Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit za nov 21, 2009 3:10 pm
Beste aankoop is bij mij mijn vismobiel .... gekocht voor toen 30.000 BEF en gaat al 6 jaar mee , en mijne VW-bus is nu 25 jaar oud. Dus aangezien de km die ik er al heb mee gebold heeft het al zijn geld opgebracht.... Greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit za nov 21, 2009 3:12 pm
mijn beste aankoop dit jaar mijn nieuwe vismobiel. nieuwe citroen berlingo (de grote broer dus van het oud model) en beste aankoop mijn jas, nash zero tollerance.
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 3:03 pm
Robby Malfliet schreef:
Crocs???
Elk zijn goesting hé...
Idd makker...verander nogal regelmatig van materiaal (groot gat in m'n hand ) maar m'n crocs blijven toch altijd
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 5:16 pm
Wesley Mast schreef:
Robby Malfliet schreef:
Crocs???
Elk zijn goesting hé...
Idd makker...verander nogal regelmatig van materiaal (groot gat in m'n hand ) maar m'n crocs blijven toch altijd
die schoenen blijven het doen lol
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 5:54 pm
exos schreef:
Beste aankoop is bij mij mijn vismobiel .... gekocht voor toen 30.000 BEF en gaat al 6 jaar mee , en mijne VW-bus is nu 25 jaar oud. Dus aangezien de km die ik er al heb mee gebold heeft het al zijn geld opgebracht.... Greetz
Is een badje ze da! voor zo'n busje! Heb je al eens zien staan ermee aan een water als het de wagen is die achter je op je avatar staat
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 6:59 pm
Karparnaud schreef:
exos schreef:
Is een badje ze da! voor zo'n busje! Heb je al eens zien staan ermee aan een water als het de wagen is die achter je op je avatar staat
Als je me nog eens zie staan, je bent gerust welkom ze karpernaud, ... Het is inderdaad mijn busje op mijn avatar, ... Ik weet niet of ik er nog lang mee ga rijden , moet volgende maand naar de keuring en dan ist wel mijn hartje vasthouden. Indien afgekeurd wordt deze met tijd opgeknapt en doorgegeven aan mijne zoon (is nu 14maand). Tegen dan zal het al wa meer waard zijn .... greetz
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 7:12 pm
Mijn beste aankoop dit jaar zullen mijn nieuwe set Fox RX-digital's zijn...
Enkele vroegere beste aankopen... -Mijn Big Dropper -Mijn set Emblem Pro's 5500 -De modernisering van mijn "boilie-fabriek"
Maar het meest handige toolke die ik verleden jaar aankocht, is toch wel mijn nachtverlichting...
Zit zo'n kaarsje in die omhoog geduwt wordt door een veer, brandt minstens 9h, in de beste gevallen zelfs 12h, is zeer veilig, vlam zit volledig afgeschermd achter glas... Heeft net genoeg licht om bv 's nachts mijn schoenen snel terug te vinden.
Grtzzzzzz
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 7:23 pm
johan schreef:
Wesley Mast schreef:
Robby Malfliet schreef:
Crocs???
Elk zijn goesting hé...
die schoenen blijven het doen lol
zo is het maatje ! amen
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 7:25 pm
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 7:54 pm
Bij mijn delkim txi's oud model. En mijne quiksilver met lattenbodem.
Arnaud Castel
Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit zo nov 22, 2009 9:54 pm
exos schreef:
Karparnaud schreef:
exos schreef:
Als je me nog eens zie staan, je bent gerust welkom ze karpernaud, ... Het is inderdaad mijn busje op mijn avatar, ... Ik weet niet of ik er nog lang mee ga rijden , moet volgende maand naar de keuring en dan ist wel mijn hartje vasthouden. Indien afgekeurd wordt deze met tijd opgeknapt en doorgegeven aan mijne zoon (is nu 14maand). Tegen dan zal het al wa meer waard zijn .... greetz
Geen probleem Hopelijk raakt het door de keuring, en anders zal het idd meer waard zijn later, als het dat nu al niet is.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit ma nov 23, 2009 8:41 am
Awel als onze vismobielen ook meetellen dan is mijn 20 jaar oud Golfke ook zeker ne goeien aankoop geweest! 250eu betaald en ik fox er al 3 jaar mee rond hier in Belgie, maar ook in Frankrijk en Engeland! Al de tijd dat ik met da autoke nog kan doen is pure winst! En in die 3 jaar nog geen enkele opmerking gehad op de keuring!
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:02 am
bij mij zijn dat ook zonder enige twijfel men delcims (oud model) Heb trouwens laatst men reciever in het water laten vallen en moest ik hem zelf niet open gesmeten hebben zou dit nog garantie zijn geweest, als dit geen service is !!! Het heeft mij trouwens slechts 15 euro gekost om deze te laten maken wat nog niet veel is vind ik. grtzzzzz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:27 am
Ik heb mij net nog een set hele oude Delkim Conversions aangeschaft. Het Optonic model van vroeger. Bijna 20 jaar oud.
Nu nog altijd top biepers, maar heel zeldzaam! Mijn collectie blijft maar groeien... Al da "oldschool" materiaal is echt schitterend!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:39 am
dat is niet digitaal maar nog mechanisch
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit ma nov 23, 2009 10:45 am
Zet er u maar eens een weekske mee in de regen.
Vele biepers zullen wel 't een en 't ander mankeren nadien (bijna alles wat niet Delkim noemt), maar nie deze dingen zene!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit ma nov 23, 2009 1:21 pm
ik ken het wel! heb zelf nog van die oude carp sounders gehad en die kreeg je ook niet stuk
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit ma nov 23, 2009 1:24 pm
Zag ze gisteren nog ergens te koop staan . Die man wou wisselen ofzo geloof ik . Deftig materiaal he Robby Veel plezier ermee . Grt
filip de meulder Moderator
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit do dec 17, 2009 9:07 pm
Voor mij men beste aankoop ooit van die canadese botinnen. Met dikke pels vanbinnen in adventure store gekocht voor bijna 250 euro maar geen koude voeten meer !
Gast Gast
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit do dec 17, 2009 11:35 pm
Robby Malfliet schreef:
Zet er u maar eens een weekske mee in de regen.
Vele biepers zullen wel 't een en 't ander mankeren nadien (bijna alles wat niet Delkim noemt), maar nie deze dingen zene!
Watblieft ? Fox heeft dit met meerdere modellen al jaren voor mekaar (mx, mmx, rx, str, ...) en gardner is ook helemaal waterdicht. Bieper van 15 jaar oud, het zal wel een hobbie zijn zeker...maar niet afkomen dat dit de 'enige' betrouwbare biepers zijn (samen met overige delkims) want dat is gewoon niet waar.
Beste aankoop: big dropper, phantom equipes, mijn 4 'never fail' ultegra's XT10000, aqua MK2 en op de eerste plaats mijn 2 vismakkers (al is dat meer een aanwinst ipv een aankoop) !
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit vr dec 18, 2009 12:07 pm
Ik ken verschillende gasten die problemen gehad hebben met Fox biepers in de regen zene.
Iets waar ge Delkim gebruikers weinig of nooit over zult horen klagen.
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit vr dec 18, 2009 4:15 pm
Ik ken er zelfs die er nog gene regen voor nodig gehad hebben. Om dan nog maar te zwijgen van de service achteraf.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit vr dec 18, 2009 6:57 pm
Mijn beste aankoop dit jaar was de WIDEBOY bedchair van Nash en dit samen met de slaapzak FROSTBITE WIDEBOY ALL SEASONS. Dit kan ik echt aan iedereen aanraden, het is lekker warm en zalig om er in te liggen. Zo goed lig je daarin dat je snachts niet wakker word, ook al passeren er treinen en auto's.
Gr Joske
Gast Gast
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit vr dec 18, 2009 7:13 pm
vliegtuig ticket naar de zon .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: Best aankoop ooit za dec 19, 2009 9:49 am
vanderzanden wim schreef:
Ik ken er zelfs die er nog gene regen voor nodig gehad hebben. Om dan nog maar te zwijgen van de service achteraf.
Agree, maar van welk merk hoort ge dat nooit ?
Jammer genoeg is het in het verhaal van materiaal meestal mijn kind, schoon kind...