Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

De Leuvense vaart

Ga naar beneden 
+8
Steven Verhelpen
Filip Van Noten
Giovanni Vanhooren
Mark Hoedemakers
Joris Daelemans
Dario Beerten
Wesley Mast
Tom Daelemans
12 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast

De Leuvense vaart - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Battel   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 28, 2008 4:21 pm

Dus de sluis van battel en dat brugje is ook deel van deze vaart? Is vlak achter mijn werk maar ik wist niet welke vaart dat was.

Ik heb er vandaag eens rondgezien in de buurt van de sluis en zo en ik heb 2 dode brasems gezien, niks anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 28, 2008 6:43 pm

De sluis bij battel is idd ook de leuvense vaart.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimewo mei 28, 2008 9:34 pm

id daar de beneden vaart Wink klein stuk dus
Giovanni Vanhooren

Giovanni Vanhooren

Man Aantal berichten : 248
Leeftijd : 43
Hobby’s : Ja
Registration date : 08-05-08

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 04, 2008 12:51 pm

Mannen,

Binnen het VVHV net bevestiging gekregen van Agentschap Natuur en Bos dat er inderdaad iets aan de hand is op de Leuvense Vaart.
Alle indicaties wijzen op SVC, maar de biologen zijn nog bezig met hun onderzoek.

Zoals gekend, is het aangewezen om niet op andere waters te gaan vissen met netten of zakken die niet ontsmet of heel goed gedroogd zijn.

Mvg,

Gio
Filip Van Noten

Filip Van Noten

Man Aantal berichten : 61
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen, voetbal, snowboarden..
Registration date : 31-03-08

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 04, 2008 12:53 pm

Pffft Sad

Laten we hopen op een goede afloop, fingers crossed!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimewo jun 04, 2008 1:06 pm

gio schreef:
Mannen,

Binnen het VVHV net bevestiging gekregen van Agentschap Natuur en Bos dat er inderdaad iets aan de hand is op de Leuvense Vaart.
Alle indicaties wijzen op SVC, maar de biologen zijn nog bezig met hun onderzoek.

Zoals gekend, is het aangewezen om niet op andere waters te gaan vissen met netten of zakken die niet ontsmet of heel goed gedroogd zijn.

Mvg,

Gio

Waarvoor het vlug melden van zulke virussen, of symtomen ervan bij natuur en bos heel belangrijk is.
Ik heb (en zal hoop ik niet alleen zijn geweest) Natuur en Bos een email gestuurd, of het mogelijk was dat er een ziekte was op de leuvense vaart.
Kheb er geen antwoord op gekregen, maar ze zijn het dan toch gaan checken!!

fingers crossed .......
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimema jun 09, 2008 8:48 pm

Het zal lukken ! Ik twijfel er niet aan ! Nog altijd niks gezien op het groote stuk ... dit weekend, blijft op de benedenvaart precies
Tom Daelemans

Tom Daelemans

Man Aantal berichten : 670
Leeftijd : 44
Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/...
Registration date : 14-04-08

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 13, 2008 8:10 am

Vanavond ga ik er vissen se en kheb er een goei oog in Shocked ...

Neenee ik laat vant weekend het resultaat weten en hopelijk komt er eentje uit he pirat

Grt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimevr jun 13, 2008 8:13 am

Ik ben benieuwd, succes he makker Wink
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 14, 2008 10:14 am

Voila se ben juistekes terug thuis se en ik ben zeer tevreden... We hebben met 2 zo'n 12 uurtjes gevist en hadden elk een mooi visje bounce Het waren niet de grootste maar daarom zijn we er nog niet minder content voor he... Er was trouwens veel activiteit van vis in het algemeen...

Onze vangsten

Om 19u mijn vismaat
De Leuvense vaart - Pagina 2 007

Om 23u ikke king
De Leuvense vaart - Pagina 2 006

We hebben elk 's nachts nog een halve run gehad maar vissen waren niet gehaakt...

Grt
Tom
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 14, 2008 11:28 am

de toekomst van de leuvense vaart in je handen Wink
ook deze kleinere vissen zijn leuke vangsten.
het is altijd goed om te weten dat er nog jonge exemplaren rondzwemmen om de toekomst te kunnen verzekeren van het karpervissen.

zo lang je er maar plezier aan beleefd Wink
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 14, 2008 1:15 pm

DaTom1980 schreef:
Voila se ben juistekes terug thuis se en ik ben zeer tevreden... We hebben met 2 zo'n 12 uurtjes gevist en hadden elk een mooi visje bounce
Grt
Tom

Schoon viskes; cheers proficiat !

Cheers,
Michel
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 15, 2008 3:15 pm

Mooi mooi, de kleintjes van vandaag zijn de biggen van de toekomst .......
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Kleintjes   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimezo jun 15, 2008 3:29 pm

Ik heb deze week ook een paar keer langs deze vaart gelopen, (loopt vlak achter mijn werk) aan een brug heb ik een school gezien van zo een 40 tal echt nog kleine karpers zo een 20 à 30 cm en verder heb ik op 2 verschillende dagen 2 groepjes karpers tegengekomen vlak onder houten staketsels telkens zo een 8 exemplaren tussen de 6 en 10 kg. Verder heb ik ook 2 exemplaren gezien waar miijn knieën eventjes van knikten Shocked

In een sluis heb ik tevens een 5 tal dode brasems en een 4 tal dode karpers (geen grote) gezien op 1 namiddag.

Dus opvolging is er zeker wel naar mijn mening.
Filip Van Noten

Filip Van Noten

Man Aantal berichten : 61
Leeftijd : 50
Hobby’s : Vissen, voetbal, snowboarden..
Registration date : 31-03-08

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimema jun 16, 2008 6:51 am

Proficiat met jullie vangsten Tom..
Alleen zijn de foto's bij mij niet zichtbaar Question
kan je ze me eventueel per mail sturen..

greets
fille
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimema jun 16, 2008 6:59 am

Filip Van Noten schreef:
Proficiat met jullie vangsten Tom..
Alleen zijn de foto's bij mij niet zichtbaar Question
kan je ze me eventueel per mail sturen..

greets
fille

Thx man,

Stuur me even je email in pm dan mail ik je de fotokes...

Grt
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimedo jun 19, 2008 8:43 pm

Morgen dezen tijd zit ik op locatie me ne goeie jupi in mijn pollen professioneel gekoeld door mijne vismaat. Wa wil ne mens nog meer eigenlijk Laughing

Vang ze vant weekend he gasten cheers

Grt
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 21, 2008 7:35 am

Op de LV een klein schubje van ca 3kg tongue (wie het kleine niet eert... ) Volgende week pak ik hopelijk de mama of de papa ervan Laughing

Grt
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 28, 2008 12:27 pm

Leuk nachtje gehad... 2 dikke voorns, 2 gemiste karpers en 5 gevangen karpers...

2 kleine spiegeltjes
De Leuvense vaart - Pagina 2 008

De Leuvense vaart - Pagina 2 009

Ikke me ne 10+ schub
De Leuvense vaart - Pagina 2 010

Mijne maat me ne 10+ grassie
De Leuvense vaart - Pagina 2 011

Verder ook nog een klein schubje kunnen landen... Volgende week terug se cheers

Grt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 28, 2008 1:33 pm

als de vaart gespaart blijft van verdere shit is de toekomst verzekerd met deze wipper (die worden ook groot he).
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 28, 2008 3:17 pm

het loopt precies lekker op de leuvense.
doe zo verder Wink
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 28, 2008 4:42 pm

Thx Gasten... Ik blijf de komende weken daar vissen en hou jullie uiteraard op de hoogte wat er nog uitkomt. We verschoten ons alleszinds nen bult me die gras, hadden we zeker niet verwacht. Da beest bruisde van energie en heeft mijne copain deze morgen een half uur in de regen/kou bezig gehouden Laughing

Grt

ps: Idd Tommy ik zegde het gisteren nog tegen mijne vismaat, wie weet is deze vis binnen x aantal jaren gegeerd door een groot deel van de karpervissers; time will tell drunken
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 28, 2008 4:46 pm

Das op de beneden vaart dan dat ge vist??
Je moet me niet zeggen waar da ge just zit, maar ist de beneden of boven vaart ....
Tom Daelemans

Tom Daelemans

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 28, 2008 4:48 pm

Blackwater schreef:
Das op de beneden vaart dan dat ge vist??
Je moet me niet zeggen waar da ge just zit, maar ist de beneden of boven vaart ....

Voor de derde keer op de benedenvaart nu...

Grt
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitimeza jun 28, 2008 4:52 pm

Ok makker, heb je een idee van het bestand nu??
Den Pompier en Gelen zijn dood, en wat er nog is gesneuveld tijdens de shit weet ik niet, maar er zit toch nog wel wat veronderstel ik.....
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Leuvense vaart   De Leuvense vaart - Pagina 2 Icon_minitime

De Leuvense vaart
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» plassendale vaart?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Waar Vissen? :: Belgié-
Ga naar: