Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Weight Sling - Weegzak

Ga naar beneden 
+20
davy bettens
Tommy De Cleen
Loïc van Doorn
bocken roel
Geert De Vooght
Tino Musschoot
Robby Malfliet
Beelens Pascal
Wesley Mast
Jeffrey Benoot
david deman
wesley Staelens
Tom Daelemans
de pauw david
Joris Daelemans
Bart Debosschere
bart polyn
Steven Dekeyzer
Ivan De Ridder
Kurt Glorie
24 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 22, 2012 9:31 pm

Ik heb de drijvende sling van Chub en moet zeggen dat het een top product is. De rits loopt helemaal door van boven en is vast te zetten met een klip. Wat ik nog niet bij andere slings gezien heb is dat deze dmv 2 meegestikte dwarsstokjes de sling in de breedte fixeerd zodat de karper veel ruimte heeft. Check anders de site van chub, staat ook een filmpje...
Terug naar boven Ga naar beneden
Loïc van Doorn

Loïc van Doorn

Man Aantal berichten : 162
Leeftijd : 32
Hobby’s : vissen, duiken, biologie
Registration date : 25-01-11

BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimezo jan 29, 2012 2:29 pm

Rob willemse schreef:
Ik heb de drijvende sling van Chub en moet zeggen dat het een top product is. De rits loopt helemaal door van boven en is vast te zetten met een klip. Wat ik nog niet bij andere slings gezien heb is dat deze dmv 2 meegestikte dwarsstokjes de sling in de breedte fixeerd zodat de karper veel ruimte heeft. Check anders de site van chub, staat ook een filmpje...
ja heb over die ng getwijfeld, uiteindelijk heb ik de trakker genomen, want die zag er wat waterdoorlatender uit
Verbrugge Steve

Verbrugge Steve

Man Aantal berichten : 66
Leeftijd : 39
Hobby’s : vissen
Registration date : 31-12-10

BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimema jan 30, 2012 3:24 pm

Loïc van Doorn schreef:
Rob willemse schreef:
ja heb over die ng getwijfeld, uiteindelijk heb ik de trakker genomen, want die zag er wat waterdoorlatender uit

zeg Loïc waar hebt ge die gevonden ?
Loïc van Doorn

Loïc van Doorn

BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimema jan 30, 2012 4:11 pm

Rob willemse

Rob willemse

Man Aantal berichten : 117
Leeftijd : 58
Hobby’s : darten
Registration date : 15-01-09

BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimema jan 30, 2012 5:07 pm

Loïc van Doorn schreef:
Rob willemse schreef:

Hi loic,
Heb je wel de goede gezien?
Deze heb ik:
http://www.bristolangling.com/chub-eazi-flow-floatation-sling-2.html
Is in mijn ogen geen betere..
Gr
Rob
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen

Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 54
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimema jan 30, 2012 5:20 pm

nu heb ik deze gezien Nash Kaptive Retainer Sling XL, 2012 version en ga hem is bekijken in zwolle, want mijn voorkeur gaat naar die van trakker (die is oersterk!!) ....
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Loïc van Doorn

Loïc van Doorn

BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimema jan 30, 2012 6:57 pm

Rob willemse schreef:

Heb je wel de goede gezien?
Deze heb ik:
http://www.bristolangling.com/chub-eazi-flow-floatation-sling-2.html
Is in mijn ogen geen betere..
Gr
Rob
jup, kheb die is bekeke, maar ik heb die eerder als bewaarzak gekocht, en daarom vond ik maximale doorstroom wel belangerijk, die komt bij die van chub enkel door die gaten dacht ik. das zeker goed, maar dat kleine beetje meer zuurstof bij de vis zal tg wel helpen. en achja, die trakker is ook simpeler op te vouwen aangezien t allemaal stof is
Tony van de merlen

Tony van de merlen

Man Aantal berichten : 172
Leeftijd : 53
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 27-04-10

BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimema jan 30, 2012 9:24 pm

http://www.avidcarp.com/AVLUG-11_Item

Ik ga deze nieuwe van AVID eens goe bekijken in zwolle !!!
Tony Lemmens

Tony Lemmens

Man Aantal berichten : 133
Leeftijd : 48
Hobby’s : Karpervissen it's A way of life!
Registration date : 19-06-10

BerichtOnderwerp: chub   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitimedi jan 31, 2012 10:42 am

Heb net die chub besteld die enkele posts hoger beschreven staat, vooral het idee van die twee dwarsstokjes staat me erg aan, had toch nog zo geen recovery sling.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak   Weight Sling  -  Weegzak - Pagina 3 Icon_minitime

Weight Sling - Weegzak
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Weight game
» venture XL recovery sling

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: