Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 spodden

Ga naar beneden 
+6
Jo Wuyts
Robby Malfliet
Verbrugge Steve
Tommy De Cleen
Steve Maes
Bart Raats
10 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rob willemse

Rob willemse


Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Woonplaats : barendrecht
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitimema feb 27, 2012 6:59 pm

Tommy De Cleen schreef:
even een klein beetje of topic (omdat ik de naam Gigantica zag!!)

@Patrick en Rob ... als je dit jaar nog wil boeken
zou ik snel zijn gasten ...is bijna volgeboekt ok?? ... (heb deze info uit goeie bron)

Dank Tommy
Waar ik een beetje tegen aanhik is dat ze eur 480 vragen voor een weekje plus 120 eten dus eur 600 en dan zit de put ook nog eens helemaal voor met vissers...
Voor dat geld kan je haast 3 mooie stokken bij Robby Cotsworld kopen! I love you


Laatst aangepast door Rob willemse op ma feb 27, 2012 7:56 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob willemse

Rob willemse


Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Woonplaats : barendrecht
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitimema feb 27, 2012 7:03 pm

Patrick Arteel schreef:
robke doe je naam eer aan daar en prik er eentje zal duimen vvor u cheers cheers cheers

Ik vis mijn kop eraf makker...maar zo ook nog 7 Engelsen. Het is wel gezellig echter iedereen blankt.
spodden - Pagina 2 24e431f7


Laatst aangepast door Rob willemse op ma feb 27, 2012 8:18 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen


Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 53
Woonplaats : Hoboken
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitimema feb 27, 2012 7:38 pm

Rob willemse schreef:
Tommy De Cleen schreef:
even een klein beetje of topic (omdat ik de naam Gigantica zag!!)

@Patrick en Rob ... als je dit jaar nog wil boeken
zou ik snel zijn gasten ...is bijna volgeboekt ok?? ... (heb deze info uit goeie bron)

Dank Tommy
Waar ik een beetje tegen aanhik is dat ze eur 480 vragen voor een weekje plus 120 eten dus eur 600 en dan zit de put ook nog eens helemaal voor met vissers...
Voor dat geld kan je haast 3 mooie stokken bij Robby Cotsworld! I love you
correctie €130 voor het eten, niemand zegt dat je daar moet vissen he, ik las het gewoon
en daarom dat ik jullie informeer ivm het boeken!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Rob willemse

Rob willemse


Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Woonplaats : barendrecht
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitimema feb 27, 2012 7:48 pm

Tommy De Cleen schreef:
Rob willemse schreef:
Tommy De Cleen schreef:
even een klein beetje of topic (omdat ik de naam Gigantica zag!!)

@Patrick en Rob ... als je dit jaar nog wil boeken
zou ik snel zijn gasten ...is bijna volgeboekt ok?? ... (heb deze info uit goeie bron)

Dank Tommy
Waar ik een beetje tegen aanhik is dat ze eur 480 vragen voor een weekje plus 120 eten dus eur 600 en dan zit de put ook nog eens helemaal voor met vissers...
Voor dat geld kan je haast 3 mooie stokken bij Robby Cotsworld! I love you
correctie €130 voor het eten, niemand zegt dat je daar moet vissen he, ik las het gewoon
en daarom dat ik jullie informeer ivm het boeken!!

Ok, dank voor je info.
Ik hoorde dat Danny Fairbrass ook het meer ernaast heeft gekocht wat ook commercieel uitgebaat gaat worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen


Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 53
Woonplaats : Hoboken
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitimema feb 27, 2012 8:26 pm

overkant vant straat is het water ... en ja zal ook een btw worden
maar meer een runs water worden (met vissen tot een 50lb)

gigantica zal in de loop der tijd nog exclusiever worden (nu 14 vissen over 60lb ... )
ik heb men tripjes al gepland (2 voor 2013) verder nergens anders in frankrijk!!
(ik ga niet op vakantie naar spanje of thailand dus dit is voor mij vakantie, en dan mag dat wat meer kosten ...)


maar we dwalen enorm af vrees ik!!
back on topic aub
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Rob willemse

Rob willemse


Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Woonplaats : barendrecht
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitimema feb 27, 2012 8:39 pm

spodden - Pagina 2 E84531d3spodden - Pagina 2 D18dbfaf
Speciaal voor Bart. Wel een leuk gezicht als je de vis drilt zie steeds de spod boven water scheren...
( lol! Sorry mannen, maar ik zit een beetje in de biv op mijn ipad te kloten en heb een nieuw speeltje ontdekt, nl. Ezimba - hiermee kan je foto's bewerken Embarassed )


Laatst aangepast door Rob willemse op ma feb 27, 2012 9:05 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rob willemse

Rob willemse


Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Woonplaats : barendrecht
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitimema feb 27, 2012 8:45 pm

Tommy De Cleen schreef:
overkant vant straat is het water ... en ja zal ook een btw worden
maar meer een runs water worden (met vissen tot een 50lb)

gigantica zal in de loop der tijd nog exclusiever worden (nu 14 vissen over 60lb ... )
ik heb men tripjes al gepland (2 voor 2013) verder nergens anders in frankrijk!!
(ik ga niet op vakantie naar spanje of thailand dus dit is voor mij vakantie, en dan mag dat wat meer kosten ...)


maar we dwalen enorm af vrees ik!!
back on topic aub

Ja Tommy , dat is een keuze wat je maakt zoals met alles in het leven. Ik hoop dat je een bak gaat vangen daar. cheers
In Thailand heb je ze van 60 kg en niet zo exclusief, deze dames zorgen weer voor ander plezier...en om toch nog on topic te blijven, kan je daar spodden met een ander soort spod lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen


Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 53
Woonplaats : Hoboken
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitimema feb 27, 2012 9:11 pm

Rob willemse schreef:
Tommy De Cleen schreef:
overkant vant straat is het water ... en ja zal ook een btw worden
maar meer een runs water worden (met vissen tot een 50lb)

gigantica zal in de loop der tijd nog exclusiever worden (nu 14 vissen over 60lb ... )
ik heb men tripjes al gepland (2 voor 2013) verder nergens anders in frankrijk!!
(ik ga niet op vakantie naar spanje of thailand dus dit is voor mij vakantie, en dan mag dat wat meer kosten ...)


maar we dwalen enorm af vrees ik!!
back on topic aub

Ja Tommy , dat is een keuze wat je maakt zoals met alles in het leven. Ik hoop dat je een bak gaat vangen daar. cheers
In Thailand heb je ze van 60 kg en niet zo exclusief, deze dames zorgen weer voor ander plezier...en om toch nog on topic te blijven, kan je daar spodden met een ander soort spod lol!
inderdaad Rob en in sept krijg ik de kans om en gig bak te vangen!!
en moet zover niet reizen om een andere spod te gebruiken (iets zwaarder maar ook heel lekker) WinkWinkWink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Gesponsorde inhoud





spodden - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: spodden   spodden - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
spodden
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Spodden ?
» Braid voor spodden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Tips & Tricks-
Ga naar: