Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 2:21 pm
DaTom1980 schreef:
Slechtste aankoop ooit was ne Carp'o van Amiaud... Is naar mijn mening enkel goed om vuurwerk op af te steken me nieuwjaar
Grtzz
Das nog een idee se!!!
Moet dat dan nie bij de "beste aankopen ooit" staan?
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 2:51 pm
grootste miskoop is zonder twijfel de Matrix monkeys, en zag er zo naar uit Die dingen schuiven voor geen meter, da wringt tegenn dat het geen naam heeft.
Kortbij gevolgd door mijn (ook al nieuwe) Deep SLeep bedchair van WS. Het is zelfs zo erg dat ik de laatste tijd terug op mijn steenoude JRC Terry Hearnke lig.
Ivm die Korda's... nooit problemen mee gehad (gelukkig maar)
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 2:57 pm
Zors schreef:
Idd....had toen een soort of drie gekocht, de geur en smaak was bij alle drie nagenoeg hetzelfde...
Grtzzzzzzzzz
Kocht in oktober in Frankrijk 2 potjes Starbaits popups, ze bleven op de bodem liggen ... Mss waren ze wel te oud, mr denk niet dat je rekening moet houden met een houdbaarheidsdatum bij popups
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 5:30 pm
peterhim schreef:
Kortbij gevolgd door mijn (ook al nieuwe) Deep SLeep bedchair van WS. Het is zelfs zo erg dat ik de laatste tijd terug op mijn steenoude JRC Terry Hearnke lig.
Koop u ne indulgence en ge kunt een replyke geven in de topic beste aankopen ooit!! Hint hint
Grtzz
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 5:32 pm
DaTom1980 schreef:
peterhim schreef:
Koop u ne indulgence en ge kunt een replyke geven in de topic beste aankopen ooit!! Hint hint
Grtzz
ga da zeker eens bekijken maat, want mijne slaap is heilig en de JRC is eigenlijk compleet op (nog ene mudfeet er onder enzo, rekker compleet uitgerokken)
merci voor de tip
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 5:45 pm
Santa Cruz schreef:
Zors schreef:
Idd....had toen een soort of drie gekocht, de geur en smaak was bij alle drie nagenoeg hetzelfde...
Grtzzzzzzzzz
Kocht in oktober in Frankrijk 2 potjes Starbaits popups, ze bleven op de bodem liggen ... Mss waren ze wel te oud, mr denk niet dat je rekening moet houden met een houdbaarheidsdatum bij popups
Hahahaha..;das een goeie, nu ja, sneu voor u natuurlijk. Zou Starbaits dan enkel rommel verkopen...?
Grtzzzzzzzzzzzz
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit di nov 24, 2009 6:06 pm
Maat van mij heeft een bivvy van starbaits die wat mee heeft van enkele trakker modellen, is goede tent hoor!
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit wo nov 25, 2009 8:00 am
[quote="peterhim"]grootste miskoop is zonder twijfel de Matrix monkeys, en zag er zo naar uit Die dingen schuiven voor geen meter, da wringt tegenn dat het geen naam heeft.
just,moet ik grif toegeeven,khad daar uk lang na uitgekeken,na die matrix monkeys ..wa een teleurstelling wasda ..da schuift veu gene mm..zelfs met glijmiddel ..nie... grtzzzz
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit wo nov 25, 2009 8:32 am
[quote="Den Belly"]
peterhim schreef:
grootste miskoop is zonder twijfel de Matrix monkeys, en zag er zo naar uit Die dingen schuiven voor geen meter, da wringt tegenn dat het geen naam heeft.
just,moet ik grif toegeeven,khad daar uk lang na uitgekeken,na die matrix monkeys ..wa een teleurstelling wasda ..da schuift veu gene mm..zelfs met glijmiddel ..nie... grtzzzz
Dat zouden ze beter nog eens hermaken die monkey climbers van vroeger maar dan in carbon of ander licht materiaal. Gewoon al dat geluid als die climber tegen de lat "zoals we vroeger zeiden" slaat, gewoon zalig. Deze kan je ook zo licht je wil instellen door het lichaam op een rubberen kraal te laten rusten, het enige negatieve is dat je geen zakker meer zal zien maar dat hangt ook af van het systeem waarmee je vist grtzzzzzzz
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit za nov 28, 2009 4:14 pm
Zors schreef:
Zou Starbaits dan enkel rommel verkopen...?
Zeker niet. Begin dit jaar heb ik een 2e-hands Starbaits challenger rvs rodpod op de kop getikt en die is gewoonweg schit-ter-end!
Slechte aankopen:- -Ultimate schepnet: een arm brak na enkele keren gebruikt te zijn gewoon af. Herstellen, ho maar, ik wacht nog steeds (al 5j.) Dan maar een Fox warrior in de plaats, en pas dit jaar zijn bij mij die armen door het net gesleten, David. Dus best tevreden van geweest. -Ultimate optonics: 1x gebruiken= 1 kapot, 2x gebruiken= 2 kapot, 3x gebruiken=... neenee die kwam er niet, na 2x vlug ingewisseld voor beter spul.
Moraal: goedkoop is duurkoop, ook en zeker in de hengelsport. Ik mag ultimate nu ook niet volledig afschieten: mijn 1e stokken (ultimate novell carp 12ft 2.5lb) gebruik ik nog steeds en die voldoen nog prima!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit za nov 28, 2009 5:41 pm
Aangezien Ultimate failliet is zult ge nog héél lang op uw schepnetsteel mogen wachten...
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit za nov 28, 2009 8:03 pm
Robby Malfliet schreef:
Aangezien Ultimate failliet is zult ge nog héél lang op uw schepnetsteel mogen wachten...
Is toch niet eerste keer dat ze failliet zijn, weet niet hoe t allemaal werkt maar ze komen toch telkens terug ...
Hoop op een snelle terugkeer, dan ben ik tenminste nog iets met m'n voerboot
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit za nov 28, 2009 8:08 pm
Ja maar da blijft nie duren zene...
melvindeboer
Aantal berichten : 73 Leeftijd : 42 Woonplaats : geleen Hobby’s : vissen, ijshockey en drinken ;p Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Korda wide gape x zo nov 29, 2009 7:38 am
Korda wide gape x is echt mijn slechtste aankoop ooit. Bij mezelf 2 keer open gebogen op een run op een dressuurput met maar 4 karpers erop en ook 1 keer bij me maat. 2x maat 6 en 1x maat 8 uit 3 verschillende pakjes, kortom bagger in mijn ogen.
Mvg Melvin
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit zo nov 29, 2009 4:38 pm
[quote="de pauw david"]
Den Belly schreef:
peterhim schreef:
Dat zouden ze beter nog eens hermaken die monkey climbers van vroeger maar dan in carbon of ander licht materiaal. Gewoon al dat geluid als die climber tegen de lat "zoals we vroeger zeiden" slaat, gewoon zalig. Deze kan je ook zo licht je wil instellen door het lichaam op een rubberen kraal te laten rusten, het enige negatieve is dat je geen zakker meer zal zien maar dat hangt ook af van het systeem waarmee je vist grtzzzzzzz
ge blijft zot van die monkeys hé !!!Tak,tak als ie tegende lat gaat!!!
filip de meulder Moderator
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit do dec 17, 2009 9:01 pm
2 hengels nieuw gekocht 11ft Meer dan 4lbs gekocht voor obstakelvisserij. Meer geschikt voor meervalvisserij. Is van een bekend en goe merk maar minder geschikt voor karpervisserij. Nieuwprijs voor de 2 : 445,00euro. Balen want ze liggen nu stof te eten...
Gast Gast
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit do dec 17, 2009 11:53 pm
PB dutch ace Shimano baitrunners reeks GT8010-GTB8000, .... ATTx v2....nog nooit geweten dat 150m zo kort kan zijn
Dus zors ook de V2 deugde voor niks, maar blijkbaar hebben ze die problemen bij de ATTs kunnen oplossen.
Laatst aangepast door Thomas79 op vr dec 18, 2009 8:15 am; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit vr dec 18, 2009 1:03 am
Thomas79 schreef:
PB dutch ace Shimano baitrunners reeks GT8010-GTB8000, .... TTx v2....nog nooit geweten dat 150m zo kort kan zijn
Dus zors ook de V2 deugde voor niks, maar blijkbaar hebben ze die problemen bij de ATTs kunnen oplossen.
LOL 150 meter ik ben nog steeds wereldrecordhouder op die afstand dan remember R...
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit vr dec 18, 2009 11:34 am
Mijn slechtste aankoop was de aanschaf van nieuwe fox optonics in 2008... Fox Eos R en RX3, echt enorme brol en nochtans verre van goedkoop Dan van miserie overgeschakelt naar delkim en dat is het beste wat mij overkwam
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Mijne schelter van Fox die is ondertussen een 6 jaar oud en is al 3 keer binnen geweest voor reparatie. De ijzere baren scheuren open aan de plaats waar ze in het spreidblok moeten. Nu ist weer van da maar ik laat hem niet meer maken. Ik zal wel stillekes ne nieuwe gaan zoeken.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 8 Leeftijd : 43 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : carpfishing Registration date : 26-04-11
Onderwerp: Re: slechste aankoop ooit zo apr 29, 2012 7:00 am
de pauw david schreef:
Bij mij is dat men landingsnet van fox "warrior" 50 inch Heb ze nu nog maar bij een zes tal sessies gebruikt en de sprijderarmen zitten al alletwee door men net. Bij men laatste sessie ben ik bijna een vis verloren doordat de steel gewoon los kwam van de sprijderblok !!!!! En er zat dan nog geen vis in hé Iemand die ik ken heeft hetzelfde probleem gehad met die net (kan toeval zijn) grtzzzzzzzz
Bij mij ook,na dat men vorig schepnet van JRC gestolen was....had ik mij ook zo één gekocht. Na 5- 6 maanden was die steel vooraan volledig doorgeroest en brak gewoon af.
Had me dit anders nooit gekocht FOx maar da moment hadden ze niks anders meer in winkel.