Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: tent wo nov 18, 2009 5:27 pm
Vorige week enorm geluk gehad. Tijdens het vissen stak er een storm op terwijl ik onder mijn paraplutent zat(travaller van tnt). Plots hoorde ik het kraken achter me. Uit nieuwsgierigheid toch maar een kijkje genomen. Op hetzelfde ogenblik plofte er een berkenboom door mijn tent heen. Tent uiteraard kapot samen met mijn stoel. Bij nader toezien blijkt nu het tentzeil niet stuk en zijn alleen de balleinen geplooid. Mijn vraag is nu : Waar zou ik een stel balleinen(het hele geraamte eigenlijk) kunnen bestellen of de paraplutent in zijn geheel laten herstellen ? Iemand die raad weet ?
Gast Gast
Onderwerp: Re: tent wo nov 18, 2009 5:33 pm
nee dat weet ik niet maar ik weet wel een ding!! je hebt verdomd veel geluk gehad!!
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: tent wo nov 18, 2009 5:47 pm
Zeg dat wel, veel geluk gehad J.P.!
Kunnen ze je geen setje baleinen bezorgen bij WS?
Grtz Ivan
Gast Gast
Onderwerp: Re: tent do nov 19, 2009 11:56 am
mss eens proberen in uw hengelsportzaak? greets fastietje
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: tent do nov 19, 2009 2:27 pm
Eén telefoontje van WS naar Korea of Thailand zou toch moeten voldoen om een setje baleinen naar hier the krijgen denk ik zo...
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08