Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: Weight game do sep 02, 2010 8:58 pm
Zou dit ook geen fijn topic kunnen zijn, ik zag dit eens op een ander forum en er was altijd veel animo in het topic.
Een forumlid post een foto van een vis, groot klein maakt niks uit en je krijgt de rest van de maand om er een gewicht op te plakken, iedereen mag 1 keer raden, wie het meest gewichten goed heeft na 12 maanden krijgt een prijsje.
Tony Lemmens
Aantal berichten : 133 Leeftijd : 48 Woonplaats : Mortsel Hobby’s : Karpervissen it's A way of life! Registration date : 19-06-10
Onderwerp: game za sep 04, 2010 12:33 am
Wel een beetje typisch voor dit forum denk ik, deze topic is 42 keer bekeken maar geen enkel antwoord, zolang niemand van de top brass mannen er niks over gezegd heeft kan er blijkbaar niet zoveel!
Was maar een poging om wat animo te brengen op het forum!?
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 4:25 am
Allé eerste reactie, er zullen er nog wel volgen, wees gerust. Persoonlijk zie ik de meerwaarde niet van een dergelijk topic. Op dat ander forum doen ze dat inderdaad en sturen een herinnering om mee te doen maar heb het nooit gedaan. Zomaar wat in het rond zitten gokken, boeit me niet echt. Als velen hier af en toe eens een mooie vangst plaatsen, ben ik al meer dan content. Ik onthield me van antwoord tot nu om te zien wat anderen ervan vinden en het niet direct af te breken. Ik behoor dan ook niet tot de "top brass"?!, dus kan nog alle kanten uit. Grtz Antonie
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 7:59 am
Tony schreef:
Wel een beetje typisch voor dit forum denk ik, deze topic is 42 keer bekeken maar geen enkel antwoord, zolang niemand van de top brass mannen er niks over gezegd heeft kan er blijkbaar niet zoveel!
Was maar een poging om wat animo te brengen op het forum!?
ohhh wat is het probleem, tis een karper forum voor karper vissers, dus de top brass mannen moeten niet altijd iets zeggen (vind ik, want daar komt dan ook weer gezeik van). mss is het niet intresant genoeg om een antwoord op te geven ... ik vind het geen meerwaarde voor het forum ...
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 10:39 am
Ik persoonlijk juich initiatieven van de forumleden zelf toe!
Maar men kan mensen niet verplichten om te posten hier hé. Er zijn verschillende topics die mij nie echt interesseren, dus dan post ik daar nie in ook. Wat nie wil zeggen dat deze mij nie interesseert hé, versta me nie verkeerd!
Maar wie gaat er "een prijsje" regelen? Is dat een initiatief van de topic-starter zelf, of wordt er hulp verwacht van Carpsaloon op dat gebied? Bij het opstarten van dit soort topic is het misschien best om toch even de mods te contacteren, om achteraf misverstanden te vermijden.
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 10:44 am
Altijd tof toch zo'n weightgame vind ik :-)
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 10:45 am
ik zorg nie voor een prijs!! denk dat de pijzen voor de jaarlijkse grote foto comp meer dan genoeg zijn. mensen bedrijven zijn ook maar zo vrijgevig he ...
vanderzanden wim
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 43 Woonplaats : Geel Hobby’s : Vissen Registration date : 15-06-08
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 10:48 am
Ik zie da ook wel zitten. Maar voor mij moet er geen prijs aan vast hangen. Gewoon voor de fun moet kunne vind ik.
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 12:49 pm
gaan we nu copyeren van andere fora?? want ik geloof dat dit een spel was op een ander forum!! wil dus geen gezeik, omdat we ideen gaan pikken op andere fora om er hier de swoeng in te houden ..
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 3:22 pm
Ikzelf heb het ook niet zo begrepen op zo'n weight-game, maar zoals Robby zegt, is het altijd fijn dat leden een initiatief nemen om de boel actief te houden...
Maar om meteen het forum te veralgemenen omdat je niet meteen een reactie krijgt, nadat het topic al enkele malen bekeken is... Bekijk maar eens alle nieuwe topic's, en zie daar eens hoe lang het soms duurt eer er een reactie op komt. Daarvoor dient een forum, je kan zelf bepalen aan welk topic je deelneemt.
Grtzzzzzzzzzzz
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 3:54 pm
Voor mij hoeft dit ook niet, een kopie van een alom bekend topic van een ander forum is zeker geen meerwaarde voor de carpsaloon.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 6:42 pm
Jip ,... Wat er op andere fora gebeurd is geen maatstaf voor dit prachtige forum. Tis wel leuk als er nieuwe ideeen van leden teweeg worden gebracht, meer denk niet dat zoiets een meerwaarde kan betekenen voor de saloon. Als je dan kijkt dat andere fora met enkele honderden leden zijn krijg je altijd wel reactie. Met 150 leden waar er dan niet minder dan de helft intresse heeft om active mee te werken aan dergelijk topic , is deze ten dode opgeschreven . Voor mij persoonlijk hoeft het niet , maar indien wel heb ik er dan ook geen probleem mee. En dergelijke topics neem ik geen deel meer. Greetz
Tony Lemmens
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 6:57 pm
Tommy schreef:
gaan we nu copyeren van andere fora?? want ik geloof dat dit een spel was op een ander forum!! wil dus geen gezeik, omdat we ideen gaan pikken op andere fora om er hier de swoeng in te houden ..
Sorry het was gewoon een simpel voorstel omdat ik dat wel een leuk idee vond, waarom zou je dan niet een zelfde ding mogen doen is er nu al gezeik tussen fora ook?
Zoek het maar uit meneer de Cleen ik hou mijn mond(t) wel.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 7:02 pm
Spijtig voor die reactie Tony... Totaal onnodig dat laatste vind ik.
Tony Lemmens
Onderwerp: Robby za sep 04, 2010 7:15 pm
Ok goed ik was wat in mijn gat gebeten maar in het begin bedoelde ik het echt wel goed, ik begrijp echt niet goed hoe ze je hier in uw nek bijtens soms, heb ik hier iets misdaan of zo?
Laat maar zitten, het zal dan maar bij lezen blijven.
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 7:26 pm
Tony, niemand heeft gezegd dat ge het nie goed bedoelde hé makker! Nogmaals, ik juich zulke acties van forumleden toe.
Maar sommige mensen zijn voor zo'n zaken gewoon minder te vinden. Kijk nog maar naar onze maandelijkse foto competitie. Er zijn hier 150 leden, maar we krijgen maandelijks amper 50 stemmen samen voor die competitie, laat staan dat we foto's binnen krijgen! En dat terwijl er nochtans héél mooie prijzen te winnen zijn! Op dit forum werken competities niet zo goed, in tegenstelling tot sommige andere fora. Niks aan te doen, zo is het nu eenmaal.
Tony Lemmens
Onderwerp: point taken za sep 04, 2010 7:32 pm
Point taken.
Daarom dacht ik dat 1 van die prijzen daar voor kon dienen, maar goed geen interesse in de foto comp zal ook wal betekenen dat die weight game ook kansloos is.
Sorry voor het gedoe! Sluit en/of verwijder het topic maar. Ik heb geen zin om de geslagen hond te worden om een goedbedoeld voorstel.
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Weight game za sep 04, 2010 9:05 pm
Tony schreef:
Tommy schreef:
Zoek het maar uit meneer de Cleen ik hou mijn mond(t) wel.
je vraagt om de mensen hun mening of gedacht, en je krijgt ze, ge moet daarvoor mij weer niet afschieten ...