Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? vr dec 23, 2011 2:45 pm
Robby Malfliet schreef:
't Was eenmalig! Denk ik...
zeg ik ook elke keer als ik een kater heb
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? za dec 24, 2011 11:15 am
Awel twas vandenacht ook laat bij mij, en deze keer heb ik mij kunnen gedragen! Kheb het bij 2 La Chouffekes en de rest water en koffie gehouden! 't Was onder lichte dwang eigelijk... Mijn vriendin wou eens drinken, dus ik was verantwoordelijk voor hare grote Merc. Maar als ze da onder mijn gat schuiven dan wilt Rob wel ies BOB zijn zene!
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: laatste aankoop za dec 24, 2011 9:24 pm
toch al ni onder de sloef zeker?robby
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? zo dec 25, 2011 10:23 am
Ik bekijk het taktisch Michel... Als ik nu wa de platten uithang dan kan ik binnekort met diene grote nieuwe Vito gaan vissen ipv met mijn Berlingoke.
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? zo dec 25, 2011 11:01 am
Robby, ge zijt een snoodaard....
Grtzz
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? zo dec 25, 2011 2:54 pm
goe bezig robby
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? ma dec 26, 2011 2:16 pm
... Zoals Robby , t'is zo dat ge het aan boord moet leggen.
Ik kocht destijds voor mijn vrouw een nieuwe auto en nu we toch daar waren begon ik eens te vragen wat ze nog voor de mijne wilden geven . En dan nog wat grote woorden geven zoals : " Wat geef je als korting als we gelijk twee nieuwe wagens kopen ? " Dus had ik mijn grote vismobiel ( Renault Trafic , verlengde ) gelijk meebesteld en was mijn grote wens uitgekomen.
Grtz , Sun.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? ma dec 26, 2011 4:16 pm
Slim gezien sun!
Persoonlijk noem ik het "het nuttige aan het aangename koppelen".
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? wo dec 28, 2011 12:15 pm
Woord van zwijgen, beide delen gisteren netjes in de post, dus ik kan er weer effe tegen (na gitaarspelen voor dummies en Shadpower waar ik ook nog moet aan beginnen). Dat de putten maar rap dichtvriezen !!
Graptjen he, ik wil liever gaan vissen ze ;-)
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? vr dec 30, 2011 2:09 am
Vorige week Nash entity 3.5lb hengels gekocht bij het huis van vertrouwen, hengelsport de Poorter. Prachtige stokken met een geweldige actie.
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? vr dec 30, 2011 7:26 am
Robby Malfliet schreef:
Ik bekijk het taktisch Michel... Als ik nu wa de platten uithang dan kan ik binnekort met diene grote nieuwe Vito gaan vissen ipv met mijn Berlingoke.
Super,klig strike !!Kherken da meteen !!!
Grtzzzzz
Guy Michiels
Aantal berichten : 199 Leeftijd : 44 Woonplaats : meerhout Hobby’s : vissen, gitaar spelen Registration date : 24-09-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? vr dec 30, 2011 4:11 pm
Veel hengelspullen heb ik niet meer gekocht. Kga eerst mijn voorraadje opvissen.
Laatst een Ierse fluit gekocht en binnen een paar weken ga ik kijken voor een mandoline...
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? di jan 03, 2012 1:47 pm
visverlof 2012 (bij de post) just gaan halen ze en deze voormiddag wa stuff gaan halen bij De Poorter (en ook 5kg grof zeezout) vrijdag eerste sessie van dit jaar kweet alleen nog niet tot wanneer ik blijf zitten (terug singel zijn is mega ...)
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? di jan 03, 2012 2:01 pm
Mijn Waalse vergunning is ook besteld, die van Vlaanderen moet ik nog halen..
Grtzz
davy bettens
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 36 Woonplaats : vlaanderen Hobby’s : karpervissen- En naar de vrouwen loeren ;) Registration date : 22-01-12
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? di jan 24, 2012 6:04 pm
Mijn laatste aankoop waren 2 lichtjes (die 11jaar mee gaan "we zullen zien) voor in mijn stowbobins.
davy bettens
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 36 Woonplaats : vlaanderen Hobby’s : karpervissen- En naar de vrouwen loeren ;) Registration date : 22-01-12
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? di jan 31, 2012 5:34 pm
Update 2 Gardener att's sillent allarms +reciever. kijk er al naar uit om er mee aan de slag te gaan.
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? di jan 31, 2012 5:41 pm
davy bettens schreef:
Update 2 Gardener att's sillent allarms +reciever. kijk er al naar uit om er mee aan de slag te gaan.
daar gade geen spijt van krijgen!!! tzijn THE BEST ... geen toeters en bellen!! gewoon een simpel ding dat piept als het moet, voor een goeie prijs ...
davy bettens
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? di jan 31, 2012 6:45 pm
Tommy De Cleen schreef:
davy bettens schreef:
daar gade geen spijt van krijgen!!! tzijn THE BEST ... geen toeters en bellen!! gewoon een simpel ding dat piept als het moet, voor een goeie prijs ...
voor een zeer leuke prijs in vergelijking met delkim is dit een prikje en een receiver die makkelijk te regelen is. ik heb deze leren kennen door barre en ik vind die tutters er echt cool uit zien.
btw tommy vis jij er ook mee meschien?
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? di jan 31, 2012 6:51 pm
ik gebruik ze al van voor ze te koop zijn ... ik zou geen andere niet meer moeten hebben!!
gilles.vanovenberghe
Aantal berichten : 26 Leeftijd : 32 Woonplaats : Zomergem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 08-12-11
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? do feb 09, 2012 7:07 pm
Voerboot maverick + lowrance x-4 dieptemer...
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? do feb 09, 2012 8:20 pm
Laatste aankoop is van Zwolle geleden. Tis te zeggen aankoop? Heb mij een abo op spiegelmagazine genomen en als cadeau kreeg je een ferme carryal van jrc erbij met etensgerij erin voor 2man twv 60€! Die kon ik nog goed gebruiken. Knap van spiegel
davy bettens
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? do feb 09, 2012 8:22 pm
laatste aankoop Solar Adj Stainless Rest.
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? do feb 09, 2012 8:35 pm
Mijn laatste aankoop is het zalig warme Tundra combi-suit, een stevige en goedgevoerde winterjack en bib&brace uit de Trakker stal.
Grtz, Ivan
Binard Nico
Aantal berichten : 112 Leeftijd : 42 Woonplaats : Scheldewindeke Hobby’s : Karpervissen-Zaalvoetbal Registration date : 13-02-12
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? do feb 16, 2012 7:18 pm
Vandaag achter de fox ventec all season geweest. grtz
davy bettens
Onderwerp: Re: Laatste aankoop? do feb 16, 2012 7:22 pm
Binard Nico schreef:
Vandaag achter de fox ventec all season geweest. grtz