Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De link naar enkele candy stores

Ga naar beneden 
+12
Bart Debosschere
Anton Larou
jean-claude francois
Jeffrey Benoot
Marc Dhaene
Kris Vanmechelen
Robby Malfliet
Pol Geens
pascal waltenier
Wesley Mast
Kevin Richez
Kurt Glorie
16 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimema maa 24, 2008 10:50 am

Hier zijn enkele links naar aas firmas die voor mij een goeie indruk geven.
En waarin ik vertrouwe heb!!

www.mainline-baits.com
Mainline is voor mij al bijna 9 jaar de sleutel tot succes, en dus Nr1 op mijn lijst van gebruikte aas.

www.dynamitebaits.com/
Dynamite Baits is nog zo een firma waar je van zegt, die hebben super grief.

http://ccmoore.be/store
Ook CCmoore is top, en ik gebruik enkele ingridienten van deze stal (zoals pellets en stickmix bestanddelen)

www.stickybaits.com
Sticky baits is nog zo ééntje, waar ik enorm veel vertrouwe in heb.

www.boiliefrost.be/homepagemap/homepage.html
En dan ten laatste Boillie frost van luc pluckers, zeer goed (betaalbaar) en is iemand die enorm goed weet waar hij mee bezig is (De belgishe topper)

http://www.solartackle.co.uk/carpfood/carpfd01.html
Solar is ook wel, enorm goed (de laatste maanden al een paar keer mee gevist) met succes.


Laatst aangepast door Blackwater op do aug 28, 2008 6:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kurt Glorie

Kurt Glorie


Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 46
Woonplaats : Ieper
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimema maa 24, 2008 6:53 pm

Ik heb me verschillende artikelen besteld bij cc-moore.
Ik laat je weten wat ik ervan vind.
Prijs valt allezins mee en op vragen kreeg ik een mooi en duidelijk antwoord.


Dit zal binnenkort ook wel bekend worden

http://www.bait-tech.com/


Mvg Kurt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kevin Richez

Kevin Richez


Man Aantal berichten : 202
Leeftijd : 41
Woonplaats : wervik
Hobby’s : vissen en vogelen
Registration date : 13-05-08

De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimevr mei 23, 2008 9:21 pm

enn vraagje over Sticky baits . kun je ddie in belgie in de winkel vinden of moet je die via de site bestellen.

grts kevin
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.karp.be/v5/
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimevr mei 23, 2008 9:37 pm

carpthriller schreef:
enn vraagje over Sticky baits . kun je ddie in belgie in de winkel vinden of moet je die via de site bestellen.

grts kevin

Bij den bever in willebroek kun je het vinden (wel vrij duur daar).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimeza mei 24, 2008 7:43 am

Heb al enorm veel goeds gehoord van boiliefrost, ik heb nu enkele liquids bij hun besteld, qua mixen blijf ik zeker bij Pascal EFB, want persoonlijk vind ik dat Pascal ook kwaliteit leverd, deze liquids zijn bij efb niet te verkrijgen, daarom dat ik es "vreemd" ben gegaan.
Verder heb ik hier een zakje pellets an cc-moore, die moet ik nog proberen.
Dynamite baits, daar heb ik geregeld een zakje ready mades van bij, je weet nooit dat je tekort komt of dat uw genre bol niet aanslaat, daarmee heb ik steeds 2 alternatieven mee ( mussel en oyster, en the source )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimeza mei 24, 2008 7:48 am

Gino, als ge regelmatig dynamite gebruikt moet ge dit is proberen (gewoon super)

De link naar enkele candy stores Image-1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimeza mei 24, 2008 8:11 am

Blackwater schreef:
carpthriller schreef:
enn vraagje over Sticky baits . kun je ddie in belgie in de winkel vinden of moet je die via de site bestellen.

grts kevin

Bij den bever in willebroek kun je het vinden (wel vrij duur daar).
Ja echt, heel duur ! Spijtig dat de produkten zo duur zijn, want is echt super kwaliteid. Vroeger had janssens ook een paar dips, nu is het gedaan denk ik. Echt spijitg dat het in bever zo duur is. Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimeza mei 24, 2008 8:24 am

In engeland (op de 5 lake show) hebben wij goede zaakjes gedaan bij de aankoop van de sticky baits producten, denk dat ik 4kg stick mix, 4kg pellets en 2 bussen liquid had voor ongeveer £20.
Tis idd echt heel goed spul ......
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: gratis   De link naar enkele candy stores Icon_minitimeza mei 24, 2008 3:26 pm

Sticky baits geven ze dat niet gratis weg???? lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimeza mei 24, 2008 3:56 pm

Hahaha ja voor somige wel he Bart lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wesley Mast

Wesley Mast


Man Aantal berichten : 693
Leeftijd : 43
Woonplaats : Schelle (BE)
Hobby’s : Mijn gezin, films & karpervissen
Registration date : 03-04-08

De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimezo mei 25, 2008 10:23 am

In den Bever hebben ze idd het Sticky Baits gamma,maar zoals eerder gezegd ; pokkeduur !!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.carpmovement.com
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimedo aug 28, 2008 6:15 pm

Ik lees dit wel meer, dat het pokkeduur is affraid affraid affraid
En dat is ook zo, maar wat is nu belangrijk???
een set hengels van €900 op de kant, of een goeie boillie aan je haak (waar je de vis mee moet proberen te loken om hem daarna ook te vangen vangen)
Denk dat dit veel belangrijker is, want denk niet dat de vis intresse heeft met welke hengels je vist.
hij heeft alleen intresse in het aas det ge hem presenteerd!!!!!

(of zie ik dat verkeerd soms).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimewo okt 01, 2008 2:44 pm

volgend jaar terug naar engeland
en deze maal gaat de aanhangwagen met dubbele as mee
hopelijk hebben ze pellets genoeg ginder

de mensen die pellets gratis krijgen die kunnen bus en trein nemen Suspect Suspect
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimewo okt 01, 2008 6:13 pm

De laatste tijd heb ik beroep gedaan op Exclusive Baits .
Deze mixen en boilies worden geproduceerd door Jan vd steen en kmoet zeggen topkwaliteit!
Exclusive baits werkt nu samen met CCmoore en dit vervoledigd hun gamma perfect.
De producten die verdeeld worden zijn vooral op natuurlijke basis en missen hun werking niet Wink
Prijs kwaliteit is Exclusive Baits echt TOP !

Vriendelijke groet
Dieter
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimedi okt 07, 2008 10:01 am

inderdaad, op gebied van je aas moet je best kwaliteit gebruiken, maar vind alles toch wel erg duur worden hoor...
Merk het zelfs goed nu bij het zelf samenstellen van de mix, alles schiet de hoogte in... Shocked
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimedi okt 07, 2008 10:38 am

Elke hobby kost geld makker .....
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimedi okt 07, 2008 12:23 pm

Dat is waar en zullen we er moeten bijnemen, maar de karperwereld zit toch wel in een financiele/commerciele lift hoor... Tov andere vissersgroepen. Allé, is mijn menig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimedi okt 07, 2008 12:35 pm

Das maar een gedacht makker, ge moet maar is zien wat die match vissers uitgeven
wedstrijdvissers met de vastestok, vlieg vissen het zee vissen!
tis allemaal duur makker (en trouwens maak je het zo duur als ge wil he)
maar als ge een tackel tart bent gelijk ik, dan spendeer je wel wat, maar tis men passie
en ik heb geen vrouw te onderhouden dus Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimedi okt 07, 2008 12:38 pm

nja, dat laatste dat helpt natuurlijk hé lol!
Klopt wel dat je je uitgaven zelf bepaald in hoever je wilt gaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimedi okt 07, 2008 12:42 pm

idd want da kost pas klauwen vol met geld lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal waltenier

pascal waltenier


Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 43
Woonplaats : welle
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: vrouwen   De link naar enkele candy stores Icon_minitimezo dec 21, 2008 6:48 pm

ge moet toch van tijd tot tijd eens van bil kunnen gaan ook zenne
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimezo dec 21, 2008 6:53 pm

Van bil gaan ok, maar als er iets is dat klauwen vol met geld kost zijn het wel vrouwen lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Pol Geens

Pol Geens


Man Aantal berichten : 332
Leeftijd : 61
Woonplaats : aan de Kempische Meren
Hobby’s : aan de waterkant
Registration date : 21-06-08

De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimevr jan 09, 2009 12:53 pm

...
Hé Tommy , ge hebt de groeten van m'n vrouwke .

En ze zei : " Hij moet maar iets zoeken zoals ik , niks als voordeel mee , werkt hard , kost weinig en ben snel content !!! "


De link naar enkele candy stores P1010252


Grtz , Sun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet


Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Woonplaats : Haasdonk
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimevr jan 09, 2009 2:55 pm

Van bil gaan kost zeker geld!
Mijn vriendin krijgt in juli een mooi cadeauke van mij... Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitimevr jan 09, 2009 3:38 pm

Citaat :
ge hebt de groeten van m'n vrouwke .

En ze zei : " Hij moet maar iets zoeken zoals ik , niks als voordeel mee , werkt hard , kost weinig en ben snel content !!! "

sun doe ze de groeten terug Wink Wink
ik zoek nie echt, en is toch zo moeilijk te vinden, mss heb jij wel die ééne die snel content is he Sun.

@ Robby, tja makker da kost idd heel veel geld scratch scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De link naar enkele candy stores Empty
BerichtOnderwerp: Re: De link naar enkele candy stores   De link naar enkele candy stores Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De link naar enkele candy stores
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Drop off inline
» trigga link
» De Link naar Franse waters waar nachtvissen mag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: