Onderwerp: Matrix Innovations Ltd wo apr 16, 2008 11:56 am
Matrix Innovations is een 100% britse firma, dat wil ook zeggen dat alles wat zij maken in engeland word gemaakt! Van de enorm goede rock solid stainless steel bank sticks, buzz bars, rod pods tot hun indicator systems.
Hun nieuwste indicator system, met de multi block is super!! met de multi block, kun je van hangers (met chains) zo simpel veranderen, naar de sweeper arm, de kompressors of de opnieuw opkomende cheeky monkey. Dus één block waar ge 4 verschilende indicator systemen mee kunt gebruiken En ook nog eens perfect afgewerkt!! Matrix heeft een heel goede servies, bij het bestellen.
Ik heb er mij dan ook vorige week besteld, en het is vandaag al geleverd! het was de multi block x 3, dinky heads (met chain en ball clip x 3) en 3 sweeper arms.
er zijn zoveel mogelijkheden met dit systeem, je kun extra gewichtjes hangen (zoals ge kunt zien op één van de foto´s, solar weights passen perfect!!) je kunt ook ipv de dinky heads, hot heads gebruiken (deze zijn groter) in verschilende kleuren. ook aero cord (ipv een chain aan je hangers gebruiken) of een teflon lijn clip ipv de ball clip. en ga zo maar door, het is een super systeem!! en eens iets anders dan het andere dat je ziet zoals fox, nash of solar
Ja dat ziet er prachtig materiaal uit ! Wat kost dat Tommy , dat ik zo benieuwd ben ? Niet dat ik er mij zal kopen hoor !!! Heb hangers van Solar en die voldoen uitstekend !
Mvg waldo
Gast Gast
Onderwerp: nice wo apr 16, 2008 7:18 pm
De tackletart in mij zal kwijlen als ik deze in aktie zie op Hombeek!
alles bij elkaar (+ verzending €124) Tja die tackle tart in mij, kan het niet laten van van die dingens te kopen het ziet er enorm sexy uit En het werkt ook nog he.
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Zeg Tommy die De Cheeky Monkey + head en de weights is dat niet lastig om op te bergen? Doet me denken aan vervlogen tijden met de monkey climbers dus als ik het goed begrijp worden die onder de biepers vastgemaakt en vis je eigelijk met een monkey climber. Ziet er zeeeer intersant uit heb vroeger altijd graag met de monkeys gevist alleen die staafjes recht in de grond krijgen vond ik een probleem, ja ik ben een perfectionist want soms zie ik aan het water rod pods en hengels zo scheef staan als de toren van pizza en das echt geen zicht.
Dat zijn idd monkey climbers (zoals vroeger) ge kunt ze voledig demonteren, dus op gebiet van opbergen geen enkel probleem. het is omdat het monkey climbers zijn (heb er vroeger ook altijd graag mee gevist) dat ik ze gekocht heb, tis echt sjiek grief ......
kunt ge de climbers eigelijk verwijderen van de staafjes want dat gebeurde vroeger langs onder he en omdat het een gebogen staafje is? toch proficiat met de aankoop je gaat er uitspringen met deze set in hombeek kwa materiaal en hopelijk ook vangsten