Onderwerp: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 8:43 am
1 Juni is de opening op de onbevaarbare wateren (gesloten waters). ik vertrek maandag om de opening te vissen tot zaterdag, kijk er enorm naar uit om op dit water te gaan vissen, wie vist er nog de opening?? ...
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 9:45 am
Ik vertrek maandag,maar tzal maar voor een dag en een nacht zijn!!!Lichtjes aan het voeren sinds vrijdag en hopen dat mijne target er eens uitkomt !!Zou mooi begin zijn!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 9:52 am
Ik vertrek morgen ook.. Zal wel maar tot dinsdag avond zijn aangezien ik vrijdag examens heb ! grtz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 9:56 am
Mogen jullie nachten dan op die waters?
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 10:20 am
david_deman schreef:
kaka doen op straat mag ook niet he David, en het word ook gedaan .... zolang ge den boel nie verziekt, geen overlast bezorgd en netjes met 2 hengels vist is er zeer zelden een probleem ... en we hebben het jaren op de kanalen ook gedaan zonder al te veel problem dus, ga ik daar niet van waker liggen (en trouwens iets doen dat eigenlijk niet mag is wel spanend he) trouwens begrijp nie wat het probleem is, ik vang ne vis (weeg hem, neem foto) en zet dat beest gewoon terug van waar hij komt ....
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 10:30 am
Blackwater schreef:
david_deman schreef:
kaka doen op straat mag ook niet he David, en het word ook gedaan .... zolang ge den boel nie verziekt, geen overlast bezorgd en netjes met 2 hengels vist is er zeer zelden een probleem ... en we hebben het jaren op de kanalen ook gedaan zonder al te veel problem dus, ga ik daar niet van waker liggen (en trouwens iets doen dat eigenlijk niet mag is wel spanend he) trouwens begrijp nie wat het probleem is, ik vang ne vis (weeg hem, neem foto) en zet dat beest gewoon terug van waar hij komt ....
da paasek uk,da bennek volledig mee d'akoord,en zekers met: (en trouwens iets doen dat eigenlijk niet mag is wel spanend he) ...... en da ze ons nu uiteindelijk nekier gerustlaten... hav' a guuuuud week!! grtzzzzz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 10:38 am
Das waar hoor Blackwater, belachelijke regel dat je niet mag nachten op zo'n waters hé.
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 10:42 am
idd, en trouwens (overal in belgie worden regels/weten overtreden) dus waarom ook dit niet he, en we doen niets verkeerd ..... ik ga er zeker niet voor thuis blijven, (op het ééne water mag het en op het andere niet!!) weer typish vlaams (krijg er ... van)
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 11:55 am
Zoals Tommy zegt,gewoon "normaal" doen en er is meestal geen enkel probleem.Spijtig dat sommige het verzieken voor anderen snachts door te opvallend(lees luidruchtig)te zijn!!Ik erger me nog het meest aan mensen die afval achterlaten op de stek dan dat je eens snachts gaat gaan vissen en de stek proper achterlaat.....als je begrijpt wat ik bedoel....
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 3:17 pm
volkome mee eens Bart, ik krijg er het ... van als ik rotzooi vind van vissers!! en dan maar klagen dat ze niets mogen of scheef worden bekeken door niet vissers. hou het rustig (en maak geen overlast) en er is geen enkel probleem, kzit al 26 jaar aant water ook snachts op plaatskes waart eigenlijk niet mag, maar ben nog nooit weg gestuurd. of nog nooit geen enkel probleem gehad ....
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 4:38 pm
Ik ga wachten tot half juni om naar een bepaald staatswater te gaan. Tegen dan heeft er al een groot deel het opgegeven daar.
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... zo mei 30, 2010 5:23 pm
ik wacht ook nog ff om op openbaar water te vissen,veel te druk nu die eerste dagen met die opening, als ze wa blanken en weer wa rustig worden ben ik weer paraat grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 7:48 am
wie zegt dat we blanken?? ik heb er goeie hoop op, dat het vannacht al dik prijs gaat zijn de 2 weken voeren zal geen kwaat kunnen en heb al vis zien springen in de buurt .. dus fingers crossed, vanavond zijn we weg ze ...
bart polyn
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 7:53 am
Succes Tommy straks!!!Ik vertrek vanmiddag!!!En blanken....daar denk ik zelf niet aan !!Dikke vissen vangen da gaan we doen ja !!!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 7:56 am
thx makker, kga beginnen met karper te proberen vangen hoe groot ze gaan zijn zie ik wel, is van minder belang (al mag het altijd zo een big) ... succes bart en alle andere die de opening vissen ...
Jeff Van Dyck
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 40 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : VIssen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 8:08 am
Ik hoop maar dat ze vanavond niet extra controle gaan doen, want die manne weten ook dat morge 1juni is he. En in principe mag je vanavond nog niet vissen en ben je pakbaar :s ale ik ga toch zowiso zne
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 8:39 am
zal ook wel weer afhangen waar op welk water ge zit he?? ik start pas op het uur dat het 1 Juni is, (al is da snachts) daar trek ik me niets van aan, maar zal niet voor 1 Juni vissen ...
Glenn Van Cauter
Aantal berichten : 44 Leeftijd : 39 Woonplaats : Aalst Hobby’s : Karpervissen Registration date : 15-03-10
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 10:12 am
Ewel, van mijn part mogen ze van de week elke nacht controle doen! Regels zijn er om u aan te houden, gelijk waar, op de weg, tijdens het vissen, zelfs hier op het forum.
Ik snap wel dat op sommige waters dit niet echt een rol speelt en er toch geen controle is. Waar ik vis is er wel degelijk controle en zijn er al dreigingen geweest van het bestuur dat ze het vissen zouden afschaffen indien men zijn zin blijft doen en zich niet aan de regels houdt. In dat geval maakt ge het alleen maar kapot voor u zelf en voor andere vissers!
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 10:59 am
thanks als we voor u ook nog is iets kunnen doen!! kvis al jaren op openbaar water, en moet de eerste keer nog gepakt worden (na 26 jaar zou dit wel straf zijn) ... maar bon, we will see ...
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 11:28 am
Blackwater schreef:
thanks als we voor u ook nog is iets kunnen doen!! kvis al jaren op openbaar water, en moet de eerste keer nog gepakt worden (na 26 jaar zou dit wel straf zijn) ... maar bon, we will see ...
Weggestoken tentjes , ingegraven sounderboxkabels , met speciale ijzers uw stokken net boven het water paralel naast de oever , .... We kennen het allemaal En weet ge wat , het had zijn charme The good old times .
Controle mag en moet er zijn maar tenslotte we zijn maar vissers he , geen criminelen ofzo .
Gast Gast
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 12:45 pm
Citaat :
Controle mag en moet er zijn maar tenslotte we zijn maar vissers he , geen criminelen ofzo .
idd Jerry de nagel op de kop amen
Jeff Van Dyck
Aantal berichten : 57 Leeftijd : 40 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : VIssen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 1:14 pm
Glenn vc schreef:
Ewel, van mijn part mogen ze van de week elke nacht controle doen! Regels zijn er om u aan te houden, gelijk waar, op de weg, tijdens het vissen, zelfs hier op het forum.
Ik snap wel dat op sommige waters dit niet echt een rol speelt en er toch geen controle is. Waar ik vis is er wel degelijk controle en zijn er al dreigingen geweest van het bestuur dat ze het vissen zouden afschaffen indien men zijn zin blijft doen en zich niet aan de regels houdt. In dat geval maakt ge het alleen maar kapot voor u zelf en voor andere vissers!
haha dan had ik nog niveel viskes gevangen, als ik mij altijd en overal aan de regels had moeten houden he amai. En trouwens de eerste zonder zonde moge de steen werpen he
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: opening ma mei 31, 2010 6:24 pm
mij kan het niks scheelen wanneer er gevist word.zolang ze de vissen maar terug zetten waar ze gevangen zijn.want dit kan ook ni altijd gezegd worden.
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 6:28 pm
vroeger in de good old times
weggestoken met de zender aangesloten ledjes afgeplakt enz de max gewoon
een voorbeeld van een bestuur , de blaarmeersen zelf heb ik daar nooit nachten gedaan maar de mannen van het bestuur wel en zij moeten het voorbeeld geven
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: 1 Juni opening .... ma mei 31, 2010 7:01 pm
foxken schreef:
een voorbeeld van een bestuur , de blaarmeersen zelf heb ik daar nooit nachten gedaan maar de mannen van het bestuur wel en zij moeten het voorbeeld geven
Denk dat de redenering van glenn ook over dat water gaat en kan hem dan zeker begrijpen in zijn reactie. Beter binnen de lijntjes kleuren dan het water te verliezen. Zou ons niet ten goede komen.