Aantal berichten : 130 Leeftijd : 32 Woonplaats : Merendree (Oost-Vl) Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft. Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Trakker Big Snooze Plus ma dec 09, 2013 11:47 am
Hallo,
Iemand ervaring met deze slaapzak? Voorwaarden zijn dat hij waterdicht en warm genoeg moet zijn voor nachten met lichte vorst en uiteraard voorzien is van duurzame ritsen.
Groeten,
Lorenz
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: Trakker Big Snooze Plus vr dec 13, 2013 10:23 pm
Ik heb een Trakker 365, niet hetzelfde maar goed: Degelijke, duurzame ritsen die snel opengaan (hoewel snel: ik? ) en waterbestendig, al moet je dat laatste met een korreltje zout nemen. Je moet er geen emmer water over kippen, maar het is binnenin nog nooit vochtig geweest, ondanks menig nachtje onder de oval.
Lorenz Cleymaet
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 32 Woonplaats : Merendree (Oost-Vl) Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft. Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Trakker Big Snooze Plus za dec 14, 2013 9:31 am
Merci Filip, het zal waarschijnlijk deze wel worden. Denk dat je voor de prijs weinig beters kan vinden.
Lorenz Cleymaet
Onderwerp: Re: Trakker Big Snooze Plus vr feb 14, 2014 9:15 pm
Heb hem nu al enkele keren getest en de eerste indrukken zijn vrij positief. Volgens mij goed te gebruiken vanaf het voorjaar tot en met het najaar of tijdens 'winters' (ahum) zoals deze. Ik had gehoopt dat hij nog warmer ging zijn om ook tijdens normale winters te kunnen gebruiken maar ik denk dat 0gr wel de grens zal zijn. De ritsen zien er stevig genoeg uit, gaan vlot open en blijven niet haperen in de stof. Voor 70eu zeker z'n geld waard.