Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: slaapzak ma jun 29, 2009 7:31 pm
heb ook een nash frostbite , met de fleece uitvoering enz van winter naar zomer slaapzak gaat perfect heb nu een wide boy bedchair waar mijn slaapzak niet bij past
Gast Gast
Onderwerp: Re: slaapzak di jun 30, 2009 7:20 pm
gebruik zelf 2 slaapzakken in elkaar Trakker Aquatexx als buiten-zak Trakker Big snooze als binnen-zak beetje omslachtig, IK WEET HET, maar gerandeerd warm zelfs met een straffe Oostenwind onder de plu met -10, (gevoelsmatig ver hier onder) voordeel is ook dat je ten alle tijden snel kan omschakelen naar een wat lichtere slaapzak zonder de problemen zoals Zors zo elegant liet weten.
Wim Van Overloop
Aantal berichten : 104 Leeftijd : 46 Woonplaats : Belsele Hobby’s : karpervissen Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: slaapzak di jun 30, 2009 9:45 pm
Ik heb een Fox EVO5 Xtreme .Zeer tevreden over,lekker warm en ruim.
de pauw david
Aantal berichten : 356 Leeftijd : 43 Woonplaats : merelbeke Hobby’s : fitness en vissen uiteraard Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: slaapzak wo jan 11, 2012 4:04 pm
de heb de frost van ws momenteel, super slaapzak alleen veel te groot en te lomp om te vervoeren daarom denk ik eraan om de snooze lite van trakker aan te schaffen extreen licht 1,4 kg en opgeborgen afmetingen zijn 31 op 19 cm grtzzzz
Johan Frans
Aantal berichten : 84 Leeftijd : 64 Woonplaats : St-Katelijne -Waver Hobby’s : vissen ,pc Registration date : 09-04-09
Onderwerp: Re: slaapzak wo jan 11, 2012 4:18 pm
heb ook een frost van ws , inderdaad superslaapzak,maar groot in verpakking en frosbide wide boy die bij men bedchair past, en goede eraan vind ik dat ge der ene slaapzak kunt uitritsen als minder koud is
dan zijn mijn bevindingen hoop dat ge er wat mee bent grt
verhofstadt kristoff
Aantal berichten : 129 Leeftijd : 48 Woonplaats : schelderode Hobby’s : karpervissen Registration date : 13-10-08
Onderwerp: Re: slaapzak vr jan 13, 2012 8:24 pm
de pauw david schreef:
de heb de frost van ws momenteel, super slaapzak alleen veel te groot en te lomp om te vervoeren daarom denk ik eraan om de snooze lite van trakker aan te schaffen extreen licht 1,4 kg en opgeborgen afmetingen zijn 31 op 19 cm grtzzzz
idd om de frost te vervoeren heb ge wel veel plaats nodig
Verbrugge Steve
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 39 Woonplaats : zele Hobby’s : vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: slaapzak zo jan 15, 2012 5:30 pm
zelf gebruik ik diene slaapzak van trakker "den big snooze+" vind het persoonlijk nen wreed goeie slaapzak heb hem al nen keer of 4 in de was gestoken en diene blijft toch nog altijd warm en min punt diene zak dat ge er bij krijgt heb ik moeten vernieuwen want diene was ni zo stevig
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: slaapzak zo jan 15, 2012 5:37 pm
ik heb volgens mij vorig jaar een slaapzak van Wesley Mast overgekocht van Nash en heb daar nog geen 5min spijt van gehad, man man wat een zak (warm en groot) ... een super ding!!
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: slaapzak zo jan 15, 2012 7:09 pm
Ik slaap al 7 of 8 jaar in een frost van Nash , deze heeft me nog in geen enkel geval in de steek gelaten. In weer en wind heb ik al liggen stinken in die zak ,en heb nimmer of te nooit al ooit eens koud gehad ermee. Noch dat de sluitingen voor aan u bedchairfare te klikken het begeven ,met de rits gaat ook alles vlot . Hij neemt iets meer plaats in vervoer tegenover , zo een worsten slaapzak maar heb toch liever warm als ik in mijne nest lig. Nachten onder de plu met maar -3 op thermometer , en je ligt nog lekker te soesen ... Lekker warm hebben is belangrijk, en zou dan ook gene minuut twijvelen om mij terug een Nash frost te kopen . Greetz
davy bettens
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 36 Woonplaats : vlaanderen Hobby’s : karpervissen- En naar de vrouwen loeren ;) Registration date : 22-01-12
Onderwerp: Re: slaapzak di jan 24, 2012 6:00 pm
Bart Debosschere schreef:
Ik slaap al 7 of 8 jaar in een frost van Nash , deze heeft me nog in geen enkel geval in de steek gelaten. In weer en wind heb ik al liggen stinken in die zak ,en heb nimmer of te nooit al ooit eens koud gehad ermee. Noch dat de sluitingen voor aan u bedchairfare te klikken het begeven ,met de rits gaat ook alles vlot . Hij neemt iets meer plaats in vervoer tegenover , zo een worsten slaapzak maar heb toch liever warm als ik in mijne nest lig. Nachten onder de plu met maar -3 op thermometer , en je ligt nog lekker te soesen ... Lekker warm hebben is belangrijk, en zou dan ook gene minuut twijvelen om mij terug een Nash frost te kopen . Greetz
ja barre da ebde hij wel nodig e nen dikke slaapzak als je onder je plu ligt te stinken alst vriest of stormt
Maar toch bedankt het is wel nuttige info over die slaapzak want mijne slaapzak is ook aan vervanging toe.