Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? do mei 10, 2012 8:53 am
volgens mij moet ge zelf ondervinden wat daar werkt ( zoet,kruiden,vismeel of combinatie) Ieder water is anders,tenzij iemand daar al heeft gevist waar gij wilt gaan vissen dan kan die u het antwoord geven. Heb al gehad dat ik met een bepaalde bol heel goed ving op water a-b-c-d en op water e ving ik er bijna niks mee.Daar sta je dan met uw zogenaamde super bol ;-) Van hardheid vallen de bollen van dreambaits heel goed mee, prijs kwaliteit is heel goed. Als er dwergmeerval opzit zou ik persoonlijk niet vissen met iets waar vismeel inzit grtzzzz
david
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? do mei 10, 2012 5:22 pm
de pauw david schreef:
persoonlijk vind ik bolllen boven de vijf euro veel geld en vind ik ook niet meer betaalbaar,zeker niet als je daar 100 kg in een week mee wilt kappen. Ge moet verd.... nen helen dikke portemonee hebben wilt ge dat doen. Laat ons zeggen dat een bol tussen de 4 en 5 euro al een degelijke bol is waar ge overal mee uit de voeten kunt, alles hangt uiteindelijk af van degene die het aas gebruikt,hoe en waar ie het inzet en de rest is bulsch...
100kg in de week kappen dan vraag ik me eerlijk gezegd wel af of ge wel serieus bezig zijt hoor David... Allé ja kom, ik hoef uw visserij nie te weten, maar toch...
Tzal wel aan mezelf liggen. Ik heb buiten het vissen nog andere hobby's, maar kan toch elk jaar mijn viskes voorleggen. En dit met beperktere middelen dan 100kg per week hoor (zonder mijn overeenkomst hier open en bloot te gooien). Elk zijn ding zeker?
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? do mei 10, 2012 9:51 pm
wil hier wel eens wat verduidelijken als ik over 100 kg spreek dan is dat over waters die dat kunnen verdragen, voor een voorbeeld te geven dit jaar vis ik op hombeek met max 50 kg voor een gans jaar !!!!! En ze zullen hoogst waarschijnlijk niet allemaal op zijn maar waters zoals een chateaux de chigy kunnen gemakkelijk 100 kg per week verdragen en dat vervis ik dan ook. Ik vervis dus nooit elke week 100 kg bollen, zou een hele goede sponsor of een hele dikke portemonee moeten hebben Ieder water zen eigen aanpak !!!!
ps robby ik weet heel goed met wat ik bezig ben ;-) no hard feelings hé
mattijs celie
Aantal berichten : 48 Leeftijd : 40 Woonplaats : oost vlaanderen Hobby’s : vissen Registration date : 15-01-12
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? vr jun 22, 2012 3:38 pm
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de eco range van exclusive baits? Lijken me ook betaalbare bollen (voor grote voercampagnes of werken die ook instant) Greets
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? vr jun 22, 2012 5:03 pm
exclusive baits zou er mee stoppen of al gestopt zijn ??? Staat te koop , gehoord via radio tamtam
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? vr jun 22, 2012 6:11 pm
Tony van de merlen schreef:
exclusive baits zou er mee stoppen of al gestopt zijn ??? Staat te koop , gehoord via radio tamtam
hahaha radio tamtam pmsl ....
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 10:34 am
Oei, stopt de Jan ermee ? Hun 'exclusive pizza' bol, on topic, heb ik meerdere jaren mee gevist, op allerhande waters in verschillende omstandigheden. Instant en voorgevoerd, put, lac, kanaal of rivier, altijd op vertrouwd, nen topper !
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 10:40 am
mattijs celie schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de eco range van exclusive baits? Lijken me ook betaalbare bollen (voor grote voercampagnes of werken die ook instant) Greets
Yep, met de fish, icm GLM. Ben met die eco's vertrokken op goe geluk naar Bouzey in de Vogezen. Daar Fransmannen leren kennen en met hen nog verschillende warers bevist, zalige veertiendaagse trip.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 11:45 am
Heb ook al vernomen dat Exclusive Baits ermee stopt
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 1:22 pm
david deman schreef:
Heb ook al vernomen dat Exclusive Baits ermee stopt
tja
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 3:17 pm
Steve Maes schreef:
Oei, stopt de Jan ermee ? Hun 'exclusive pizza' bol, on topic, heb ik meerdere jaren mee gevist, op allerhande waters in verschillende omstandigheden. Instant en voorgevoerd, put, lac, kanaal of rivier, altijd op vertrouwd, nen topper !
Inderdaad Steve pizza is een superbolleken, heeft er zo nog een paar die super scoren. Klopt inderdaad de Jan stopt ermee.Voor de rest moet gij bij Jan zelf zijn .
grtzzzzzzzzzzz Bart
Laatst aangepast door bart polyn op za jun 23, 2012 3:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Steve Maes
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 3:52 pm
bart polyn schreef:
Steve Maes schreef:
Inderdaad Steve pizza is een superbolleken, heeft er zo nog een paar die super scoren. Klopt inderdaad de Jan stopt ermee.Voor de rest moet gij Jan zelf zijn .
grtzzzzzzzzzzz Bart
Neenee Bart, de Jan ben ik ni Tis ne toffe gast, bent er altijd welkom, sympathieke mensen en goei aas ! Als het goed is, mag het gezegd worden.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 3:56 pm
Oeps foutje in orde gemaakt ........
Steve Maes
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 4:09 pm
bart polyn schreef:
Wa een zoemend insect ni kan doen aan de betekenis van een zin he bart
bart polyn
Onderwerp: Re: Betaalbare bollen? za jun 23, 2012 5:03 pm
Steve Maes schreef:
bart polyn schreef:
Wa een zoemend insect ni kan doen aan de betekenis van een zin he bart