Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:10 am
Bij mij is dat men landingsnet van fox "warrior" 50 inch Heb ze nu nog maar bij een zes tal sessies gebruikt en de sprijderarmen zitten al alletwee door men net. Bij men laatste sessie ben ik bijna een vis verloren doordat de steel gewoon los kwam van de sprijderblok !!!!! En er zat dan nog geen vis in hé Iemand die ik ken heeft hetzelfde probleem gehad met die net (kan toeval zijn) grtzzzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:42 am
Ik kan mij nie echt iets voorstellen waarvan ik zeg dat het nen echte miskoop geweest is.
Ies een reeks bollen van een bepaald merk ja...
Laatst aangepast door Robby Malfliet op ma nov 23, 2009 10:43 am; in totaal 1 keer bewerkt
geen lid meer
Aantal berichten : 159 Leeftijd : 44 Woonplaats : f Hobby’s : f Registration date : 27-08-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:42 am
arca specimen stokken : braken in 2 bij het uitwerpen van 40gr lood
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:47 am
Jip gasten,... Slechtste aankoop bij mij was , mijn schepnet van Starbaits.(Mil-spec) Dit voorjaar gekocht en voor die 140 euro vond ik eindelijk de net waar ik al jaren naar op zoek was. Mooi afgewerkt , idiaal net , kortom alles perfect. Tot de arm afbrak aan de v-blok,na de 1ste vis die er in lag, heb de poten van mijn lijf mogen lopen om de garantie te krijgen. Tot op vandaag staat ze nog in de hengelsportzaak om terug te geven, heb mijn geld terug gekregen in de vorm van een waardebon. Gelukkig heeft de winkelier het zo opgelost. Niet alleen slecht matriaal maar ook een slechte dienst daar bij die mannen ; Greetz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:49 am
Ik moet den eerste goeie fransman nog ontmoeten zene...
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 11:01 am
Ik moet ook even denken. Ik zou zeggen al men materiaal waar ik mee begonnen ben, zo van die Vlemmix shit toestanden waar je voor 100euro een hele set hebt
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 11:03 am
Robby Malfliet schreef:
Ik moet den eerste goeie fransman nog ontmoeten zene...
Mijn slechtste aankoop ooit , euhmmm ff denken . Ne rol draad die ik ooit bij Jansens sport in Kessel kocht . Als ge er nog maar vies naar loerde brak hij al . Trok je zo over met 2 vingers . Heb nooit ne nieuwe rol gekregen Grt
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 12:10 pm
awel,na komt het... mijnen slechtsten aankoop ooijt is....da nieuw slot van mijn garagedeur.. wa heeft danna met visken te maken,hoorek jullie denken en it hurts,i know awel,kga het u vertellen,ma...kunde zwijgen?awel zwijg dan (flauw urbanusgrapken) neje,het volgende gebeurde:slot verandertvan garagedeur,blijkbaar 'sloot' da nie goe,en kwas just awa soak aant maken,der steekt ne wind op..die doet die deur openvliegen,en... die doet vanboven op mijn reksken een bijna leeg flacongsken van ciecie moor(potteken )naar beneden donderen..en jawel...plak op mijn hand, waarmee ik just a flacongsken solar/squid flavour een lepelken flavour aant overgieten was in ne gemaakten soak... ...resultaat:alles op mij /op de grond.. volgens mijn vrau(wife) stonkek uren in de wind(en twas just storm ).... sie,da was na nekier ne slechte aankoop... de stinkende grtzzzzzzz..
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 12:34 pm
Den Belly schreef:
awel,na komt het... mijnen slechtsten aankoop ooijt is....da nieuw slot van mijn garagedeur.. wa heeft danna met visken te maken,hoorek jullie denken en it hurts,i know awel,kga het u vertellen,ma...kunde zwijgen?awel zwijg dan (flauw urbanusgrapken) neje,het volgende gebeurde:slot verandertvan garagedeur,blijkbaar 'sloot' da nie goe,en kwas just awa soak aant maken,der steekt ne wind op..die doet die deur openvliegen,en... die doet vanboven op mijn reksken een bijna leeg flacongsken van ciecie moor(potteken )naar beneden donderen..en jawel...plak op mijn hand, waarmee ik just a flacongsken solar/squid flavour een lepelken flavour aant overgieten was in ne gemaakten soak... ...resultaat:alles op mij /op de grond.. volgens mijn vrau(wife) stonkek uren in de wind(en twas just storm ).... sie,da was na nekier ne slechte aankoop... de stinkende grtzzzzzzz..
En wat hebben we nu geleerd vandaag ?? 1...2...3...zet nooit een bijna leeg flacongsken vanboven op een rek Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 1:33 pm
exos schreef:
Jip gasten,... Slechtste aankoop bij mij was , mijn schepnet van Starbaits.(Mil-spec) Dit voorjaar gekocht en voor die 140 euro vond ik eindelijk de net waar ik al jaren naar op zoek was. Mooi afgewerkt , idiaal net , kortom alles perfect. Tot de arm afbrak aan de v-blok,na de 1ste vis die er in lag, heb de poten van mijn lijf mogen lopen om de garantie te krijgen. Tot op vandaag staat ze nog in de hengelsportzaak om terug te geven, heb mijn geld terug gekregen in de vorm van een waardebon. Gelukkig heeft de winkelier het zo opgelost. Niet alleen slecht matriaal maar ook een slechte dienst daar bij die mannen ; Greetz
Mss ligt het ook wel aan uw winkelier want hier bij ons geen problemen met de garantie van STARBAITS. Onlangs ook iemand gekend met problemen met de schepnet en direct een nieuwe gekregen . greets fastietje
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 3:16 pm
bij mij zal dat een set biepers zijn van arca van 50 euro. na een regenbui hoorde ik ze niet meer.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 4:44 pm
Kordahaken wide gapes,kuthaken,plooiden allemaal open en het vroeger aankopen van veel te duur betaalde ready mades!!Maar dit is al geleden van mijn tienerjaren!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 5:52 pm
Bij mij zijn dat ook readymades . Dat was van het merk Phoenix (Duits) . Ik heb die afgekocht van iemand en ze hebben mij dus dik bij mijn b..llen had he ! Dat was 30kilo die ik allemaal in de vuilbak mocht kappen .... Ik heb die geloof ik een 80 euro betaald ....
Grtz waldo
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 6:34 pm
Bij mij zonder aarzelen m'n Ultimate baitcruiser voerboot, 2x defect tot nu toe ... voorlopig terug defect en staat momenteel bij hengelsportwinkel te wachten want Ultimate is failliet ! Weet niet of hij ooit nog gemaakt zal worden. Nog een geluk dat ik een 2de voerboot heb van een beter merk.
Grtz
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 6:48 pm
Heb twee jaar terug zo'n setje aTTx'en gekocht, enkel de zendertjes wel te verstaan, wel van de eerste reeks, volgens mij waardeloze rommel, ik hoop voor velen dat de tweede reeks veel beter is...
Ooit eens mijn sessie op de Seine willen redden met Starbaits Freddy-mades, zat door m'n eigen freezers. Heb nog nooit met zo'n slechte gummie-bollen gevist als toen, zat anders goed in de vis, was plots gedaan met vangen...
Als er me nog iets te binnen schiet, zal ik jullie wel verwittigen...
Grtzzzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 6:54 pm
Fransen weeral hé...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 6:56 pm
Idd....had toen een soort of drie gekocht, de geur en smaak was bij alle drie nagenoeg hetzelfde...
Grtzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 7:07 pm
Ik heb ooit ook eens een paar zakskes freddy's gekocht van Keen Carp. Geen enkele vis mee gevangen! Zelfs nie op mijn thuiswaterke destijds, waar een handvol vissen per dag de norm was. Bij het naar huis gaan toen heb ik die bollen bij het koeieneten gegooid op de weide naast het water.
Jaja, nu kom ik in form zene.
Ooit eens een setje swingers van Nash gekocht. En na enkele keren gebruikt te hebben vielen de armpjes altijd uit het scharnierpunt. En de lijnclips heb ik ook meerdere keren moeten herstellen met supercol. Kheb vroeger ook nog een Ultimate stoeltje gehad, en na 3 maanden gebruik schoten de rekkers rond mijn oren! En kzal het zelf maar al zeggen, toen was ik nog 20kg lichter zene!
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 7:14 pm
Ja Robby, zwijg me van sommige Freddy's...veel firma's hebben er een broertje aan dood als je het mij vraagt. Je ruikt soms de bewaarmiddelen dwars door de verpakking!
Grtzzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 7:19 pm
Das waar jong. Pas op er zitten heel goeie tussen ook zene, maar daar betaald ge dan wel naar ook hé.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 9:19 pm
fastietje schreef:
exos schreef:
Mss ligt het ook wel aan uw winkelier want hier bij ons geen problemen met de garantie van STARBAITS. Onlangs ook iemand gekend met problemen met de schepnet en direct een nieuwe gekregen . greets fastietje
De winkelier heeft meerdere malen contact opgenomen mee die mannen, maar bijkbaar was het al de 3e milspec schepnet die stond te wachten met een breuk, en was het teveel om nieuwe te bezorgen. De verkoper had het te druk zeker ,aangezien de winkel waar ik ze gekocht heb niet op zijn route lag... Als het om te leveren is zijn ze rap , maar u garantie verzekeren is niet hun ding blijkbaar... heb 4 maand gewacht denk wel dat er in die tijd wel een oplossing kon komen. Nu conclusie gewoon een slechte aankoop, zoals die Tarantula bivy van Ultimate die ik gekocht had om eens een nachtje in de week te vissen. Na 3 nachten aan de Maas in regen en wind , was ik blij dak bij mijne maat kon gaan pitten. Deze was nieuw en regende binnen en was al gescheurd van de wind, ... Heb dan ook op de hengel-expo die mannen daarover aangesproken , zelfde reactie of die fransen... Gelukkig heb ik ook een waardebon gekregen ... Greetz
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:45 pm
bij mij korda wide gapen,had ne hele hoop rigskes gemaakt ,toen begon de miserie veel open plooien en direct bot was ni 1pakske haken,maar meerdere die ik had,dus nooit wide gapen van korda voor mij grtzzzzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 9:35 am
Ik hoor al verschillende opmerkingen over die Korda haken. Maar is er 1 iemand die Korda daarover gecontacteerd heeft? Want ik weet van verschillende mensen dat die heel toegeeflijk zijn als ge hen op een correcte manier op de hoogte brengt van een probleem met een van hun producten. Ze vragen dan meestal om da product (in dit geval die pakjes haken) op te sturen naar Engeland. Daar bekijken ze dat dan. En als blijkt dat er inderdaad een probleem is dan krijgt ge nieuwe pakskes in de plaats, en soms nog wa extraatjes ook.
Als ge alles direct de vuilbak inkiepert en er verder over zwijgt zijt ge ook alles kwijt zene. Het is geweten dat ge bij haken (alle merken) al ies een slechte "batch" kunt hebben. En daar zijn ze zich bij Korda ook wel van bewust, en daarom doen ze daar meestal nie moeilijk over als ze u nieuwe moeten geven.
Ik heb nochtans nog NOOIT problemen gehad met de Kurv haken van Korda, en ik gebruik die al bijna 2 jaar. En daarvoor met de Wide Gapes en Longshank X ook nooit. Ge moet ook zien in welke situatie ge een bepaalde haak in zet hé...
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 1:00 pm
hoi mannen,
ik vis zelf ook al een paar jaar met korda haken en idd vroeger hadden de wide gapes soms is de neiging om open te gaan bij hevige druk maar het laatste anderhalf jaar heb ik er nog geen enkele gehad die open ging !! denk ook dat de compositie in het materiaal wat is aangepast nu maar indien er nog meer mensen zijn die dit voorhebben wil ik ten allen tijde is contact opnemen met Mike Brown (Korda) om is te horen of er over de haken idd veel klachten binnenstromen.....en wat er eventueel aan gedaan wordt om dit in de toekomst te vermijden. dus ik hoor het nog wel he mannekes....
groetjes marco ccmoore team benelux
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 2:19 pm
Slechtste aankoop ooit was ne Carp'o van Amiaud... Is naar mijn mening enkel goed om vuurwerk op af te steken me nieuwjaar