Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

slechste aankoop ooit

Ga naar beneden 
+17
melvindeboer
Filip Van Herreweghe
peter himschoot
Tom Daelemans
Marc Dhaene
ben vermoesen
Jeffrey Benoot
Steven Dekeyzer
bart polyn
jean-claude francois
Beelens Pascal
Jerry Van Opstal
Arnaud Castel
Bart Debosschere
geen lid meer
Robby Malfliet
de pauw david
21 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

slechste aankoop ooit - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 24, 2009 2:21 pm

DaTom1980 schreef:
Slechtste aankoop ooit was ne Carp'o van Amiaud... Is naar mijn mening enkel goed om vuurwerk op af te steken me nieuwjaar Laughing

Grtzz

Das nog een idee se!!! Idea

Moet dat dan nie bij de "beste aankopen ooit" staan? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 24, 2009 2:51 pm

grootste miskoop is zonder twijfel de Matrix monkeys, en zag er zo naar uit Evil or Very Mad Die dingen schuiven voor geen meter, da wringt tegenn dat het geen naam heeft.

Kortbij gevolgd door mijn (ook al nieuwe) Deep SLeep bedchair van WS. Het is zelfs zo erg dat ik de laatste tijd terug op mijn steenoude JRC Terry Hearnke lig.

Ivm die Korda's... nooit problemen mee gehad (gelukkig maar)
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Man Aantal berichten : 384
Hobby’s : Carp Fishing / music
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 24, 2009 2:57 pm

Zors schreef:
Idd....had toen een soort of drie gekocht, de geur en smaak was bij alle drie nagenoeg hetzelfde... Rolling Eyes

Grtzzzzzzzzz

Kocht in oktober in Frankrijk 2 potjes Starbaits popups, ze bleven op de bodem liggen ... Mss waren ze wel te oud, mr denk niet dat je rekening moet houden met een houdbaarheidsdatum bij popups Smile
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 24, 2009 5:30 pm

peterhim schreef:

Kortbij gevolgd door mijn (ook al nieuwe) Deep SLeep bedchair van WS. Het is zelfs zo erg dat ik de laatste tijd terug op mijn steenoude JRC Terry Hearnke lig.

Koop u ne indulgence en ge kunt een replyke geven in de topic beste aankopen ooit!! Hint hint

Grtzz
peter himschoot

Man Aantal berichten : 327
Leeftijd : 59
Hobby’s : karperen, mijne moto
Registration date : 23-06-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 24, 2009 5:32 pm

DaTom1980 schreef:
peterhim schreef:

Koop u ne indulgence en ge kunt een replyke geven in de topic beste aankopen ooit!! Hint hint

Grtzz

ga da zeker eens bekijken maat, want mijne slaap is heilig en de JRC is eigenlijk compleet op (nog ene mudfeet er onder enzo, rekker compleet uitgerokken)

merci voor de tip
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot

Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 51
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 24, 2009 5:45 pm

Santa Cruz schreef:
Zors schreef:
Idd....had toen een soort of drie gekocht, de geur en smaak was bij alle drie nagenoeg hetzelfde... Rolling Eyes

Grtzzzzzzzzz

Kocht in oktober in Frankrijk 2 potjes Starbaits popups, ze bleven op de bodem liggen ... Mss waren ze wel te oud, mr denk niet dat je rekening moet houden met een houdbaarheidsdatum bij popups Smile

Hahahaha..;das een goeie, nu ja, sneu voor u natuurlijk. Zou Starbaits dan enkel rommel verkopen...? Rolling Eyes

Grtzzzzzzzzzzzz
Arnaud Castel

Arnaud Castel

Man Aantal berichten : 571
Leeftijd : 37
Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan
Registration date : 15-06-09

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 24, 2009 6:06 pm

Maat van mij heeft een bivvy van starbaits die wat mee heeft van enkele trakker modellen, is goede tent hoor!
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 8:00 am

[quote="peterhim"]grootste miskoop is zonder twijfel de Matrix monkeys, en zag er zo naar uit Evil or Very Mad Die dingen schuiven voor geen meter, da wringt tegenn dat het geen naam heeft.

just,moet ik grif toegeeven,khad daar uk lang na uitgekeken,na die matrix monkeys Rolling Eyes ..wa een teleurstelling wasda No ..da schuift veu gene mm..zelfs met glijmiddel affraid ..nie...
grtzzzz
http://www.multicatch
de pauw david

de pauw david

Man Aantal berichten : 356
Leeftijd : 43
Hobby’s : fitness en vissen uiteraard
Registration date : 13-10-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 25, 2009 8:32 am

[quote="Den Belly"]
peterhim schreef:
grootste miskoop is zonder twijfel de Matrix monkeys, en zag er zo naar uit Evil or Very Mad Die dingen schuiven voor geen meter, da wringt tegenn dat het geen naam heeft.

just,moet ik grif toegeeven,khad daar uk lang na uitgekeken,na die matrix monkeys Rolling Eyes ..wa een teleurstelling wasda No ..da schuift veu gene mm..zelfs met glijmiddel affraid ..nie...
grtzzzz

Dat zouden ze beter nog eens hermaken die monkey climbers van vroeger maar dan in carbon of ander licht materiaal. Gewoon al dat geluid als die climber tegen de lat "zoals we vroeger zeiden" slaat, gewoon zalig.
Deze kan je ook zo licht je wil instellen door het lichaam op een rubberen kraal te laten rusten, het enige negatieve is dat je geen zakker meer zal zien maar dat hangt ook af van het systeem waarmee je vist Wink
grtzzzzzzz
http://www.dreambaits.be
Filip Van Herreweghe

Filip Van Herreweghe

Man Aantal berichten : 138
Hobby’s : Vissen
Registration date : 14-09-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 28, 2009 4:14 pm

Zors schreef:

Zou Starbaits dan enkel rommel verkopen...? Rolling Eyes

Zeker niet.
Begin dit jaar heb ik een 2e-hands Starbaits challenger rvs rodpod op de kop getikt en die is gewoonweg schit-ter-end!

Slechte aankopen:-
-Ultimate schepnet: een arm brak na enkele keren gebruikt te zijn gewoon af.
Herstellen, ho maar, ik wacht nog steeds (al 5j.)
Dan maar een Fox warrior in de plaats, en pas dit jaar zijn bij mij die armen door het net gesleten, David. Dus best tevreden van geweest.
-Ultimate optonics: 1x gebruiken= 1 kapot, 2x gebruiken= 2 kapot, 3x gebruiken=... neenee die kwam er niet, na 2x vlug ingewisseld voor beter spul.

Moraal: goedkoop is duurkoop, ook en zeker in de hengelsport.
Ik mag ultimate nu ook niet volledig afschieten: mijn 1e stokken (ultimate novell carp 12ft 2.5lb) gebruik ik nog steeds en die voldoen nog prima!
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 28, 2009 5:41 pm

Aangezien Ultimate failliet is zult ge nog héél lang op uw schepnetsteel mogen wachten...
Steven Dekeyzer

Steven Dekeyzer

Hobby’s : Carp Fishing / music
Registration date : 22-03-09

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 28, 2009 8:03 pm

Robby Malfliet schreef:
Aangezien Ultimate failliet is zult ge nog héél lang op uw schepnetsteel mogen wachten...

Is toch niet eerste keer dat ze failliet zijn, weet niet hoe t allemaal werkt maar ze komen toch telkens terug ...

Hoop op een snelle terugkeer, dan ben ik tenminste nog iets met m'n voerboot
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 28, 2009 8:08 pm

Ja maar da blijft nie duren zene...
melvindeboer

melvindeboer

Man Aantal berichten : 73
Leeftijd : 42
Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p
Registration date : 27-03-08

BerichtOnderwerp: Korda wide gape x   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 29, 2009 7:38 am

Korda wide gape x is echt mijn slechtste aankoop ooit.
Bij mezelf 2 keer open gebogen op een run op een dressuurput met maar 4 karpers erop Shocked Evil or Very Mad Mad en ook 1 keer bij me maat.
2x maat 6 en 1x maat 8 uit 3 verschillende pakjes, kortom bagger in mijn ogen.

Mvg Melvin
bart polyn

bart polyn

Man Aantal berichten : 806
Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's
Registration date : 19-08-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 29, 2009 4:38 pm

[quote="de pauw david"]
Den Belly schreef:
peterhim schreef:

grtzzzz

Dat zouden ze beter nog eens hermaken die monkey climbers van vroeger maar dan in carbon of ander licht materiaal. Gewoon al dat geluid als die climber tegen de lat "zoals we vroeger zeiden" slaat, gewoon zalig.
Deze kan je ook zo licht je wil instellen door het lichaam op een rubberen kraal te laten rusten, het enige negatieve is dat je geen zakker meer zal zien maar dat hangt ook af van het systeem waarmee je vist Wink
grtzzzzzzz
ge blijft zot van die monkeys hé albino !!!Tak,tak als ie tegende lat gaat!!! cheers
filip de meulder
Moderator
filip de meulder

Man Aantal berichten : 313
Leeftijd : 52
Hobby’s : vissen
Registration date : 12-10-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 17, 2009 9:01 pm

2 hengels nieuw gekocht 11ft Meer dan 4lbs gekocht voor obstakelvisserij. Meer geschikt voor meervalvisserij. Is van een bekend en goe merk maar minder geschikt voor karpervisserij. Nieuwprijs voor de 2 : 445,00euro. Balen want ze liggen nu stof te eten... Crying or Very sad
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimedo dec 17, 2009 11:53 pm

PB dutch ace
Shimano baitrunners reeks GT8010-GTB8000, ....
ATTx v2....nog nooit geweten dat 150m zo kort kan zijn

Dus zors ook de V2 deugde voor niks, maar blijkbaar hebben ze die problemen bij de ATTs kunnen oplossen.

Laatst aangepast door Thomas79 op vr dec 18, 2009 8:15 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 18, 2009 1:03 am

Thomas79 schreef:
PB dutch ace
Shimano baitrunners reeks GT8010-GTB8000, ....
TTx v2....nog nooit geweten dat 150m zo kort kan zijn

Dus zors ook de V2 deugde voor niks, maar blijkbaar hebben ze die problemen bij de ATTs kunnen oplossen.

LOL 150 meter ik ben nog steeds wereldrecordhouder op die afstand dan remember R...
david deman

david deman

Man Aantal berichten : 534
Leeftijd : 35
Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB
Registration date : 31-01-09

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 18, 2009 11:34 am

Mijn slechtste aankoop was de aanschaf van nieuwe fox optonics in 2008...
Fox Eos R en RX3, echt enorme brol en nochtans verre van goedkoop Rolling Eyes
Dan van miserie overgeschakelt naar delkim en dat is het beste wat mij overkwam Laughing
http://www.theboiliefactory.be
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 18, 2009 4:23 pm

Mijne schelter van Fox die is ondertussen een 6 jaar oud en is al 3 keer binnen geweest voor reparatie. De ijzere baren scheuren open aan de plaats waar ze in het spreidblok moeten. Nu ist weer van da maar ik laat hem niet meer maken. Ik zal wel stillekes ne nieuwe gaan zoeken.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 18, 2009 4:26 pm

Ik zou dan sowieso ne negatieve mail sturen naar Fox hoor Wim.
vanderzanden wim

vanderzanden wim

Registration date : 15-06-08

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 18, 2009 4:36 pm

Robby Malfliet schreef:
Ik zou dan sowieso ne negatieve mail sturen naar Fox hoor Wim.

Dat ik daar nog niet aan gedacht heb. Van de week er is een fotoke van maken en is een mailtje sturen.

Thanks Robby.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 18, 2009 4:38 pm

Ge weet nooit dat ze iets voorstellen hé... Wink
Klaus Verbiest

Klaus Verbiest

Man Aantal berichten : 8
Hobby’s : carpfishing
Registration date : 26-04-11

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitimezo apr 29, 2012 7:00 am

de pauw david schreef:
Bij mij is dat men landingsnet van fox "warrior" 50 inch
Heb ze nu nog maar bij een zes tal sessies gebruikt en de sprijderarmen zitten al alletwee door men net. Bij men laatste sessie ben ik bijna een vis verloren doordat de steel gewoon los kwam van de sprijderblok !!!!! En er zat dan nog geen vis in hé confused
Iemand die ik ken heeft hetzelfde probleem gehad met die net (kan toeval zijn)
grtzzzzzzzz

Bij mij ook,na dat men vorig schepnet van JRC gestolen was....had ik mij ook zo één gekocht.
Na 5- 6 maanden was die steel vooraan volledig doorgeroest en brak gewoon af.

Had me dit anders nooit gekocht FOx maar da moment hadden ze niks anders meer in winkel. Evil or Very Mad
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: slechste aankoop ooit   slechste aankoop ooit - Pagina 2 Icon_minitime

slechste aankoop ooit
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Best aankoop ooit
» wie heeft al ooit een zoetwaterkwal gezien ?
» Laatste aankoop?
» aankoop schepnet

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: