Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Trakker Big Snooze Plus

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lorenz Cleymaet

Lorenz Cleymaet

Man Aantal berichten : 130
Leeftijd : 32
Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft.
Registration date : 25-01-11

Trakker Big Snooze Plus Empty
BerichtOnderwerp: Trakker Big Snooze Plus   Trakker Big Snooze Plus Icon_minitimema dec 09, 2013 11:47 am

Hallo,

Iemand ervaring met deze slaapzak? Voorwaarden zijn dat hij waterdicht en warm genoeg moet zijn voor nachten met lichte vorst en uiteraard voorzien is van duurzame ritsen.

Groeten,

Lorenz
Terug naar boven Ga naar beneden
Filip Van Herreweghe

Filip Van Herreweghe

Man Aantal berichten : 138
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen
Registration date : 14-09-08

BerichtOnderwerp: Re: Trakker Big Snooze Plus   Trakker Big Snooze Plus Icon_minitimevr dec 13, 2013 10:23 pm

Ik heb een Trakker 365, niet hetzelfde maar goed:
Degelijke, duurzame ritsen die snel opengaan (hoewel snel: ik?  Very Happy ) en waterbestendig, al moet je dat laatste met een korreltje zout nemen.
Je moet er geen emmer water over kippen, maar het is binnenin nog nooit vochtig geweest, ondanks menig nachtje onder de oval.
Lorenz Cleymaet

Lorenz Cleymaet

BerichtOnderwerp: Re: Trakker Big Snooze Plus   Trakker Big Snooze Plus Icon_minitimeza dec 14, 2013 9:31 am

Merci Filip, het zal waarschijnlijk deze wel worden. Denk dat je voor de prijs weinig beters kan vinden.  Smile 
Lorenz Cleymaet

Lorenz Cleymaet

BerichtOnderwerp: Re: Trakker Big Snooze Plus   Trakker Big Snooze Plus Icon_minitimevr feb 14, 2014 9:15 pm

Heb hem nu al enkele keren getest en de eerste indrukken zijn vrij positief. Volgens mij goed te gebruiken vanaf het voorjaar tot en met het najaar of tijdens 'winters' (ahum) zoals deze. Ik had gehoopt dat hij nog warmer ging zijn om ook tijdens normale winters te kunnen gebruiken maar ik denk dat 0gr wel de grens zal zijn. De ritsen zien er stevig genoeg uit, gaan vlot open en blijven niet haperen in de stof.
Voor 70eu zeker z'n geld waard.  Wink 
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Trakker Big Snooze Plus   Trakker Big Snooze Plus Icon_minitime

Trakker Big Snooze Plus
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Winterdeal snooze sleeping bags and bedchair bij Triobaits gehele maand october
» trakker MKII Armo dome
» trakker
» Nieuwe Trakker Tempest tent
» Trakker SLX V2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: