Ik dacht al een buiten-aardse taal te hebben verstaan...
Tja een mengeling tussen Geels en Oost-Vlaams is nie evident
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop za feb 20, 2010 9:24 pm
Kweet wal joengne...
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 8:42 am
vond het een leuke namiddag, de winkel was uiteraard netjes maar toch bleef ik ook hier weer op mijn honger zitten. Dacht echt een winkel op zijn Engels aan te treffen. Ok, de rekken lagen uiteraard vol nu, maar de keuze was nu niet bepaald meer dan bij andere winkels. Ik zag (eindelijk) eens andere merken, maar de hoofdmoot bestond zoals overal uit Nash en Dynamite qua aas en voor de rest Nash nash nash he. Wel de bijzonder grappige en duur uitziende Diem kledij eens bezien en buiten dat mijn maat er natuurlijk niet tss hing moet ik daar wel 1 en ander van hebben ze.
De prijzen, het 1 wat goedkoper en het ander wat duurder he, dus ja, gaan kijken en vergelijken. Laat ons zeggen dat als ge er 65km enkel moet voor rijden (zoals wij) dan zou ik er niet heen rijden voor een zakje haken.
Maar het zal wel een aanwinst zijn, zeker als ge er in de buurt woont.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 11:07 am
Robby Malfliet schreef:
Blackwater schreef:
ik ben just terug van daar, en ben enorm onder den indruk van de shop! echt de moeite, ze hebben er werk van gemaakt. veel keuze en de belangrijkste markt lijders, enorm aanbot ... en op de 2de verdiep mooi uitgestalde bivvy´s en bedchair ruimte, echt the shop to be zij gaan dat enorm goed doen, proficiat aan Lilli & Joris ne dikke thumps up
Kmoet u blijkbaar gemist hebben daar Tommy, want ik ben er zelf geweest van 10u tot 13u.
't Is inderdaad een mooie winkel, maar er zijn altijd wa opmerkingen natuurlijk. Buiten Delkims heb ik maar weinig andere buzzers gezien daar. Qua stokken was het ook heel pover. En er zijn nog een paar andere zaken op te merken... Maar alles bijeen een héél leuke winkel!
ze zijn net open he makker, maar idd hengels etz kan beter (maar wie weet he) kweet dat carp collector er komt dus (de heeft century in zen gamma) maar we zien wel, ik geef ze veel kans en mij gaan ze er nog zien ...
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 11:13 am
ook net terug , vond het een leuke swinkel maar sommige prijzen ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 12:12 pm
heb niet echt naar de prijzen gezien! maar bon het zal overal wel iets zijn he, en ik heb zoiets als ze klant vriendelijk zijn is ook al veel (niet gelijk in de Bever bvb). en zoals ik al zijn alles dat ik gebruik hebben ze daar dus, en zo ver vind ik het nu ook niet! rij niet om één pakje hooks naar de shop ze ...
michel huygens
Aantal berichten : 43 Leeftijd : 49 Woonplaats : aarschot Hobby’s : fitness,muziek en karperen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 12:28 pm
ben er gisteren ook geweest.Inderdaad het aanbod dat ze hadden was nog niet heel uitgebreid maar het is een begin.Je kunt als jepas begint ook nog niet alles in stock hebben.Ik zal nog wel eens gaan zien ginder in een paar maanden.De eigenaars waren zeer vriendelijk en dat doet ook veel.
groeten michel
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 12:38 pm
Toffe winkel met klasse produkten..,op sommige artikelen was er een prijsverschil maar soit,das overal zo. Natuurlijk véééél Nash zoals Peter reeds zei. Er kan nog gerief bij (ze hebben er de ruimte voor allezins,zeker op bovenverdieping!) maar het is net de opening dus in de loop der tijd zal da wel voller geraken denk ik.
cheers Wes (De Lange)
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 2:28 pm
Inderdaad ze zijn nog maar net begonnen hé, dus er gaat ongetwijfeld nog materiaal bijkomen.
't Is leuk om te zien dat er eens wa andere merken te vinden zijn daar. Aqua Products en Trakker bijvoorbeeld. Echte topmerken, maar in Belgie (op een paar uitzonderingen na) nie veel te zien. Er was ook een mooi assortiment van Matrix zag ik, alleen spijtig dat bijna alle buzz bars al uitverkocht waren tegen zaterdagmiddag. Veel klein materiaal was er ook te vinden van de bekendste merken (ESP, Fox, Gardner...).
Aan aas ook niks tekort, met een enorm gamma van (uiteraard) Nash en Dynamite. Ook Solar-aas was ruim voorradig, samen met nog een paar andere merken (o.a. Tiger Baits, Vision Baits en nog enkele andere).
Enige tegenvaller voor mij persoonlijk waren de hengels. Ik had wel een paar grote merken in de rekken verwacht (Century, Free Spirit, Greys of Harrison...). Maar ik zag alleen maar JRC, Fox en Spro hengels. Met 1 verloren gelopen Century Armalite ertussen. Maar buiten dat was het alleszins een geslaagde opening voor mij, en ze gaan mij daar ook nog zien in de toekomst!
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 2:40 pm
Chapeau voor Joris en Lili. Het is een prachtige winkel met mooie merken. Het is niet gemakkelijk om alle merken opeens in je winkel te hebben. Ik denk moesten vele weten hoeveel geld er in een winkel kruipt dat je aardig verschiet. Als wij op het einde van het jaar onze stock maken vallen we bijna elke keer achterover. Ik denk dat ze de komende maanden wel zullen bij kopen. Wij hebben 4 jaar tijd nodig gehad om redelijk wat merken in de winkel te hebben. Het is vooral goed uitkijken en niet teveel risico nemen. Want alles wat niet verkoopt mag je zelf opeten. En dat kost geld. Bijna alle topmerken zijn er aanwezig. Ze hebben de ruimte om vele producten te verdelen.
Grtz
Kim
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 5:38 pm
Idd, is serieus durven om een speciaalzaak voor karpervissers op te starten ! Weinigen zijn nog tevreden met de gewone standaardmerken, iedereen wil het nieuwste en exclusiefste (als da nog bestaat) ... Daarbij komt nog eens dat stock geld kost. Je merkt duidelijk welk merk en bijvoorbeeld welke haak van da merk in trek is, dus als winkelier moet je daar allemaal op inspelen en aan ieders verwachtingen kunnen voorzien. Winstmarges zijn groot, dat merk ik goed aan de Engelse prijzen en ook daar verdienen ze er nog aan. Maar idd chapeau voor beiden, trouwens welke Nash consultant heeft nu nog geen winkel ?
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 7:08 pm
Pas op, ik had er geen kritiek op hoor, op gebied van karperwinkels ist beste wat ik al gezien heb in Belgie de afgelopen jaren. Maar het valt me ook op dat voor de winkels het internet een absolute kl*te-uitvinding moet zijn. ik weet ook wel dat persoonlijk contact plezant is en als ge er gewoon een klapke kunt gaan doen, das prima. Maar prijsgewijs wordt het voor alle winkels wel moelijk om nog te concurreren met de Britse. Ook qua voorraad ed, heb de afgelopen maanden wel wat winkels bezocht op zoek naar nieuw materiaal en elke keer kwam ik met lege handen naar huis. Een paar klikken op het net en hopla, uw materiaal netjes aan de deur geleverd na pakweg 3/4 dagen ,daarbovenop nog goedkoper dan hier.
Dus, ik vind ze zeker moedig om er aan te beginnen en ze doen er absoluut hun best voor, ik hoop voor hen dat het lukt en dat ze zich goed amuseren in hun nieuwe zaak.
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop zo feb 21, 2010 7:41 pm
Ik denk persoonlijk dat het internet gekoop niet zal blijven aanhouden. Ik ken al veel mensen die ervan afgestapt zijn. Ik persoonlijk bestel zelden via internet of het zou niet anders kunnen. Veel camera materiaal is goedkoper via internet maar ik ga steeds naar de winkel want er moet maar eens wat aankomen. Wat dan? Het is niet omdat mijn vader een winkel geeft dat ik jullie ongelijk geef maar wat met garantie. En wat als de pond weer normaal komt te staan? Dan gaat Belgie opeens weer de goedkooptste zijn. 3 jaar geleden kwamen engelse bij ons in de winkel kopen terwijl ze gent bezochten. Als ze de prijzen zagen vielen ze achterover dat het bij hen zo duur was.
Als internet winkel heb je natuurlijk wel weinig kosten. Geen huur of afbetaling van pand. Geen energy verbruik of tenzij van de pc's. Ik ken toch een paar merken die in de toekomst nietmeer gaan leveren aan webwinkels. Want de gewone winkels slaan deze merken gewoon nietmeer op stock omwille van webwinkels. Wij streven naar de beste prijs en de beste service. Wij proberen steeds alles op voorraad te hebben al is dit soms moeilijk als je ziet welke merken er allemaal zijn. We kunnen maar 1 ding doen en dat is ons best doen.
Grtz
Kim
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop ma feb 22, 2010 7:42 am
ben er gisteren samen geweest met foxken, mooie winkel, wat onduidelijk van buitenaf, geen reclame paneel, enkel aan het vlagje van JRC wisten we dat we op de juiste bestemming waren, vooral prijzig, maar met de 20% korting kost het evenveel dan op een ander,
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop ma feb 22, 2010 8:26 am
De Poorter Kim schreef:
Ik denk persoonlijk dat het internet gekoop niet zal blijven aanhouden. Ik ken al veel mensen die ervan afgestapt zijn.
Ik ken er juist heel veel die er mee zijn begonnen en niets liever willen... Zoals Peter zegt, enkele muisklikken en 3 a 4 dagen later staat er een transportfirma voor uw deur met uw pakketje en de totale prijs is lager dan al de winkels in Belgie... Ik durf zelfs 1 pakje haken online bestellen, supermakkelijk!
Ik vrees dat er in de toekomst nog veel winkels failliet zullen gaan door het net...
Grtzz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop za maa 20, 2010 11:27 am
Post verwijderd op vraag van Hengelsport De Poorter...
Jammer genoeg heeft radio tamtam alweer snel z'n werk gedaan !
@ Hengelsport De Poorter: bedankt voor de goede service, jullie zien me zeker nog terug !
Laatst aangepast door Thomas79 op za maa 20, 2010 2:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop za maa 20, 2010 11:50 am
amai €50 das een pak (dat verrij je niet aan naft) dat zijn toch al ferme verschilen op één en hetzelfde product!! ...
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop za maa 20, 2010 12:31 pm
Vond de winkel inderdaad duur , mijn wide boy bij de bever 260 euro(de x strenght versie , bij cts 300 euro ....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop za maa 20, 2010 3:00 pm
foxken schreef:
Vond de winkel inderdaad duur , mijn wide boy bij de bever 260 euro(de x strenght versie , bij cts 300 euro ....
amai men K ...
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Gisteren vandaag en zaterdag terug opendeur bij CTS, bijna alles aan -20%. Ook bij de siervogel vandaag zaterdag en geloof ook zondag opruimingsdagen, -20% Die twee hadden in het voorjaar reeds opendeur op dezelfde datum, geen toeval zeker gezien hun ligging.
Jimmy Mignolet
Aantal berichten : 108 Leeftijd : 50 Woonplaats : Bolderberg Hobby’s : Carp Fishing & PC Registration date : 19-08-08
Ik ga er morgen eens langs rijden, hopelijk is de winkel nog niet leeg gekocht tegen dan
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Opening Carp Tackle Shop za apr 24, 2010 5:13 am
antonie schreef:
Gisteren vandaag en zaterdag terug opendeur bij CTS, bijna alles aan -20%. Ook bij de siervogel vandaag zaterdag en geloof ook zondag opruimingsdagen, -20% Die twee hadden in het voorjaar reeds opendeur op dezelfde datum, geen toeval zeker gezien hun ligging.
Niet alleen gezien hun liging hoor. Vermits zij vroeger in de siervogel werkte zal er mischien nog wel een andere redene achter zitten zekers.