Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Camera tip

Ga naar beneden 
+14
Peter Bleyaert
Jorit Houpline
Bart Debosschere
Igor Van Waesberghe
Wim Van Overloop
david deman
Kurt Glorie
vanderzanden wim
Wesley Mast
Jean-Pierre Ketelslegers
jos
Gregory Depoutre
jean-claude francois
Tom Daelemans
18 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Gast
Gast




Camera tip - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camera tip   Camera tip - Pagina 3 Icon_minitimewo maa 17, 2010 10:50 pm

De 50 D hebben we gekocht zonder lens omdat we wisten dat het voor motorcross ging zijn en doordat ik 2 lenzen had voor mijn 400 D heeft ze een tijdje 1 van die lenzen gebruikt.En die 50 D da,s echt wel een klasse camera hoor.Eigenlijk is die 400 D die ik zelf heb gewoon barbie spul.Eigenlijk een betaalbaar beginners spiegelreflexke , zo van ik wil wel maar ik kan niet .Als het niet voor bewegende sportbeelden is lees ik ook heel goede berichten over de 55-250 IS lens en dat voor een goeie 250 €
Terug naar boven Ga naar beneden
de pauw david

de pauw david


Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Woonplaats : merelbeke
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

Camera tip - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camera tip   Camera tip - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 18, 2010 9:11 am

Catteeuw Geert schreef:

.Heb mij nu wel laten wijsmaken om ALTIJD een zonnekap te gebruiken om betere pics te hebben.

grtss
Dit is idd zo geert, het is geen groot verschil maar het is zowiezo beter. daarom heb ik ook een zonnekap staan op men 18-55 lens
grtzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreambaits.be
Gast
Gast




Camera tip - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camera tip   Camera tip - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 18, 2010 9:21 am

om nog is te antwoorden op iets wat jij zij David ivm met die lens (mijn lens is een VR af-s nikkor 18-55mm DX) en moet zeggen dat ik daar enorm goeie pics mee schiet.
zou in de toekomst wel nog een zoom of tele willen aanschaffen ....
Terug naar boven Ga naar beneden
de pauw david

de pauw david


Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Woonplaats : merelbeke
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

Camera tip - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camera tip   Camera tip - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 18, 2010 11:39 am

Blackwater schreef:
om nog is te antwoorden op iets wat jij zij David ivm met die lens (mijn lens is een VR af-s nikkor 18-55mm DX) en moet zeggen dat ik daar enorm goeie pics mee schiet.
zou in de toekomst wel nog een zoom of tele willen aanschaffen ....

om detail foto's te maken van bv een rig of insect zijt ge toch veel beter af met een macro lens zene tommy. Die zijn dan ook alleen geschikt voor deze type van fotografie. Ik geloof best dat je je ding kan doen met een 18-55 lens maar je moet eens met een macro lens gefotografeerd hebben om het verschil te weten.
Het enige nadeel bij een macro lens is dat je scherpdiepte gering is.
grtzzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dreambaits.be
Gast
Gast




Camera tip - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camera tip   Camera tip - Pagina 3 Icon_minitimedo maa 18, 2010 11:50 am

ik zou nu niet direct een macro lens aanschaffen, maar een tele of zoom lens om landschaps foto´s te nemen en om iets korter bij te treken uit de verte.
ik heb ok pics van rigs etz met mijn 18-55 lens ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Camera tip - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Camera tip   Camera tip - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Camera tip
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» V-dronevoerboot met camera !
» Total Angling Self Take Camera Kit

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: