Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

for the love of carp

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

for the love of carp Empty
BerichtOnderwerp: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitimewo feb 17, 2010 12:25 pm

toekomst gericht werken, met nieuw jong bloed (karper)
zie hier het filmke van 2 gasten die enorm veel respect hebben voor karper, en ze dan ook met enorm veel liefde kweken etz
de toekomst verzekerd!! http://www.korda.co.uk/movies/?id=139

vraag me af of dit in belgié zou kunnen???
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitimedo feb 18, 2010 10:49 am

Daar zitten echte beauty's tussen.
Waar of wie zou dit doen in Belgie?

Grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitimedo feb 18, 2010 11:10 am

waar of wie dit doet in belgié weet ik niet, maar denk dat dit (met de nodige gelden) best mogelijk is om zo iets op poten te zetten (in samen werking met het VBK bvb) ik ken Viv en Scott uit het filmke (en zou zeker op hun know how kunnen rekennen!!)

denk dat dit moet mogelijk zijn en om zo zelf, een stockings beleid te hanteren!!
met eigen vis/kweek voor eigen waters (vbk waters) en zo uit de handen blijven van brood kwekers (alleen voor het geld) ...
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitimedo feb 18, 2010 11:20 am

Dan moet je wel verschillende kleine putjes ter beschikking hebben en er net naast wonen. Want éénmaal dit geweten is zijn dit trekpleisters voor geldwolven.
Moet toch een kick geven als je zelf je eigen vissen kan kweken en dan later deze kunnen opvolgen.
Was ik maar bij die twee gelukkigen afgelopen vrijdag.

Grtz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitimedo feb 18, 2010 11:23 am

idd makker, het moet geweldig zijn!!
heb enkele jaren geleden met Viv de kweekerij gezien en tis fantastish gewoon ....
heb ze gezien die viskes ...
Bart Debosschere

Bart Debosschere

Man Aantal berichten : 1018
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

BerichtOnderwerp: Re: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitimedo feb 18, 2010 9:03 pm

Blackwater schreef:
waar of wie dit doet in belgié weet ik niet, maar denk dat dit (met de nodige gelden) best mogelijk is om zo iets op poten te zetten (in samen werking met het VBK bvb) ik ken Viv en Scott uit het filmke (en zou zeker op hun know how kunnen rekennen!!)

denk dat dit moet mogelijk zijn en om zo zelf, een stockings beleid te hanteren!!
met eigen vis/kweek voor eigen waters (vbk waters) en zo uit de handen blijven van brood kwekers (alleen voor het geld) ...

Inderdaad i.p.v ze te bestellen waar vissterftes kunnen uit leiden , ben je zeker van je broed ....
Mooie organisatie van die mannen, proficiat daarvoor...
Greetz
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitimeza feb 27, 2010 5:29 pm

ben er zeker van dat dit hier ook kan!!
heb enkele kweekerijen in engeland gezien, en veel plaats hebt ge daar niet voor nodig.
gewoon gemotiverde mensen om dit mee te doen ...
Bart Raats

Bart Raats

Man Aantal berichten : 105
Leeftijd : 45
Hobby’s : vissen
Registration date : 08-08-09

BerichtOnderwerp: Re: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitimeza feb 27, 2010 9:33 pm

Heel knap.

Hoe komt het toch dat vroeger ( een jaartje of tien geleden) er vis werd uitgezet op kk , het kanaal schoten-dessel enz en nu voor zover ik weet er nada noppes niks meer gebeurt en we stilaan met een veroudert bestand te maken krijgen? We zitten nu op vele waters met veertigers en zwaarder maar is er binnen een jaartje of vijf wel opvolging? Ok er zit msswel hier en daar een reeks kleinere vis maar groeien die nog wel, want die kleinere vis kan mss al even oud zijn als die ene veertiger en groeit bijna niet meer. scratch

mvg beire
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: for the love of carp   for the love of carp Icon_minitime

for the love of carp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» A Century Of Carp Fishing & A History Of Carp Fishing