Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: The Boilie Factory do nov 06, 2008 8:42 pm
Ahoi vrienden... Ik heb onlangs gehoord dat The Boilie Factory zou stoppen met zijn rolservice van mixen die niet van eigen firma zijn, maw zijn eigen mixen wil hij nog met alle plezier voor u draaien, maarzelf samengestelde mixen binnen steken zou Geert niet meer zien zitten....
Het zou te maken hebben met veel te veel werk en het ontzien van slecht draaiende mixen te verwerken. Kan iemand dat bevestigen of is dit volledig uit de lucht gegrepen?
Ik was er anders zeer tevreden over...(en Geert gelukkig over de rolbaarheid van mijn mixen ) Grtzzzzzzzz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: The Boilie Factory do nov 06, 2008 8:54 pm
Hem eens bellen hé of mailke sturen!!Denk dat je zo best het antwoord zal hebben!!grtjs
Gast Gast
Onderwerp: Re: The Boilie Factory do nov 06, 2008 10:14 pm
Boiliefactory is zaterdagavond aanwezig op de meeting van karper-droom. Zal het geert eens vragen dan. Grts gino
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: The Boilie Factory vr nov 07, 2008 7:30 pm
Heb je wel gelijk in Bart, maar als het volledig uit de lucht gegrepen is zal het nogal vreemd overkomen bij Geert hé...
Je moet maar iets laten horen hé Gino...thanks!
Grtzzzzzzzzzzz
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: The Boilie Factory vr nov 07, 2008 7:35 pm
Ja,ok ik versta je wel Zors,maar als je het rechtstreeks vraagt weet je het meteen hé en zo hou je de evenetuele roddels tegen.Want je weet hoe het gaat hé,de 1 zegt het zo de ander doet er nog wat bij en hupla............. grtjs Bart
Gast Gast
Onderwerp: bollen vr nov 07, 2008 7:36 pm
Ik heb vandaag toevallig een heel deel van zijn gamma onder ogen gekregen bij 1 van zijn testvissers, waaronder een bol die ze pas aan het testen zijn, dat ziet er allemaal ferm gerief uit, ik zal daar ook wel es iets bestellen in de toekomst.
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: The Boilie Factory di nov 11, 2008 7:14 pm
Heb ondertussen al iemand gesproken die Geert gezien heeft op de meeting van karperdroom, en het zou dus gene zever zijn... Geert heeft het te druk en rolt enkel zijn eigen mixen, in kalmere periodes zoals de winter zou hij wel nog uitzonderingen maken, maar dan voor klanten waarvan hij weet dat ze goeie mixen maken, die goed rollen...hij wil de prutsers er van tussen halen...
Hij heeft ergens gelijk...
Grtzzzzzzzzzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: The Boilie Factory di nov 11, 2008 7:42 pm
idd is zo
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: The Boilie Factory wo nov 12, 2008 6:03 pm
We weten dus genoeg...hier mag een slotje op. Bedankt voor de reacties mannen...