Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Hoe lang blijven flavours goed?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
David De Cleen

David De Cleen

Man Aantal berichten : 128
Leeftijd : 46
Hobby’s : vissen fitness snowborden
Registration date : 17-02-10

Hoe lang blijven flavours goed? Empty
BerichtOnderwerp: Hoe lang blijven flavours goed?   Hoe lang blijven flavours goed? Icon_minitimeza feb 25, 2012 11:30 am

Hoi,

Zoals de titel al verteld, hoe lang blijvern flavours goed? Ik heb enkele flavours staan van enkele jaren geleden toen ik nog
zelf bollen maakte,nu wil ik wat pop-up's maken maar vraag mij af zijn deze flavours nog te gebruiken? Heb nog
Boiled ham staan van richwood en octopus squid van solar, bijde ruiken nog goed, de boiled ham smaakt bitter en de octopus heb ik mij niet aan gewaagt Very Happy
Want vraag mij ook af, soms staan ze ook heel lang in een winkel dus hoe vers is vers dan?
En kan je een boilie dip gaan verwerken als flavour of heeft dit geen nut naar uitwaseming toe?

Grts,

David
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

Hoe lang blijven flavours goed? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoe lang blijven flavours goed?   Hoe lang blijven flavours goed? Icon_minitimeza feb 25, 2012 11:40 am

Denk dat chemisch samengestelde flavours, niet snel gaan bederven. En dat die Boiled Ham bitter smaakt, is normaal. Praktisch alle flavours smaken bitter.

Heb ooit op de Seine goed gevangen, met een spice-flavour van Rod Hutchinson, die was al jaaaaaaaaaaaaaren oud. Had ik gekregen van een maat, en hij had die ook al zeer lang in de weg staan.

Heb daar niks verkeerd aan opgemerkt, en er dus goed mee gevangen ook...

Boiliedips zijn zeker goed om als lokker te gebruiken. Kwa uitwaseming zit je volgens mij beter dan bij flavours. Ik gebruik liever dips dan chemische flesjes, waar je maar 5ml mag van gebruiken op een kg mix.
Met dips kan je ook lekker doorkappen, of zelfs na het stomen/koken ze nog eens extra dippen.

Grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang blijven flavours goed?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flavours/attractors
» Alcohol Flavours...
» Opening Carp Tackle Shop
» Diefstal preventie
» Matrix Innovations Ltd