Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Nieuwe mini zodiac van Pro_line do dec 02, 2010 3:35 pm
Hi,
Persoonlijk zou ik nooit zo'n kleine boot kopen, en al helemaal niet voor die prijs. Voor een beetje veiligheid zou ik toch minimaal 2 meter 40 kiezen, voor de grote meren of rivieren zeker nog groter. Fotootje van Bart die de boot zo in de auto stopt is leuk, maar er past meteen niets meer bij. "Echt handig". Heb dit jaar zelf een kleine boot op ebay gekocht. Zoek maar op Z-Ray IV 300 inflatable Dinghy. Anders dan de naam doet vermoeden een bootje van 248. Met de opblaasbare bodem erg practisch in gebruik, en tijdens transport. En je raad het al, heel water goedkoper dan de 165XS van Pro-line.
Mvg,Ed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuwe mini zodiac van Pro_line do dec 02, 2010 4:45 pm
Dat is gewoon een bootje voor belgische korte sessie,s en waar je rap over en weer eens gaat voeren al dan niet op illegale plaatsen en enkel voor de lijnen uit te varen.Ik was ooit 1 van de eersten die z,on bootje kocht en het heeft mij massa,s vis opgelevert ,ook al omdat ik de eerste was die op deze manier viste.Het jaar nadien was een echte invasie met deze bootjes ,de collega,s hadden genoeg gezien, de vangsten moesten weer vedeeld worden , de pret was over .Poly -all boten shop in Deinze deed gouden zaken dat jaar .Ik had toen een echte van zodiac en da was toen net uitgekomen.De lengte was 2 meter , de breedte 1 meter en koste toen in 1995 al 25.000 oude belgische franken.Ik denk zelfs dat zodiac dat nu niet meer heeft ,wel nog een twee meter maar die is nu 1.40 breed en dat is kut ,bijna een vierkanten boot.Ik vond en vind het niet veel geld want veiligheid primeert ,wij hebben het meegemaakt dat er iemand verdronk met zo,n barbie bootje van de supermarkt en dan kijk je niet op een € als je zoiets meemaakt.
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: Nieuwe mini zodiac van Pro_line do dec 02, 2010 6:49 pm
Catteeuw Geert schreef:
Dat is gewoon een bootje voor belgische korte sessie,s en waar je rap over en weer eens gaat voeren al dan niet op illegale plaatsen en enkel voor de lijnen uit te varen.Ik was ooit 1 van de eersten die z,on bootje kocht en het heeft mij massa,s vis opgelevert ,ook al omdat ik de eerste was die op deze manier viste.Het jaar nadien was een echte invasie met deze bootjes ,de collega,s hadden genoeg gezien, de vangsten moesten weer vedeeld worden , de pret was over .Poly -all boten shop in Deinze deed gouden zaken dat jaar .Ik had toen een echte van zodiac en da was toen net uitgekomen.De lengte was 2 meter , de breedte 1 meter en koste toen in 1995 al 25.000 oude belgische franken.Ik denk zelfs dat zodiac dat nu niet meer heeft ,wel nog een twee meter maar die is nu 1.40 breed en dat is kut ,bijna een vierkanten boot.Ik vond en vind het niet veel geld want veiligheid primeert ,wij hebben het meegemaakt dat er iemand verdronk met zo,n barbie bootje van de supermarkt en dan kijk je niet op een € als je zoiets meemaakt.
mooi geschreven geert rap in de auto, en voor op plekjes te komen waar je rap moet weg zijn lol
grt
Mark Hoedemakers
Aantal berichten : 337 Leeftijd : 44 Woonplaats : Kinrooi Hobby’s : Karpervissen Registration date : 25-05-08
Onderwerp: Re: Nieuwe mini zodiac van Pro_line do dec 02, 2010 9:16 pm
Ik heb zelf een Zodiac 2.00 m met oprolbare bodem (plankjes). Voor hetgene wat Geert beschrijft is die ideaal. Daarom heb ik hem ook gekocht. Tweedehands (van Patrick Bauwens indertijd) voor 300 euro. En hij doet nog steeds wat hij moet doen, al is hij al bijna 17 jaar oud. Kwaliteit betaalt zichzelf terug door de jaren.
Groeten Mark
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuwe mini zodiac van Pro_line do dec 02, 2010 10:13 pm
@ Marc
Dit is er idd nog eentje van 1 meter breed.Patrick kocht het een jaar na mij.Soms spraken we af om te voeren en moesten we er maar 1 opblazen.Zie je ons al zitten de kapitein en ik in z,on bootje samen op de Gavers.Was soms hilarisch wat we uitstaken
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Nieuwe mini zodiac van Pro_line do dec 02, 2010 10:23 pm
Catteeuw Geert schreef:
hebben het meegemaakt dat er iemand verdronk met zo,n barbie bootje van de supermarkt en dan kijk je niet op een € als je zoiets meemaakt.
Inderdaad, af en toe kom je ze nog tegen , mannen met een speelgoed bootje op groot en diep water. Dan denk je, waar zit jullie verstand jongens, is je leven maar zoveel waard?
Beter een beetje investeren in goed en degelijk materiaal, en anders wegblijven! (waarmee ik niets mee bedoel m.b.t. de boot waarmee deze topic startte.)
Grtz, Ivan
Gast Gast
Onderwerp: Re: Nieuwe mini zodiac van Pro_line za dec 04, 2010 8:04 am
voor het snelle werk heb ik ne quicksilver 2m met oprolbodem, voor het grotere werk zelfde model maar 2.70m met houten vloer, die ligt al meer dan een jaar op stal, echt zonde