Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 11:35 am
Hello,ondergesneeuwde ..salooners.. ik zoek een goei warme/regenbestendige vest& eventueel (over)trousers uk.. nu hebbek dees gezien:Shimano Tribal Xtreme 3/4 Length Jacket with FREE Shimano Tribal Xtreme Over Trousers veu 100 pond...heeft iemand zoiets en content ervan thanx!! grtzzzzzzz
Dennis de Wilde
Aantal berichten : 121 Leeftijd : 49 Woonplaats : Schiedam Hobby’s : wat denk je?!?!? Registration date : 17-06-08
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 11:52 am
Ik heb enkele jaren geleden een Tribal jas gehad, moest de top zijn en waterdicht........zo lek als een mandje..... Het enige echte goede is Gore-Tex, je betaald er wel voor maar gegarandeerd goed.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 1:12 pm
Ik heb al een paar jaar een Tribal vest en broek, en het staat mij wel aan.
Spatwaterdicht, al is het nie ideaal om uren mee in de regen te staan. Maar vooral vrij warm voor zo een lichte stof te zijn!
Gast Gast
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 1:17 pm
Ik heb een tribal uitvoering van geologic,heel tevreden van . En was nog goedkoper dan de meeste anderen die nog maar voor de helft zo goed afgewerkt waren . Grtzz Benny
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 2:27 pm
shimano tribal is idd zo lek als een zeef nu heb ik een vest van chub en fleece salopet van esp en das 100 percent waterdicht
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 4:36 pm
Hey Belly ,.... Als ge eens kijkt naar de Nash - kledij (zero-talerance) , die staat voor de moment overal aan super promo prijzen .... Men brengt volgend jaar een nieuwe lijn op de markt & alle oude modellen nog op stock zijn ferm verminderd in prijs. Ikzelf heb de wintervest(110 euro i.p.v. 175 euro) & winterbroek (75 euro i.P.v 110 euro),dus is al eens de moete.... Ben heel content ,superwarm , maar of die nu spatwaterdicht zijn na enkele uren in de regen , valt nog af te wachten , nog niet getest.... Is maar een idee, als het zonodig shimano moet zijn kan ik je geen ervaring mededelen . Greetz
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 5:00 pm
foxken schreef:
shimano tribal is idd zo lek als een zeef nu heb ik een vest van chub en fleece salopet van esp en das 100 percent waterdicht
Ik heb ook de zware fleece vest en fleece salopet van ESP. De vest is echt super, maar dat de salopet 100% waterdicht is zou ik nu toch ook nie zeggen zene. Ik heb al teveel natte bovenbenen gehad toen ik ze aanhad bij het wedstrijdvissen.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 5:34 pm
aha,bedankt mannen! exos: goeien tip,ga da eens nazien,want moet zeker nie shimano zijn,...en uk nie om uren in de regen te zitten,want da zie ik nie zitten ..maarwel,,waterdicht... .kheb op vbk,de nash zero tolerance(underwear) gekocht,en das uk goe gerief.!..
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 5:52 pm
Den Belly schreef:
aha,bedankt mannen! exos: goeien tip,ga da eens nazien,want moet zeker nie shimano zijn,...en uk nie om uren in de regen te zitten,want da zie ik nie zitten ..maarwel,,waterdicht... .kheb op vbk,de nash zero tolerance(underwear) gekocht,en das uk goe gerief.!..
Wel Belly met da fucking snow weer, draag ik die vest door , vandaag den toer rond ghow gedaan mee de vest aan. Was verdomme aan het zweten , en ik zweet nog azo niet op mijn werk ....
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: shimano kleding..goe? zo dec 20, 2009 6:33 pm
Heb me zopas een jas van Jack Wolfskin aangeschaft, water-en winddicht, uitritsbare fleece, met kap en superwarm, zelfs nu. Is volledig in Goretex en van groene kleur