Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 12:20 pm
Hallooow the ladds... awel...indertijd zochtek a schepnet da kan 'toeklappen' asge ne vis gedrild hebt.....en khad zu enen gevonden ,nen jrc roamer 50''.... na.... tsysteem ga goed,maar toch is het zo moeilijk scheppen,surtout(zeker ) asge alien zetj...tis denkek omdat de mazen zu klein zijn,da het net luuuuudzwaar weegt asge schept.. na.... zoekek a schepnet da uk a systeem da toeklapt,moa da beter 'schept'...if you know what i mean ..... na.... emmek 1 nen al gezien van amiaud peche,ma laat ons zeggen ,tkleur staat mij nie aan (lees veel te dier(expensive) ....) na.... anyone...die een ander kan aanraden,ofzo,,? i thank you all... Metal ..... grtzzzzzzzz
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 4:08 pm
belly kept a ne fox da zo toeklapt wel dier moa goe
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 4:29 pm
Ik heb nooit het nut gezien van die toeklapsystemen om eerlijk te zijn. Als ge bij een normaal net gewoon de armen uit het spreidblok trekt dan zijt ge toch vertokken?
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 4:33 pm
Robby Malfliet schreef:
Ik heb nooit het nut gezien van die toeklapsystemen om eerlijk te zijn. Als ge bij een normaal net gewoon de armen uit het spreidblok trekt dan zijt ge toch vertokken?
just robby
fox is wel degelijk
zelf doe ik gewoon de armen uit het spreiderblok en hopla job done
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 4:40 pm
Voila, da vind ik dus ook Fox.
Mijn Bruce Ashby net is echt heel handig, vooral omdat het een steel heeft uit 2 delen.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 4:46 pm
Heb het "E" (46') net van Free Spirit en tevreden van...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 5:06 pm
Heb zelf ook zo'n Fox die kan inklappen, en heb eerlijk gezegd dat systeem nog nooit gebruikt, omdat het wat te "stroef" is. Zo'n systeempje moet wat slijten om vloeiend en soepel te marcheren, daar heb ik geen geduld voor en dus trek al van in den beginne mijn armen uit het spreidblok.
Maar het probleem zit dus wel in het fijn-mazige net hoor, heb dat ook met de mijne...loodzwaar om het net omhoog te tillen. Zijn andere voor te vinden, apart te kopen... Allez, Fox verkoopt toch zo'n netten apart. Of andere merken zoeken die dezelfde afmetingen hebben, moet ook lukken!
Grtzzzzzzzzz
Ed van Os
Aantal berichten : 89 Leeftijd : 62 Woonplaats : Nijmegen Hobby’s : Vissen,fotografie Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 6:02 pm
Hoi,
Solar komt met een nieuw schepnet. Schijnt met 5 seconden in elkaar te zetten, en uit elkaar te halen, te zijn. Armen uit elkaar trekken en ze locken zich. Door op een knop op het rvs spreidblok te drukken worden ze ontgrendeld. Tweedelige steel , van 2,4 meter, met bajonet sluiting. Het heet "Bow Loc" en is verkrijgbaar in 42" en 50". Wel prijzig, rond de 200 euro!!!.
Have a nice day,Ed.
Gast Gast
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... do mei 27, 2010 6:25 pm
Ik heb het Razor landingsnet van WS en al jaren tevreden van !
grtz waldo
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... vr mei 28, 2010 9:15 am
Thanx 4 the guuud reply mannen!! @robby:kem al een net gehad,met spreidersblok,ma....khad er always a gevecht mee om die armen eruit te krijgen ...buiten tfeit da da net dus loodzwaar weegt(ast nat is,of course )...moenek zeggen,da systeem is toch wrie easy,zelle,inklappen,steel deruit(uk 2 stukken) en hoepla,net oprollen..........kga toch nekier uitzien na Fox../solar.. thanx
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... vr mei 28, 2010 10:24 am
Ook een goed landingsnet die ik al in m'n handen heb gehad, is dat van Matrix ... heel licht, maar oogt breekbaar en is redelijk duur (+/- 150€).
K vind het één van de items die het moeilijkst is om aan te schaffen, mag zeker niet zwaar zijn en toch sterk ...
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... vr mei 28, 2010 11:39 am
Santa Cruz schreef:
Ook een goed landingsnet die ik al in m'n handen heb gehad, is dat van Matrix ... heel licht, maar oogt breekbaar en is redelijk duur (+/- 150€).
K vind het één van de items die het moeilijkst is om aan te schaffen, mag zeker niet zwaar zijn en toch sterk ...
das just.. grtzzzzz
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... vr mei 28, 2010 2:09 pm
awel wuk ni ke ni eal dkdo ellf
Nee serieus, ik heb al heel mijn carriere kuch een Fastnet en dat systeem is toch heel goed hoor, alleen krijg je van die steel ongelooflijke jeuk, ik vermoed door het afpellen van die glasvezel.
Verder gebruik ik meestal mijn Prologic 50" en die bevalt me perfect, is licht, zeeeer groot, 2delige steel en schappelijk van prijs. Maar weet niet of ge die door het failliet van prologic nog gaat vinden.
Gast Gast
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... vr mei 28, 2010 3:06 pm
de schepnet van matrix is natuurlijk zoals dat ander schepnet van cotsworld, man man sjieke dinges (maar nie voor ieders geldbeugel bestemt) ikzelf heb een fox net, waar ik zeer tevreden over ben en een ashby net waar ik ook heel tevreden over ben ...
Gast Gast
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... za mei 29, 2010 7:58 am
Yo Pascal,
als de fout zit in het gewicht door die klein mazekes,
waarom gooit ge da net daar dan niet af en koopt ge U ne zak apart met grote mazen om d'r in te hangen ? Zal best wel het goedkoopst zijn . . .
Cheers,
Michel
Bart Raats
Aantal berichten : 105 Leeftijd : 45 Woonplaats : antwerpen Hobby’s : vissen Registration date : 08-08-09
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... za mei 29, 2010 4:00 pm
Ik had een schub net met ne kapotte steel en nadien een fox net gekocht en daar bleef enkel de steel overeind , die twee effe gecombineerd en vis daar nu al een aantal jaartjes mee. Eigenlijk het beste van twee werelden! Er is verdikke veel rommel tussen de netten, amai!
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... za mei 29, 2010 4:47 pm
Michel schreef:
Yo Pascal,
waarom gooit ge da net daar dan niet af en koopt ge U ne zak apart met grote mazen om d'r in te hangen ? Zal best wel het goedkoopst zijn . . .
Cheers,
Michel
haha,thanx Peter !! awel Michel,da is natuurlijk de oplossing,zie!!goe gezien kga mijn net isj opmeten(alé de armen) en tein isj zien wa ik een net met grotere mazen kan vinden.. thanx!! grtzzzzzz
christoph segers
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... za mei 29, 2010 6:28 pm
Den Belly schreef:
Michel schreef:
Yo Pascal,
Cheers,
Michel
haha,thanx Peter !! awel Michel,da is natuurlijk de oplossing,zie!!goe gezien kga mijn net isj opmeten(alé de armen) en tein isj zien wa ik een net met grotere mazen kan vinden.. thanx!! grtzzzzzz
in the tackle box bestellen belly, heb daar in de tijd een reserve net gekocht van het merk free spirit
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen... zo mei 30, 2010 10:12 am
foxken schreef:
Den Belly schreef:
Michel schreef:
Yo Pascal,
Cheers,
Michel
in the tackle box bestellen belly, heb daar in de tijd een reserve net gekocht van het merk free spirit
aha!!thanx a lot Foxken
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: schepnet da aan mijn 'eisen' voldoen...