Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Murphy's lake do jan 14, 2010 7:23 pm
Gasten,
iemand enig idee hoe dat hier mee zit?zou graag een sessie boeken maar vind er nie veel meer van trug...
Iemand ?
Waarvoor dank !!
grtn
Greg
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Murphy's lake do jan 14, 2010 8:12 pm
Murphy's ligt in de Dordogne streek, gerund door Engelsen en is het volledige jaar open. Dressuurwater, waar niet tegenwoordig, - max 8 vissers per week voor 4Ha en een bestand van plus minus 100 vissen tot 28kg. Het meer is vrij ondiep - max 2,2m - heeft een centraal gedeelte en een zijarm. Beste stekken zouden the point en het ponton betreffen. Een week vissen kost je 180 euro wat goed meevalt. Je hebt mogelijkheid tot douchen bij de eigenaar thuis op één km van het water. Het meer ligt in een bos maar er is wel een autoweg langs het meer die voor hinder kan zorgen.
Contactgegevens:
Murphy's lake Le Bourg 24410 Echourgnac Dordogne France Tel: 0033 553 821110 GSM: 0033 642 056233
De website is blijkbaar verdwenen. Grtz
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: Murphy's lake do jan 14, 2010 9:06 pm
antonie, site is idd verdwenen!
toch bedankt voor de gegevens makker!
indien verdere tips,pm altijd welkom!
dank
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Murphy's lake za jan 16, 2010 12:26 pm
In spiegelmagazine nr 20 staat een artikel over murphys. En op de solarsite staat er een stukje over door steve briggs. Moet je maar eens opzoeken. Qua reglementen: drie hengels, geen bewaarzakken, geen noten, boten toegestaan ook baitboat. Je kan er een food package nemen voor 75£. Boilies,pellets en particles kan je er ook ter plaatse verkrijgen.
Grtz
Gregory Depoutre
Onderwerp: Re: Murphy's lake wo feb 03, 2010 5:50 pm
Yoowh gasten
voor de geintresseerden.. de oude web site werkte idd niet meer.Heb gebeld en dit is de niewue site:
Aantal berichten : 87 Leeftijd : 46 Woonplaats : deerlijk Hobby’s : vissen vissen vissen vissen Registration date : 14-06-09
Onderwerp: Re: Murphy's lake wo feb 03, 2010 6:10 pm
500 euro all in 250euro drive and survive
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Murphy's lake wo feb 03, 2010 7:24 pm
Ik zie ik hier nu geen reacties over het formaat van de vissen op het kleine water, evenals eventuele beschuldigingen over de origine van de vissen??? In tegenstelling tot wat ik onlangs kon lezen over een ander water hier op 't forum.
Gelieve in 't vervolg objectief te blijven aub. En dan spreek ik in 't algemeen, nie persoonlijk bedoeld.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op wo feb 03, 2010 7:36 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Murphy's lake wo feb 03, 2010 7:31 pm
Miljaarde zoveel grote vissen op zo'n klein water.....ik wil wedden dat ze allemaal van een andere plas komen....
Sorry makker...ik kon het niet laten....
Grtzzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Murphy's lake wo feb 03, 2010 7:35 pm
Gij koekoek!!!
Maar ik denk wel da ge begrijpt wat ik bedoel hé Zors...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Murphy's lake wo feb 03, 2010 7:46 pm
Ik begrijp je volledig, en ik geef toe dat ik soms ook dergelijke meningen heb als het over zo'n wateren gaat. Tja, van sommige kunnen we het nooit achterhalen hé...
Los daar van ben ik ook van mening dat iedereen gaat vissen waar ie wil, dat doe ik ook, en bij mij is dat soms ook een BTW...
Grtzzzzzzzz
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: Murphy's lake wo feb 03, 2010 7:55 pm
bij santa zijnt solden en bij carphunter niet ofzo? verschillende prijzen
Antonie De Naeghel
Onderwerp: Re: Murphy's lake do feb 04, 2010 10:09 am
Smirny schreef:
bij santa zijnt solden en bij carphunter niet ofzo? verschillende prijzen
de soldenprijs van180euro is de juiste en 75£ voor een food package.
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: Murphy's lake do feb 04, 2010 10:29 am
Robby Malfliet schreef:
Ik zie ik hier nu geen reacties over het formaat van de vissen op het kleine water, evenals eventuele beschuldigingen over de origine van de vissen??? In tegenstelling tot wat ik onlangs kon lezen over een ander water hier op 't forum.
Gelieve in 't vervolg objectief te blijven aub. En dan spreek ik in 't algemeen, nie persoonlijk bedoeld.
Dat was waarschijnlijk omdat gij dat was die erover begonnen was
Neeje, ja, 't begint afgezaagd te worden zeker? :p
Wel rare naam voor betaalwater, Murphy's. Geeft van te voren precies indruk alsof alles wat verkeerd kan lopen ook maar verkeerd zal lopen tijdens je sessie daar (wet van M.) :-)
Gast Gast
Onderwerp: Re: Murphy's lake do feb 04, 2010 11:04 am
gio schreef:
Wel rare naam voor betaalwater, Murphy's. Geeft van te voren precies indruk alsof alles wat verkeerd kan lopen ook maar verkeerd zal lopen tijdens je sessie daar (wet van M.) :-)
Dat is dus een grote misvatting Gio, de wet van Murphy gaat eigenlijk over grote aantallen.
Wat jij bedoeld is de wet van bedrog (Finagle's Law) "als er iets mis kan gaan, dan zal dat ook gebeuren...op het slechts denkbare moment"
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: Murphy's lake do feb 04, 2010 11:55 am
Wist ik niet, maar velen met mij waarschijnlijk... :-)
Thanx!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Murphy's lake do feb 04, 2010 4:26 pm
Niet te verwarren met "de ramp van Kontich" volgens Rik De Saedeleer.