Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Nieuwe Trakker Tempest tent

Ga naar beneden 
+10
Pol Geens
Tony Lemmens
Verbrugge Steve
Marc Dhaene
verlinden michel
david deman
Beelens Pascal
Jeffrey Benoot
jos
Robby Malfliet
14 plaatsers
AuteurBericht
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

Nieuwe Trakker Tempest tent Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 5:59 pm

Gisteren released op de trade show in Engeland, de nieuwe Tempest tent van Trakker.
Op de foto's ziet men de het laatste prototype, dus veel zal er niet meer aan veranderen.
Het lijkt voor mij een mengeling van de Pioneer met de Nash Titan.
Verkrijgbaar ergens in de loop van april, en de extended wrap later in het jaar.
De adviesprijs zal om en bij de €700 liggen. Shocked

Nieuwe Trakker Tempest tent Tempest2

Nieuwe Trakker Tempest tent Tempest1

Nieuwe Trakker Tempest tent Tempest3
Terug naar boven Ga naar beneden
jos

Man Aantal berichten : 135
Leeftijd : 35
Hobby’s : vissen
Registration date : 24-07-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 6:34 pm

700 euro ??? :s
is vissen een sport aant worden voor de rijken ? Very Happy
daarnaast ziet het er wel een mooie tent uit
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 6:59 pm

Vind die prijs er ook wel een beetje over...ze denken wss dat we €'s schijten zeker....?

Grtzzzzzzzz
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:02 pm

Zors schreef:
Vind die prijs er ook wel een beetje over...ze denken wss dat we €'s schijten zeker....?

Grtzzzzzzzz
das 700 keren schijten Shocked
amaai mijn olleken No Razz
jawadde,jawadde,op naar de 1000 euro zekers?tiste belachelijk veu woorden No
http://www.multicatch
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:08 pm

Das maar adviesprijs ze mannen.
De adviesprijs voor mijn Titan was op de Nash site ook €520.
Maar ik heb de mijne gekocht in Bever voor €340. Wink

En de Trakker Colossus + skin kost al €999.95 op bepaalde plaatsen Pascal. Laughing

david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 7:44 pm

Vissen voor studenten wordt toch al moeilijk hoor. Als ik vakantiejob doe of weekendwerk gaat 70% naar da vissen :p
En als ik al 700€ zou geven voor een tent, dan zou ik beter niet meer slapen 's nachts en ook werken dan Laughing
http://www.theboiliefactory.be
verlinden michel

verlinden michel

Man Aantal berichten : 286
Leeftijd : 56
Hobby’s : karpervissen en fietsen
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: trakker   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 8:18 pm

bij fox dachten ze ook een paar jaar geleden dat ze hun alles konden permiteeren.zie maar eens waar ze nu staan.ze graaken hun tenten en andere prullen ni meer kwijt aan de straatstenen.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 8:35 pm

Nogmaals, het is de adviesprijs (RRP).
De werkelijke winkelprijs zal meer in de regio van €500 moeten gezocht gaan worden.
Wat nog niet goedkoop is natuurlijk, maar dat komt dan toch al in de buurt van de tenten van de andere merken.

Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 9:17 pm

ik vind dat het tegenwoordig ferm de spuigaten uitloopt met de prijzen van vele zaken,als ge is moest weten wat de daadwerkelijke prijs is om die spullen te maken...............ge zou ze nogal opentrekken zenne tongue tis eigelijk te gek voor woorden he,wordt meestal gemaakt bij de spleetoogjes,die mannekes werken voor 10€ per maand en wij maar dokken alien tja zot zijn doe geen zeer zeker..... rendeer
de marco
http://www.ccmoore.be
Verbrugge Steve

Verbrugge Steve

Man Aantal berichten : 66
Leeftijd : 39
Hobby’s : vissen
Registration date : 31-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 9:39 pm

en toch blijven we allemaal kopen
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 10:01 pm

Gewoon wachten om zo'n dure tenten te kopen tot er een nieuw model uit komt hé.
De Trakker mk2's zullen binnekort voor spotprijzen aangeboden worden, onthou mijn woorden. Laughing

Trakker brengt in de lente trouwens nog verschillende nieuwe items op de markt.
Nieuwe weigh slings, nieuwe (lichte) slaapzak, en een nieuwe uitvoering van de Pioneer tent.

Zusterfirma Aqua Products brengt trouwens ook een versie van de Tempest tent uit, maar hier en daar een beetje aangepast en met carbon (lees nog duurder) frame ipv het metalen frame van Trakker.
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

BerichtOnderwerp: reclame   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimevr jan 07, 2011 11:35 pm

Sorry maar ik vind persoonlijk dat de reclametopics echt aan de orde vd dag zijn tegenwoordig. Was er geen post van Tommy dat dit wat mocht minderen.

Van bvb cotswold kan ik dit begrijpen omdat dit wat meer exclusief en interessant is, maar trakker kan zijn plan wel trekken zou ik denken.

Robby sorry dat dit nu juist op een post van u is maar vind je zelf niet dat er heel veel reclame posts zijn de laatste tijd?
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimeza jan 08, 2011 3:18 am

Gij moogt gerust uw mening zeggen hoor Tony, daar heb ik geen probleem mee.
Maar ik zie deze topic zeker niet als reclame, maar als info over een nieuwtje dat uit komt.
En daar gaat de tackle sectie toch over per slot van rekening vind ik.
Ik heb persoonlijk geen enkele connectie met Trakker, of alleszins toch niet rechtstreeks, dus van voortrekkerij is er helemaal geen sprake.
Ik ben gewoon iemand die de range van Trakker heel interessant vindt, dat die iets meer bekijkt dan die van Nash om maar een voorbeeld te geven.

En nu ge het er toch over die teveel reclame hebt, wil ik nog even dit kwijt.
Het is altijd de gewoonte geweest dat mits de vraag gesteld is aan een van de forumleiders, het aanprijzen van een product waar ge zelf aan verbonden zijt toe te staan.
Dit op voorwaarde dat het niet de spuigaten uitloopt.
Bijvoorbeeld dat ik niet in eender welke topic over stokken altijd maar over Cotswold ga beginnen.
Daarom gewoon de Cotswold topic zelf, en daar post ik alles behalve elke dag in ('t is zelfs bijna 10 dagen geleden).
Dit forum is er om zo veel mogelijk informatie in te winnen of te geven, en ook dat soort topics (ondanks misschien iets commercieler getint) zit vol van informatie.
En ik denk ergens wel dat weet waar ge op doelt als ge zegt dat er teveel reclame is tegenwoordig, omdat er wa topics zijn geopend over aasfirma's de laatste tijd.
Maar ook daar is zoals gewoonlijk de vraag gesteld om een topic te mogen openen, om zo het merk wat bij te kunnen lichten.
En als het voor tackle mag, dan mag het voor aas ook.
In een topic over een merk weet ge trouwens op voorhand waar het over gaat, dus als ge zo'n topic nie wilt lezen dan klikt ge hem nie aan hé, zo simpel is 't.
Maar als er commentaar op komt dat soort topics dan moeten we dat als mod/admin team eens bekijken, en er desnoods ne stop op zetten.
Wij luisteren graag naar uw mening. Wink

Dit even ter info, nu terug reclame! Eeuuuhhh on topic, sorry! Laughing
Pol Geens

Pol Geens

Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimeza jan 08, 2011 7:33 am

...
Ik zou het spijtig vinden als deze item-topics zouden verdwijnen.
Ik ben zelf geabonneerd op vele boekjes , maar toch vind ik het zeer informatief .
En dat is juist waar een forum voor moet dienen.
En als er sommigen zich aan storen , waarom posten ze dan niet zelf een informatieve topic om het hier een beetje op gang te houden ?
Bv. in de aas-topic vind je nog zelden een relaas over een eigen mix .

Hopelijk hebben sommige geen lange tenen , dat is niet mijn bedoeling, bij deze reeds mijn excuses.

Grtz , Sun.
Pippo

Pippo

Man Aantal berichten : 23
Leeftijd : 38
Hobby’s : Vissen
Registration date : 07-07-09

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimeza jan 08, 2011 12:28 pm

Robby, is deze tent een vervanging van de Pioneer (ultralite), of blijft deze gewoon verder bestaan?
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimeza jan 08, 2011 12:32 pm

Er komt later in de lente een nieuwe versie van de Pioneer Ultralight uit Senne.

De Tempest is volledig iets nieuw.
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimeza jan 08, 2011 12:37 pm

Sunshine schreef:
...
Ik zou het spijtig vinden als deze item-topics zouden verdwijnen.
Ik ben zelf geabonneerd op vele boekjes , maar toch vind ik het zeer informatief .
En dat is juist waar een forum voor moet dienen.
En als er sommigen zich aan storen , waarom posten ze dan niet zelf een informatieve topic om het hier een beetje op gang te houden ?
Bv. in de aas-topic vind je nog zelden een relaas over een eigen mix .

Hopelijk hebben sommige geen lange tenen , dat is niet mijn bedoeling, bij deze reeds mijn excuses.

Grtz , Sun.
no excuse,daarveu Sun..
kvind dagge gelijk hebt..
grtzzzzzz
http://www.multicatch
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimeza jan 08, 2011 3:48 pm

Van mij mag iedereen hier zoveel reclame maken als hij wilt, ik heb daar alvast geen enkel probleem mee. Zoals Sun reeds zei, in de boekskes staat het ook vol en die kopen we ook allemaal nog. Trouwens, bij elke reclame vind ik altijd wel iets terug waar ik mijn voordeel mee kan doen (of dit nu in kopen is of net niet).

Gewoon doen gasten, zo enorm veel topics verschijnen er ook ni elke dag, dus elke topic is voor mij ok. Ik zal zelf wel zien of ik die dan lees of niet.
Eneman Tony

Eneman Tony

Man Aantal berichten : 18
Leeftijd : 45
Hobby’s : Vissen
Registration date : 31-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimeza jan 08, 2011 3:57 pm

Heb mij vorig jaar een trident gekocht zoals op 1 van de dvd's van korda en nog een oval en ik moet zeggen dat fox en nash niet kunnen tippen aan de kwaliteit van trakker.
Met alle andere merken altijd miserie gehad
Kwaliteit is iets duurder zoals alles in het leven zeker
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitimewo feb 02, 2011 7:10 pm

trakker tempest bivvy
te verkrijgen bij oa bristol angling voor de prijs van 599.99 pond
http://www.thecompleatebroangler.com
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe Trakker Tempest tent   Nieuwe Trakker Tempest tent Icon_minitime

Nieuwe Trakker Tempest tent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» trakker tempest
» nieuwe tent!!!
» Tempest air/nash titan brolly
» trakker
» trakker MKII Armo dome

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum