Kheb me net (naar den bever geweest) een Stealth Plus Sleeping Bag With Zip-Out Liner van JRC gekocht Hij ziet en voeld heel goed aan Volgende week aan een grondige test onderwerpen Maar ben ervan overtuigd dat het een goeie koop is ......
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 11:43 am
Ziet er goed uit, ik heb de vorige versie zonder Zip-Out Liner. Heb hem nu al een jaartje of 4 en heb er nog geen klachten van behalve dat de buitenmantel niet water afstotend is. Ik ga er nog een overtrek voor zoeken.
Grtz
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 12:23 pm
Wees gerust deze slaapzakken zal je niet snel koud in hebben. Ik heb de JRC Storm 5 fleece en 's nachts tot - 10 geen klagen, lekker warm, terwijl mijn maat (nash slaapzak) elke nacht kou heeft gehad.
Gast Gast
Onderwerp: dezelfde za nov 01, 2008 12:30 pm
Ik heb net dezelfde en heb er al in serieuze vrieskou in geslapen, zeer goede koop en heel comfortabel, ook die crashzips zijn heel handig.
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 12:52 pm
Citaat :
behalve dat de buitenmantel niet water afstotend is. Ik ga er nog een overtrek voor zoeken.
Daar heb ik geen probleem van omdat ik een Deluxe Thermal Bedchair Cover heb van Gardner die waterdicht is
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 12:58 pm
wat kost dien cover van Gardner, en waar te verkrijgen ?
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 1:01 pm
Rond de £50, denk dat ge hem bij elke winkel waar ze Gardner verkopen wel zult kunnen bestellen!! bij den Bever zeker .....
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 1:09 pm
Kan je die van Milo ook aanbevelen. Groot en warm ( met flece aan binnenzijde ) Vele bevestigingspunten voor aan je bedchair te klikken. Rietmotief
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 1:37 pm
die van gardner is ook met flies erin vanbinnen en is een heel goed geriefke.
tommy wa heeft da slaapzakske gekost, ben ook opzoek naar ne goeien daarmee
greets
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 2:54 pm
Ja idd die van Gardner is enorm goed (en echt waterdicht) kunde mee in de regen liggen zonder een lek te voelen
100% waterdicht!!!!
Smirny ik heb €119.95 betaald (voor de slaapzak he)
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 3:19 pm
Van die JRC Stealth + zul je geen spijt krijgen, op één voorwaarde.
Ik heb er namelijk zelf één, en voor mij is ie net iets te klein. Ik slaap graag met de benen volledig gestrekt, met de slaapzak tot over de oren getrokken, zeker in de koudere maanden, en dan blijkt hij voor mij (1m82) een 10-20cm te kort. Daarom dat ik hem deze winter van de hand doe.
Maar voor de rest zéér warm.
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 3:24 pm
fishinphil schreef:
Ik heb er namelijk zelf één, en voor mij is ie net iets te klein. Ik slaap graag met de benen volledig gestrekt, met de slaapzak tot over de oren getrokken, zeker in de koudere maanden, en dan blijkt hij voor mij (1m82) een 10-20cm te kort. Daarom dat ik hem deze winter van de hand doe.
kheb je een pm gestuurd
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 3:36 pm
Tja ik ben maar een klein ventje, ik verzuip erin hahaha. Heb hem daarstraks is opengedaan en erin gelegen (super) of ik nu nog waker word van een run is nog maar de vraag
Gast Gast
Onderwerp: probleem za nov 01, 2008 3:37 pm
fishinphil schreef:
Dat zal voor den Tommy zeker geen probleem zijn!
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 3:38 pm
Idd niet Bart, ik schreef het net
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 3:56 pm
Phil, nen frost van TNT he, ik ben 1.83 en breed en verzuip daar in, is mega groot en HEET.
tataaaaaaaaaaa
Filip Van Herreweghe
Aantal berichten : 138 Leeftijd : 48 Woonplaats : Oostende Hobby’s : Vissen Registration date : 14-09-08
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 4:07 pm
Smirny, pm terug.
GinGino, thx. Had die al in gedachten, maar heb ook al gehoord dat die té warm zou zijn... Ga daarom ook eens kijken naar de grizzly van dezelfde fabrikant.
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak za nov 01, 2008 5:00 pm
Phil, zie dat je vaan OOstende bent, ik van Bredene. Kom es af he, kun je die frost bekijken.
grts
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak zo nov 02, 2008 7:33 pm
Bezit deze slaapzak ook en zelfs in de koudste maanden slaap ik er zonder de Fleece Liner in. Heb er ook in de winter zonder bivvy onder de open hemel in geslapen. 's Ochtends was mijn slaapzak volledig wit van van aangevroren mist en dauw. Zelfs dan blijft hij nog enorm warm. Zeker een slaapzak om aan te bevelen!
Chris
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak do jan 08, 2009 8:35 pm
kurt schreef:
Ziet er goed uit, ik heb de vorige versie zonder Zip-Out Liner. Heb hem nu al een jaartje of 4 en heb er nog geen klachten van behalve dat de buitenmantel niet water afstotend is. Ik ga er nog een overtrek voor zoeken.
Grtz
Hallo, ben ook van plan mij deze slaapzak aan te schaffen maar aangezien ik soms wat last heb van condens in mijn tent vraag ik me af of ik dit wel zou doen aangezien deze slaapzak niet water afstotend is...? Of valt dit allemaal wel mee?? En kan deze vastgemaakt worden aan de bedchair??
grtz sander
Laatst aangepast door Sander op do jan 08, 2009 9:08 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: tnt do jan 08, 2009 8:53 pm
Ik heb de cover vanTNT voor erover, echt een aanrader!
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak do jan 08, 2009 10:24 pm
... Bravo Tommy ,
Had deze Stealth Plus Sleeping Bag With Zip-Out Liner van JRC ook eens gekocht , vond hem te warm en te klein , dus weggegeven. Dan maar een Nash gekocht en had hem dezelfde dag al tekoop gezet voor een prikje , te klein. En nu heb ik een Fox EVO5 Xtreme ZZZ Sleeping Bag in gebruik , met veel beenruimte , echt een aanrader voor de grotere visser.
En de cover van TNT is echt waterafstotend en nog extra warm met z'n fleece , in de zomer gebruik ik dit als deken om onder de blote hemel te slapen .
Grtz , Sun.
Laatst aangepast door Sunshine op do jan 08, 2009 10:27 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak do jan 08, 2009 10:26 pm
Sun ik gebruik hem zonder de liner (dan heb je meer plaats) en hij is warm genoeg zonder ook
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak do jan 08, 2009 10:30 pm
Ja Tommy ,
Ze hadden me dat achteraf ook aanbevolen , maar toen had ik hem al aan mijn stiefzoon gegeven. Hij is er zeer tevreden over en ook een stuk kleiner dan ik , en ne kouscheiter dus dat kwam goed uit.
Grtz , Sun.
Gast Gast
Onderwerp: Re: JRC Slaapzak do jan 08, 2009 10:33 pm
hahahaha kouscheiter, ik ook ze en ben ook een stuk kleiner he ik verzuip daarin .... maar het blijft een super zak.