Onderwerp: In the search of a flavour di dec 22, 2009 11:32 am
hey salooners... zouden jullie me kunnen helpen kben eigenlijk op zoek naar 2 flavours: maple cream van RH vroeger of vervangers waar jullie weet van hebben?? en een goeie noten flavour toasted nut? maar ge vind altijd tigernut flavour maar ben eigenlijk meer op zoek naar een pinda flavour?? evt alcohol flavour?
alles is welkom thanks
Laatst aangepast door spiegel op di dec 22, 2009 11:44 am; in totaal 1 keer bewerkt
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 11:34 am
De pindanootflavour van Nutrabaits is me altijd bijgebleven! Rook zeer lekker naar pindanoten, heerlijke geur!
Gast Gast
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 11:58 am
wel nutrabaits heeft super goeie flavours dus combinere is geen probleem!! Maple Elite en Cream Elite samen voegen 3ml van bijde en het is klaar je hebt een maple cream
Gast Gast
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 12:11 pm
bedankt gasten voor jullie reacties al... ik was eigelijk niet vertrouwd met de producten van nutra evan wat opzoekwerk gedaan en voor mensen die ook andere alcohol flavours zoeken alle elite flavour van nutra zijn op basis van glycerol...
glycerol ook effectief in zomertijden of dan beter naar olie basis gaan?
grtz jan
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 1:07 pm
Glycerol is een semi-uitlekker Jan
Giovanni Vanhooren
Aantal berichten : 248 Leeftijd : 43 Woonplaats : Oudenburg Hobby’s : Ja Registration date : 08-05-08
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 1:28 pm
Denk dat Maple Cream van RH niet meer te verkrijgen is, hij heeft wel iets in gamma onder Savay Cream als ik me niet vergis. Maar hoe dat nu zal gaan met overgang naar Dynamite?
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 3:15 pm
Ik blijf erbij. De beste flavour ooit gemaakt (in mijn eigen ervaringen) is de Evaporated Milk & Icecream van Geoff Kemp. En de Moose Juice van Bruce Ashby is een heel dichte tweede!
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 4:12 pm
R(T)oasted nut van Dave Thorphe is een triple xxx dacht ik van DT. héél weinig van te gebruiken maar meer dan het nodige resultaat heb je ermee...
de vraag is alleen of dat nu wel allemaal de sleutel tot succes is? ik geloof er alvast niet té veel in.
bye
ludo
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 6:18 pm
De Evaporated Milk & Icecream van WS gaat heel erg naar die van Geoff hoor, als het al geen exacte kopie is... Vind het toch zeker een aanrader!!
Grtzzzzzzzz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 6:21 pm
Zeker geen exacte copy Zors, geloof me.
Ik heb van beide versies een fleske staan, en de originele is véél zachter van smaak.
De Moose Juice versie van WS is ook nie dezelfde dan de originele versie van Bruce. Laat ons zeggen dat die van WS een beetje dunner is...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 6:23 pm
Ik trek mijn woorden in makker...maar vind de flavours van WS toch een aanrader hoor !
Grtzzzzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 6:25 pm
Zors schreef:
Ik trek mijn woorden in makker...maar vind de flavours van WS toch een aanrader hoor !
Grtzzzzzzzz
Ik wil zeker nie gezegd hebben dat de WS flavours nie goe zijn hé! Maar ze zijn nie dezelfde dan de originele versies.
Jeffrey Benoot Admin
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 6:34 pm
Maar uiteindelijk blijven flavours nog eigenlijk meer vissers vangen dan vissen...
Grtzzzzzzz
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: In the search of a flavour di dec 22, 2009 6:40 pm
Zonder enige referentie naar een of ander merk,
om een kat een kat te noemen, er werd en wordt heel wat versneden in het wereldje. De consument doet er verder mee wat hij wil hé. Ik zou zeggen 'eyes wide open'
X-mass regards, I.
Gast Gast
Onderwerp: Re: In the search of a flavour do dec 24, 2009 9:18 am
Zors schreef:
Maar uiteindelijk blijven flavours nog eigenlijk meer vissers vangen dan vissen...