Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? do nov 04, 2010 8:46 pm
Hey gasten.
Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een water waar ik met het gezin op vakantie kan gaan. Bij voorkeur een water met chalets aan het water, dan kunnen we overdag eropuit trekken en kan ik 's avonds vanuit de tuin wa vissen. Het zou ook interessant zijn als er vanalles te doen moest zijn voor de kinderen op dat domein. Dus eigelijk zoek ik iets als De Beekse Bergen, maar dan in Frankrijk.
In Nederland krijg ik nooit een vakantiegevoel als ik niet anders dan mijn eigen taal hoor...
Laat maar horen hé.
roy van goor
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 49 Woonplaats : maasbracht Hobby’s : vissen en vrouwen Registration date : 07-04-09
Onderwerp: Re: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? ma nov 08, 2010 7:50 pm
lac des lesmont.. heb daar al 2 keer met de vrouw gezeten en die vond het super Greetz Roy
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? ma nov 08, 2010 8:33 pm
Genoeg bezigheden voor 2 jongens van 8 en 9 jaar ook Roy?
roy van goor
Aantal berichten : 38 Leeftijd : 49 Woonplaats : maasbracht Hobby’s : vissen en vrouwen Registration date : 07-04-09
Onderwerp: Re: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? ma nov 08, 2010 9:56 pm
nope..puur vissen en genieten wel een tv met dvd speler etc...maar verder weinig.. Greetz Roy
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? za nov 13, 2010 5:28 pm
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? za nov 13, 2010 6:04 pm
Hoi Robby,
Mijn maat heeft de afgelopen twee jaar een huisje gehuurd op Chateau Chigy
Gezellige kasteelcamping is zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen, twee zwembaden, groot viswater.
Bourgondië - Morvan - Nederlands/Franse eigenaar
4-sterren kastelencamping/bungalowpark. Ruime staanplaatsen met stroomaansluiting. Appartementen in het kasteel, ook bij de vismeren, chalet, bungalows en ook tenten te huur. Wandel-, fiets- en autotochten, informatiedesk.
Ontspanning? 2 zwembaden, waarvan 1 overdekt met ruim terras en zonneweide, 25 ha viswater, minigolf, kleine speeltuin, speelschuur en afgesloten sportterrein. Animaties in het hoogseizoen, dit alles zonder extra kosten. Horeca: 15 juni - 15 september.
Hij ving er in drie weken een tijd een kleine 100 karpers, tot ver in de dertig pond.
Have a nice day,Ed.
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? za nov 13, 2010 7:52 pm
Onderwerp: Re: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? zo nov 14, 2010 3:19 pm
Merci voor de info mannen.
Het Lac d'Ailette heb ik al uitgesloten, omdat ge niet van in de achtertuin van de huisjes kan vissen, en dat had ik toch het liefste gehad. Dat had ik enkele weken geleden al onderhoord.
Nu ga ik die andere optie's eens bekijken.
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: bestemming familie-visvakantie Frankrijk? zo nov 14, 2010 11:45 pm
Etang De BRIGUEUIL
Stek 12 vakantiewoning, wa moet ne mens nog meer hebben