Onderwerp: Re: Famous carp ... vr aug 28, 2009 12:09 pm
Jean-Pierre Ketelslegers schreef:
Tegenwoordig krijgen bijna alle vissen poten of wieltjes !! Zou er tegen die ziekte geen medicatie bestaan ?
Ja , de oude Cobra stick Hopelijk trappeer ik er zo nooit gene die er ene wilt meejatten hier op het KK of AK . Is echt erg dat overzetten tegenwoordig . Grt
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... vr aug 28, 2009 12:30 pm
En het ergst van al : Soms zit je achter een bepaalde vis aan die er eigenlijk niet meer is. Zonde van de tijd
Gast Gast
Onderwerp: Re: Famous carp ... vr aug 28, 2009 12:33 pm
is een rede dat ik ooit stopte op het KK, omdat ik niet meer wist is de bepaalde vis er nog wel zat (op dat stuk) nu vis verplaatsen, in het belang van de vis heb ik niets op tegen (bvb water word opgespoten etz etz) ..
Onderwerp: Re: Famous carp ... vr aug 28, 2009 12:41 pm
Blackwater schreef:
is een rede dat ik ooit stopte op het KK, omdat ik niet meer wist is de bepaalde vis er nog wel zat (op dat stuk) nu vis verplaatsen, in het belang van de vis heb ik niets op tegen (bvb water word opgespoten etz etz) ..
Vis verplaatsen in het belang van de vis kan idd geen kwaad . Bv , een put die dichtgegooid wordt . Maar dan met de nodige kennis en kunde . Want parasieten e.d verhuizen gelijk met de vis mee wat soms fataal kan zijn voor de echte bewoners . Grt
Gast Gast
Onderwerp: Re: Famous carp ... vr aug 28, 2009 12:47 pm
idd Jerry, op die manier zijn er al veel aan hun einde gekomen!!
Jurgen Perdaen
Aantal berichten : 21 Leeftijd : 50 Woonplaats : Temse Hobby’s : Karpevissen, what els Registration date : 29-05-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... wo sep 02, 2009 7:01 am
Citaat :
shit dit blijft, een natte droom vis
Tino Musschoot
Aantal berichten : 288 Leeftijd : 45 Woonplaats : Zwijnaarde Hobby’s : vissen en honden Registration date : 22-09-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... wo sep 02, 2009 5:05 pm
Blackwater schreef:
fastietje schreef:
is waar van tino maar is wel al enkele jaren geleden hoor greets fastietje
dacht het wel, maar hij reageert niet op dit hier??
sorry niet gezien tommy,Ja inderdaad eens mogen begroeten maar dat was in 98 en al heel lang geleden dus!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Famous carp ... wo sep 02, 2009 5:28 pm
De bekende "Birthmark Linear" van Manor lake op de Richworth Linear Fisheries in Oxford, hier op 38lbs.
Sorry voor 't kleine formaat, krijg de foto nie beter.
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 12:39 pm
Een foto van big lyn, ooit integra's mooiste zou hier ook niet misstaan, vind zelf geen foto terug.
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 1:20 pm
Héél just antonie. Mark ging eens vragen aan Alain voor een mooie pic.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 2:13 pm
Jurgen schreef:
Citaat :
shit dit blijft, een natte droom vis
Inderdaad 1 van de machtigste spiegels die ik ooit al gezien heb!!!
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 3:56 pm
Ik blijf die oude donkere spiegel die Luc De Baets ooit op de Yonne gevangen heeft echt wel de indrukwekkenste ooit vinden... Staat ergens in zijn boek denk ik...
Die schubben lagen echt milimeters bovenop het lijf, en die vis had een donkerblauwe schijn op zijn rug als ik me nie vergis.
Mijn exemplaar van "De Dunne Lijn" ligt momenteel in Engeland, dus ik kan het nie checken.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 4:10 pm
aub Robby, das idd een pracht vis!!!
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 4:12 pm
Merci Tommy!
Kijkt naar die vis mannekes... Karakter op en top! En nen echte riviervis erbovenop! 'k Herinner mij dak toch ooit nog nen andere foto gezien heb van Luc met deze vis.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 4:14 pm
zou kunnen, maar deze is van de vbk mag cover (jaren geleden!!)
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 4:15 pm
Klopt, heb ik ook liggen thuis.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 4:17 pm
kheb ze allemaal liggen (ook lid van hour one!!)
Wesley Mast
Aantal berichten : 693 Leeftijd : 44 Woonplaats : Schelle (BE) Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen Registration date : 03-04-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 4:20 pm
Beautiful !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 4:43 pm
jaja De Yonne al is gezien wa water daar ligt langs deze rivier ntd!!!
Jean-Pierre Ketelslegers
Aantal berichten : 351 Leeftijd : 71 Woonplaats : Diepenbeek Hobby’s : vissen en fietsen Registration date : 20-10-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 7:30 pm
Ik was er deze zomer op een camperplaats ! Twee dagen rondgefietst en veel water gezien. Echter niet gevist. Zelfs geen karpervissers gezien, wel de karpers die lagen te zonnen. Er is daar wel nog wat te pionieren denk ik !!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Famous carp ... do sep 10, 2009 7:35 pm
misy-sur-yonne echt de moeite om is rond de gaan kijken ....
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Famous carp ... vr sep 11, 2009 11:47 am
Heb nog op de stek gezeten waar Luc indertijd die magische spiegel ving...maar vrees dat die streek wel wat kapot gevist is...
Grtzzzzzzzzzzz
Robby Malfliet
In die streek is er zeker nog wel een visje te vangen Robby, wat je daar van waters kan vinden...brrrrrrrrrrrr! Heb daar, een 10-tal jaren terug, mijn eerste Franse karper ooit gevangen, na een week te blanken op de Seine, de laatste nacht naar die mythische stek, toch nog een vis of vier gevangen, waren leuke tijden...