Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 5:59 pm
Gisteren released op de trade show in Engeland, de nieuwe Tempest tent van Trakker. Op de foto's ziet men de het laatste prototype, dus veel zal er niet meer aan veranderen. Het lijkt voor mij een mengeling van de Pioneer met de Nash Titan. Verkrijgbaar ergens in de loop van april, en de extended wrap later in het jaar. De adviesprijs zal om en bij de €700 liggen.
jos
Aantal berichten : 135 Leeftijd : 35 Woonplaats : Genk Hobby’s : vissen Registration date : 24-07-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 6:34 pm
700 euro ??? :s is vissen een sport aant worden voor de rijken ? daarnaast ziet het er wel een mooie tent uit
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 6:59 pm
Vind die prijs er ook wel een beetje over...ze denken wss dat we €'s schijten zeker....?
Grtzzzzzzzz
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 7:02 pm
Zors schreef:
Vind die prijs er ook wel een beetje over...ze denken wss dat we €'s schijten zeker....?
Grtzzzzzzzz
das 700 keren schijten amaai mijn olleken jawadde,jawadde,op naar de 1000 euro zekers?tiste belachelijk veu woorden
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 7:08 pm
Das maar adviesprijs ze mannen. De adviesprijs voor mijn Titan was op de Nash site ook €520. Maar ik heb de mijne gekocht in Bever voor €340.
En de Trakker Colossus + skin kost al €999.95 op bepaalde plaatsen Pascal.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 7:44 pm
Vissen voor studenten wordt toch al moeilijk hoor. Als ik vakantiejob doe of weekendwerk gaat 70% naar da vissen :p En als ik al 700€ zou geven voor een tent, dan zou ik beter niet meer slapen 's nachts en ook werken dan
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: trakker vr jan 07, 2011 8:18 pm
bij fox dachten ze ook een paar jaar geleden dat ze hun alles konden permiteeren.zie maar eens waar ze nu staan.ze graaken hun tenten en andere prullen ni meer kwijt aan de straatstenen.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 8:35 pm
Nogmaals, het is de adviesprijs (RRP). De werkelijke winkelprijs zal meer in de regio van €500 moeten gezocht gaan worden. Wat nog niet goedkoop is natuurlijk, maar dat komt dan toch al in de buurt van de tenten van de andere merken.
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 9:17 pm
ik vind dat het tegenwoordig ferm de spuigaten uitloopt met de prijzen van vele zaken,als ge is moest weten wat de daadwerkelijke prijs is om die spullen te maken...............ge zou ze nogal opentrekken zenne tis eigelijk te gek voor woorden he,wordt meestal gemaakt bij de spleetoogjes,die mannekes werken voor 10€ per maand en wij maar dokken tja zot zijn doe geen zeer zeker..... de marco
Verbrugge Steve
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 39 Woonplaats : zele Hobby’s : vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 9:39 pm
en toch blijven we allemaal kopen
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent vr jan 07, 2011 10:01 pm
Gewoon wachten om zo'n dure tenten te kopen tot er een nieuw model uit komt hé. De Trakker mk2's zullen binnekort voor spotprijzen aangeboden worden, onthou mijn woorden.
Trakker brengt in de lente trouwens nog verschillende nieuwe items op de markt. Nieuwe weigh slings, nieuwe (lichte) slaapzak, en een nieuwe uitvoering van de Pioneer tent.
Zusterfirma Aqua Products brengt trouwens ook een versie van de Tempest tent uit, maar hier en daar een beetje aangepast en met carbon (lees nog duurder) frame ipv het metalen frame van Trakker.
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: reclame vr jan 07, 2011 11:35 pm
Sorry maar ik vind persoonlijk dat de reclametopics echt aan de orde vd dag zijn tegenwoordig. Was er geen post van Tommy dat dit wat mocht minderen.
Van bvb cotswold kan ik dit begrijpen omdat dit wat meer exclusief en interessant is, maar trakker kan zijn plan wel trekken zou ik denken.
Robby sorry dat dit nu juist op een post van u is maar vind je zelf niet dat er heel veel reclame posts zijn de laatste tijd?
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent za jan 08, 2011 3:18 am
Gij moogt gerust uw mening zeggen hoor Tony, daar heb ik geen probleem mee. Maar ik zie deze topic zeker niet als reclame, maar als info over een nieuwtje dat uit komt. En daar gaat de tackle sectie toch over per slot van rekening vind ik. Ik heb persoonlijk geen enkele connectie met Trakker, of alleszins toch niet rechtstreeks, dus van voortrekkerij is er helemaal geen sprake. Ik ben gewoon iemand die de range van Trakker heel interessant vindt, dat die iets meer bekijkt dan die van Nash om maar een voorbeeld te geven.
En nu ge het er toch over die teveel reclame hebt, wil ik nog even dit kwijt. Het is altijd de gewoonte geweest dat mits de vraag gesteld is aan een van de forumleiders, het aanprijzen van een product waar ge zelf aan verbonden zijt toe te staan. Dit op voorwaarde dat het niet de spuigaten uitloopt. Bijvoorbeeld dat ik niet in eender welke topic over stokken altijd maar over Cotswold ga beginnen. Daarom gewoon de Cotswold topic zelf, en daar post ik alles behalve elke dag in ('t is zelfs bijna 10 dagen geleden). Dit forum is er om zo veel mogelijk informatie in te winnen of te geven, en ook dat soort topics (ondanks misschien iets commercieler getint) zit vol van informatie. En ik denk ergens wel dat weet waar ge op doelt als ge zegt dat er teveel reclame is tegenwoordig, omdat er wa topics zijn geopend over aasfirma's de laatste tijd. Maar ook daar is zoals gewoonlijk de vraag gesteld om een topic te mogen openen, om zo het merk wat bij te kunnen lichten. En als het voor tackle mag, dan mag het voor aas ook. In een topic over een merk weet ge trouwens op voorhand waar het over gaat, dus als ge zo'n topic nie wilt lezen dan klikt ge hem nie aan hé, zo simpel is 't. Maar als er commentaar op komt dat soort topics dan moeten we dat als mod/admin team eens bekijken, en er desnoods ne stop op zetten. Wij luisteren graag naar uw mening.
Dit even ter info, nu terug reclame! Eeuuuhhh on topic, sorry!
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent za jan 08, 2011 7:33 am
... Ik zou het spijtig vinden als deze item-topics zouden verdwijnen. Ik ben zelf geabonneerd op vele boekjes , maar toch vind ik het zeer informatief . En dat is juist waar een forum voor moet dienen. En als er sommigen zich aan storen , waarom posten ze dan niet zelf een informatieve topic om het hier een beetje op gang te houden ? Bv. in de aas-topic vind je nog zelden een relaas over een eigen mix .
Hopelijk hebben sommige geen lange tenen , dat is niet mijn bedoeling, bij deze reeds mijn excuses.
Grtz , Sun.
Pippo
Aantal berichten : 23 Leeftijd : 38 Woonplaats : Miskom Hobby’s : Vissen Registration date : 07-07-09
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent za jan 08, 2011 12:28 pm
Robby, is deze tent een vervanging van de Pioneer (ultralite), of blijft deze gewoon verder bestaan?
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent za jan 08, 2011 12:32 pm
Er komt later in de lente een nieuwe versie van de Pioneer Ultralight uit Senne.
De Tempest is volledig iets nieuw.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent za jan 08, 2011 12:37 pm
Sunshine schreef:
... Ik zou het spijtig vinden als deze item-topics zouden verdwijnen. Ik ben zelf geabonneerd op vele boekjes , maar toch vind ik het zeer informatief . En dat is juist waar een forum voor moet dienen. En als er sommigen zich aan storen , waarom posten ze dan niet zelf een informatieve topic om het hier een beetje op gang te houden ? Bv. in de aas-topic vind je nog zelden een relaas over een eigen mix .
Hopelijk hebben sommige geen lange tenen , dat is niet mijn bedoeling, bij deze reeds mijn excuses.
Grtz , Sun.
no excuse,daarveu Sun.. kvind dagge gelijk hebt.. grtzzzzzz
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent za jan 08, 2011 3:48 pm
Van mij mag iedereen hier zoveel reclame maken als hij wilt, ik heb daar alvast geen enkel probleem mee. Zoals Sun reeds zei, in de boekskes staat het ook vol en die kopen we ook allemaal nog. Trouwens, bij elke reclame vind ik altijd wel iets terug waar ik mijn voordeel mee kan doen (of dit nu in kopen is of net niet).
Gewoon doen gasten, zo enorm veel topics verschijnen er ook ni elke dag, dus elke topic is voor mij ok. Ik zal zelf wel zien of ik die dan lees of niet.
Eneman Tony
Aantal berichten : 18 Leeftijd : 45 Woonplaats : Lauwe Hobby’s : Vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent za jan 08, 2011 3:57 pm
Heb mij vorig jaar een trident gekocht zoals op 1 van de dvd's van korda en nog een oval en ik moet zeggen dat fox en nash niet kunnen tippen aan de kwaliteit van trakker. Met alle andere merken altijd miserie gehad Kwaliteit is iets duurder zoals alles in het leven zeker
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent wo feb 02, 2011 7:10 pm
trakker tempest bivvy te verkrijgen bij oa bristol angling voor de prijs van 599.99 pond