Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 10:16 am
Hoi hupla hoi
Ik ben in bezit van een Weightlifter Sling van Nash. Op het eerste zicht top materiaal en kwaliteit, maar ik ondervind één klein min puntje. Namelijk dat de ritsen niet tot helemaal beneden de weegzak kunnen worden geopend. Daardoor ondervind ik soms problemen om de vis terug te water te laten. De snuit van de vis blijft soms in de buidel van de zak steken.
Had gewoon graag eens geweten welke weight sling jullie gebruiken en wat jullie ervaringen zijn.
Thnks
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 10:29 am
Hier een Fox safety sling en eentje van Proline. (bij de laatste zijn de draagarmen opvouwbaar) Toch gaat mijn voorkeur uit naar die van Fox. Als ik een andere bijhaal zal het wss die van Venture worden.
Grtz
Ivan
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 10:38 am
Ik had deze in het oog maar weet niet of je er je vis mee kan wegen.
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 10:44 am
Kurt,
Tuurlijk kan je daar vis mee wegen, daarom noemt het ook weighsling hé.
Op deze pic is het duidelijker met de sling van A.I.
Grtz I.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 10:47 am
ik heb er zo ééntje van fox en dat werkt perfect, opent goed bij het terug zetten van de vis. anders is die van Trakker de armo safety weigh sling ook heel goed ...
Kurt Glorie
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 11:35 am
Ivan De Ridder schreef:
Kurt,
Grtz I.
Hij noemt eigenlijk , The 'Chill Out' Recovery Sling en nie weight sling En hoever zouden deze zijn ritsen open gaan?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 12:23 pm
kurt schreef:
Ivan De Ridder schreef:
Kurt,
Grtz I.
Hij noemt eigenlijk , The 'Chill Out' Recovery Sling en nie weight sling En hoever zouden deze zijn ritsen open gaan?
Die gaan helemaal tot beneden open, ze hebben er een andere naam aan gegeven want in het begin noemde die gewoon de IA weighsling.
Ik heb hem en ben er heel tevreden over!
Kurt Glorie
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 12:41 pm
Dag Bart , heb je hem hier in Belgie besteld of via een engelse site?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 12:45 pm
ik heb ook de fox safety sling om te gebruiken... voeldoet aan me eisen en is lang nog niet verlesten
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 1:54 pm
Die AI Chill Out Recovery Sling is de duurste versie, mr k vraag me af of die foam bovenaan wel makkelijk droogt. Als de foam nat is, dan stel ik me wel de vraag wat deze weegzak weegt ...
K twijfel nog tssn beide versies, ik bestel deze bij Johnson Ross. Volgens mij is AI niet verkrijgbaar in België.
Gast Gast
Onderwerp: Beurs do aug 27, 2009 1:56 pm
kurt schreef:
Ik heb die gekocht op de beurs in Zwolle vorig jaar, was helemaal niet duur maar kan het niet meer juist zeggen hoeveel ik ervoor gegeven heb, handig ding, volledig opplooibaar.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 6:03 pm
Ik heb die van berkley,heel handig en vooral heel groot!!isecht makkelijk en tevens de beste die ik al heb gehad!!!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak do aug 27, 2009 6:25 pm
Jip gasten,.... Voor mij hetzelfde Bart P, supercontent van die sling.... greetz
Gast Gast
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak vr aug 28, 2009 8:24 am
ik gebruik die van starbaits en gaat ook volledig open greets fastietje
Joris Daelemans
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 42 Woonplaats : Breendonk Hobby’s : Karpervissen Registration date : 20-05-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak vr aug 28, 2009 8:53 am
heb een weegzak van nash,ben hier niet zo tevreden over mits deze niet volledig opengaat. Ben van plan om mij een andere aan te schaffe maar ben er nog niet goed uit de welke. Zoveel keuze op de markt he...
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak vr aug 28, 2009 9:53 am
heb ook deze van berkley, tot nu toe nog geen klachten grtzzzz
Ik heb die gekocht op de beurs in Zwolle vorig jaar, was helemaal niet duur maar kan het niet meer juist zeggen hoeveel ik ervoor gegeven heb, handig ding, volledig opplooibaar.
Hey Bart, kan me vergissen maar heb je die niet gekocht op de carpin'on show ?
Tom Daelemans
Aantal berichten : 670 Leeftijd : 44 Woonplaats : In Tisselt aant water Hobby’s : Karpervissen/Voetbal/Kickeren/... Registration date : 14-04-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak za aug 29, 2009 8:46 am
Ik heb eentje van Cygnet gekocht via Johnsonn Ross tackle. Had er nog nooit van gehoord maar ben er zeer tevreden over...
Grt
Gast Gast
Onderwerp: klopt za aug 29, 2009 9:55 am
Thomas79 schreef:
Bart B schreef:
kurt schreef:
Hey Bart, kan me vergissen maar heb je die niet gekocht op de carpin'on show ?
Yeps, dat schoot me ook net te binnen, ik heb die inderdaad dan in de UK gekocht.
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak za aug 29, 2009 5:43 pm
Hetzelfde hier, ik heb ook de weight sling van nash en deze is niet slecht alleen het probleem is zoals hier al gezegd is dat de ritsen niet ver genoeg open kunnen. Ik ga mij eens een ander aanschaffen en die van nash dan verpatsen. Die weight sling van Aqua ziet er ook niet slecht uit ook met ritsen die tot beneden open kunnen. Iemand die ervaring heeft met deze?
Greetz Wesley
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak za aug 29, 2009 6:14 pm
Ik heb eentje van ultimate en ideaal voor mij. Opplooibaar in een draagtasje voor 15€
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak za aug 29, 2009 9:22 pm
Heb er ook eentje van Ultimate, even veilig, kan ik ook makkelijk de vis mee terug zetten en zo...één nadeel...is wat goedkoper dan eerder vernoemde merknamen...anders geen klagen van!
Grtzzzzzzzzzz
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak zo aug 30, 2009 8:54 am
De mijne ... A.I
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Weight Sling - Weegzak zo aug 30, 2009 12:51 pm
Heb me vorige week de AI floating weigh sling besteld, zal snel zien als die me bevalt