Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak zo jan 22, 2012 9:31 pm
Ik heb de drijvende sling van Chub en moet zeggen dat het een top product is. De rits loopt helemaal door van boven en is vast te zetten met een klip. Wat ik nog niet bij andere slings gezien heb is dat deze dmv 2 meegestikte dwarsstokjes de sling in de breedte fixeerd zodat de karper veel ruimte heeft. Check anders de site van chub, staat ook een filmpje...
Loïc van Doorn
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 32 Woonplaats : berchem Hobby’s : vissen, duiken, biologie Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak zo jan 29, 2012 2:29 pm
Rob willemse schreef:
Ik heb de drijvende sling van Chub en moet zeggen dat het een top product is. De rits loopt helemaal door van boven en is vast te zetten met een klip. Wat ik nog niet bij andere slings gezien heb is dat deze dmv 2 meegestikte dwarsstokjes de sling in de breedte fixeerd zodat de karper veel ruimte heeft. Check anders de site van chub, staat ook een filmpje...
ja heb over die ng getwijfeld, uiteindelijk heb ik de trakker genomen, want die zag er wat waterdoorlatender uit
Verbrugge Steve
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 39 Woonplaats : zele Hobby’s : vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak ma jan 30, 2012 3:24 pm
Loïc van Doorn schreef:
Rob willemse schreef:
ja heb over die ng getwijfeld, uiteindelijk heb ik de trakker genomen, want die zag er wat waterdoorlatender uit
zeg Loïc waar hebt ge die gevonden ?
Loïc van Doorn
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 32 Woonplaats : berchem Hobby’s : vissen, duiken, biologie Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak ma jan 30, 2012 4:11 pm
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak ma jan 30, 2012 5:07 pm
Loïc van Doorn schreef:
Rob willemse schreef:
jup, kheb die is bekeke, maar ik heb die eerder als bewaarzak gekocht, en daarom vond ik maximale doorstroom wel belangerijk, die komt bij die van chub enkel door die gaten dacht ik. das zeker goed, maar dat kleine beetje meer zuurstof bij de vis zal tg wel helpen. en achja, die trakker is ook simpeler op te vouwen aangezien t allemaal stof is
Tony van de merlen
Aantal berichten : 172 Leeftijd : 53 Woonplaats : zwijndrecht Hobby’s : karpervissen Registration date : 27-04-10
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak ma jan 30, 2012 9:24 pm
Ik ga deze nieuwe van AVID eens goe bekijken in zwolle !!!
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: chub di jan 31, 2012 10:42 am
Heb net die chub besteld die enkele posts hoger beschreven staat, vooral het idee van die twee dwarsstokjes staat me erg aan, had toch nog zo geen recovery sling.