Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

shimano kleding..goe?

Ga naar beneden 
+2
Dennis de Wilde
Beelens Pascal
6 plaatsers
AuteurBericht
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

shimano kleding..goe? Empty
BerichtOnderwerp: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 11:35 am

Hello,ondergesneeuwde santa ..salooners..
ik zoek een goei warme/regenbestendige vest& eventueel (over)trousers uk..
nu hebbek dees gezien:Shimano Tribal Xtreme 3/4 Length Jacket with FREE Shimano Tribal Xtreme Over Trousers veu 100 pond...heeft iemand zoiets Rolling Eyes en content ervan scratch
thanx!!
grtzzzzzzz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.multicatch
Dennis de Wilde

Dennis de Wilde

Man Aantal berichten : 121
Leeftijd : 49
Hobby’s : wat denk je?!?!?
Registration date : 17-06-08

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 11:52 am

Ik heb enkele jaren geleden een Tribal jas gehad, moest de top zijn en waterdicht........zo lek als een mandje.....
Het enige echte goede is Gore-Tex, je betaald er wel voor maar gegarandeerd goed.
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 1:12 pm

Ik heb al een paar jaar een Tribal vest en broek, en het staat mij wel aan.

Spatwaterdicht, al is het nie ideaal om uren mee in de regen te staan. Maar vooral vrij warm voor zo een lichte stof te zijn!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 1:17 pm

Ik heb een tribal uitvoering van geologic,heel tevreden van .
En was nog goedkoper dan de meeste anderen die nog maar voor de helft zo goed afgewerkt waren .
Grtzz
Benny
christoph segers

christoph segers

Man Aantal berichten : 514
Leeftijd : 44
Hobby’s : karper en meervalvissen
Registration date : 02-05-08

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 2:27 pm

shimano tribal is idd zo lek als een zeef
nu heb ik een vest van chub en fleece salopet van esp en das 100 percent waterdicht
http://www.thecompleatebroangler.com
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 4:36 pm

Hey Belly ,....
Als ge eens kijkt naar de Nash - kledij (zero-talerance) , die staat voor de moment overal aan super promo prijzen ....
Men brengt volgend jaar een nieuwe lijn op de markt & alle oude modellen nog op stock zijn ferm verminderd in prijs.
Ikzelf heb de wintervest(110 euro i.p.v. 175 euro) & winterbroek (75 euro i.P.v 110 euro),dus is al eens de moete....
Ben heel content ,superwarm , maar of die nu spatwaterdicht zijn na enkele uren in de regen , valt nog af te wachten , nog niet getest....
Is maar een idee, als het zonodig shimano moet zijn kan ik je geen ervaring mededelen .
Greetz
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 5:00 pm

foxken schreef:
shimano tribal is idd zo lek als een zeef
nu heb ik een vest van chub en fleece salopet van esp en das 100 percent waterdicht

Ik heb ook de zware fleece vest en fleece salopet van ESP.
De vest is echt super, maar dat de salopet 100% waterdicht is zou ik nu toch ook nie zeggen zene.
Ik heb al teveel natte bovenbenen gehad toen ik ze aanhad bij het wedstrijdvissen.
Beelens Pascal

Beelens Pascal

Man Aantal berichten : 611
Leeftijd : 60
Hobby’s : Karpervisken-Multicatch
Registration date : 20-08-08

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 5:34 pm

aha,bedankt mannen! cheers
exos: goeien tip,ga da eens nazien,want moet zeker nie shimano zijn,...en uk nie om uren in de regen te zitten,want da zie ik nie zitten Rolling Eyes ..maarwel,,waterdicht... .kheb op vbk,de nash zero tolerance(underwear) gekocht,en das uk goe gerief.!..
http://www.multicatch
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 47
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 5:52 pm

Den Belly schreef:
aha,bedankt mannen! cheers
exos: goeien tip,ga da eens nazien,want moet zeker nie shimano zijn,...en uk nie om uren in de regen te zitten,want da zie ik nie zitten Rolling Eyes ..maarwel,,waterdicht... .kheb op vbk,de nash zero tolerance(underwear) gekocht,en das uk goe gerief.!..

Wel Belly met da fucking snow weer, draag ik die vest door , vandaag den toer rond ghow gedaan mee de vest aan.
Was verdomme aan het zweten , en ik zweet nog azo niet op mijn werk .... lol!
Steve Maes

Steve Maes

Man Aantal berichten : 297
Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium
Registration date : 16-08-08

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitimezo dec 20, 2009 6:33 pm

Heb me zopas een jas van Jack Wolfskin aangeschaft, water-en winddicht, uitritsbare fleece, met kap en superwarm, zelfs nu. Is volledig in Goretex en van groene kleur Very Happy
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: shimano kleding..goe?   shimano kleding..goe? Icon_minitime

shimano kleding..goe?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» shimano technium XT-B
» big baitrunner shimano
» Shimano Biomaster xta
» SHIMANO BIG BAITRUNNER LC
» molen daiwa /shimano

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum