 10:42 am

weet iemand de afmetingen van die tent Trakker colossus
ze ziet er in iedergeval groot uit
maar ik heb momenteel de fox ranger 2 1/2 man en moest die van trakker groter zijn dan zou ik die wel willen kopen...

grtz

Laatst aangepast door Red Bull op zo maa 07, 2010 4:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
http://www.karpersessie.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Trakker products   Trakker products - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 07, 2010 10:49 am

welke tent van trakker???
als ge het over de colossus bivvy hebt, dan scroll je naar beneden van deze link en daar heb je afmetingen!! http://www.trakkerproducts.co.uk/product.php?id=223&scid=9&sid=2
De Poorter David

De Poorter David

Man Aantal berichten : 69
Leeftijd : 46
Hobby’s : pc,vissen en kindjes
Registration date : 28-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Trakker products   Trakker products - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 07, 2010 4:50 pm

Blackwater schreef:
welke tent van trakker???
als ge het over de colossus bivvy hebt, dan scroll je naar beneden van deze link en daar heb je afmetingen!! http://www.trakkerproducts.co.uk/product.php?id=223&scid=9&sid=2

yep

dat is hem

thx
http://www.karpersessie.be
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Trakker products   Trakker products - Pagina 2 Icon_minitimezo maa 07, 2010 5:22 pm

your welcome Wink Wink
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Trakker products   Trakker products - Pagina 2 Icon_minitime

Trakker products
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» JAG Products
» Trakker Big Snooze Plus
» trakker MKII Armo dome
» trakker
» Nieuwe Trakker Tempest tent

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum