Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: sterfte domein puyenbroek ma mei 03, 2010 1:08 pm
eeps gasten,
met triest moet ik melden dat er nu al reeds 60 karpers zijn doodgevonden in het domein puyenbroek. het zou gaan om het voorjaarsvirus dat lelijk huishouden aan het houden is in het bestand. hopelijk komt er snel een einde aan en kunnen de vissen het overleven.
igor
Gast Gast
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek ma mei 03, 2010 1:10 pm
Pff spijtige zaak :s.. Zat een mooi bestand op..
Gast Gast
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek ma mei 03, 2010 1:25 pm
heel triest dit te moeten horen! ik was gisteren aan het water toen ik te horen kreeg dat er op de gavers ook weer een deel vissen dood lagen iemand die dit kan bevestigen?
grtz jan
Gast Gast
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek ma mei 03, 2010 2:33 pm
Op de klaverbladvijver of bosdam ? Inderdaad een spijtige zaak ....
Grtz waldo
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek ma mei 03, 2010 2:39 pm
60 karpers al das triest om te horen !!!
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek ma mei 03, 2010 2:51 pm
waldo schreef:
Op de klaverbladvijver of bosdam ? Inderdaad een spijtige zaak ....
Grtz waldo
op klaverblad waldo op bosdam zitten er nog geen 60 karpers
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek ma mei 03, 2010 6:55 pm
spiegel schreef:
heel triest dit te moeten horen! ik was gisteren aan het water toen ik te horen kreeg dat er op de gavers ook weer een deel vissen dood lagen iemand die dit kan bevestigen?
grtz jan
Dit is dan weer fel overroepen geweest , er zijn er al een paar gevonden ( 5 in 3weken) dus denk niet dat het hier zo erg is.
Sterkte aan de mensen die op Wachtebeke vissen , niet leuk als je het meemaakt. Maar tzal voor heel het bestand zijn ,dat het naar de kl*** is ... , jammer . greetz
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek ma mei 03, 2010 7:09 pm
Wat is dit triestig om te horen.
Elke karper die sterft is triestig maar als het om zo een groot aantal gaat is het toch een ramp.
Grtz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek za mei 08, 2010 10:38 am
man man man je zou er je tijd maar willen doorbrengen!! om een viske te gaan vangen, pfff 60 vissen is niet niets.
nog nieuws van ginder nu?? en zijn er bekende (grote vissen) bij?? shit is niet erg leuk te horen ...
Igor Van Waesberghe
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek za mei 08, 2010 11:04 pm
kheb een smske gekregen dat er al 150 zouden dood zijn nu weet nog niet dewelke (bekende) en of het zeker klopt het aantal, maar naar alle waarschijnlijkheid wel
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek zo mei 09, 2010 6:37 am
Damn,da is echt toch wel minder ....wat is het geschatte bestand op pyenbroek?
Igor Van Waesberghe
Onderwerp: Re: sterfte domein puyenbroek zo mei 09, 2010 10:02 am
bart polyn schreef:
Damn,da is echt toch wel minder ....wat is het geschatte bestand op pyenbroek?
kzou het niet echt weten bart, ik denk een 400 tal. het water is in medebeheer van het vbk, er zijn er hier toch die wat te zeggen hebben in het vbk, die zouden er toch al wat meer van kunnen weten( en posten) hoe de situatie daar nu is?? ik kan maar posten wat mij word verteld door medevissers daar