Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

CC Moore

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: CC Moore   CC Moore Icon_minitimewo maa 04, 2009 8:12 pm

Tijdens de opendeurdagen van Bever heb ik enkele zakken gekocht van het live-system (bollen, pellets en dip). Wel indrukwekkend die aangename zoete geur, de hele garage riekt er naar.... het lijkt me een ideaal voorjaarsaas (14 & 16 mm) maar even het volgende...

Als ik op de website wil (bij)bestellen (zou nog graag wat van die milkimin-pellets bestellen en pop-ups) kan ik niet met visa betalen (enkel paypall, overschrijving of betalen bij afhalen). Ik heb wel een andere afleveradres opgegeven als mijn woonplaats, maar dat zou toch geen verschil mogen maken.

Op de website staat alvast wel het visa-logo

Bedankt voor de hulp

Ps. enige ervaringen met deze bollen zijn ook altijd welkom natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Robby Malfliet

Robby Malfliet

Man Aantal berichten : 2753
Leeftijd : 48
Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel...
Registration date : 06-01-09

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimewo maa 04, 2009 9:20 pm

Ik ben er vorig jaar eventjes mee bezig geweest, en de resultaten waren alleszins veelbelovend. Maar Ivan De Ridder hier op 't forum kan u over dit aas veel meer vertellen denk ik.
Als ik mij nie vergis is hij daar vorig jaar mee bezig geweest bij ons op 't syndicaat.

Heb gisteren nog een kiloke of 15 Live System besteld bij Gunther (10 en 18mm) voor in Frankrijk in mei.
Aangezien Gunther al jaren ne maat is, en hij maar 5 min van mij woont, ga ik mijn goederen altijd gewoon bij hem thuis afhalen, en betaal daar dan cash. Ik kan dus geen raad geven ivm de andere manieren van betaling.

Maar ik veronderstel dat Visa geen probleem is.
Jean-Pierre Ketelslegers

Jean-Pierre Ketelslegers

Man Aantal berichten : 351
Leeftijd : 71
Hobby’s : vissen en fietsen
Registration date : 20-10-08

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimedo maa 05, 2009 6:44 am

Ik bestelde bij Gunther persoonlijk en betaalde via een bankrekening !!
http://www.jempiescarpcorner.comoj.com
Marc Dhaene

Marc Dhaene

Man Aantal berichten : 191
Leeftijd : 59
Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ...........
Registration date : 30-10-08

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimedo maa 05, 2009 12:52 pm

hoi,

de live system is idd een geweldig goed voorjaarsaas en ook in het najaar doet ie verschrikkelijk zijn werk Very Happy Very Happy een van de toppers uit het gamma !!!
groetjes marco
ccmoore carp fishing
http://www.ccmoore.be
Gast
Gast

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimedo maa 05, 2009 2:22 pm

marco schreef:

de live system is idd een geweldig goed voorjaarsaas en ook in het najaar doet ie verschrikkelijk zijn werk Very Happy Very Happy een van de toppers uit het gamma !!!

Ik ben benieuwd, naar de resultaten binnen enkele weken met de live system!!
het reukt geweldig goed (en zoals Thomas al zij, de garage reukt helemaal naar de bollen zalig gewoon)
denk dat de sky carp er wel koek van lusten in het vroege voorjaar (we will see) .....
Gast
Gast

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimedo maa 05, 2009 4:42 pm

heb er vorig jaar enorm veel mee gevist en moet zeggen superbol, ook heb ik de live systems eens gedipt in de meteor dip, en deed het ook zeer goed!
ik stort da geld altijd gewoon op de rekening! en die geur ja, ge zou er bijna zelf beginnen van eten nt normaal!

grtz
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimedo maa 05, 2009 6:04 pm

Idd, beestig goede bol die live system! Vorige winter regelmatig mee gevangen met die boilie's. Zelfs na ruim 15u voorweken in (vijver)-water blijven de boilies hun typische caramel/ creamy geur afgeven, en zijn ze nog perfect te gebruiken als hookbait. Als je ze nog een extra boost wil geven, kan ik zeker de live system baitdip aanraden!

Succes!

Grtz

Ivan
Gast
Gast

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimedo maa 05, 2009 8:47 pm

Thanks voor de PB's en replies gasten !
Ik heb vanmorgen ook al een mailtje van Gunter ontvangen, met alle info.

'K ga de eerste keer eens tot in Vrasene, daarna bestel ik via de website.
Voor degene met dezelfde vraag als mij, je moet de optie paypall aanvinken (en dan is visa mogelijk).

De bollen zijn echt indrukwekkend en de versheid en beschikbaarheid van kleine diameters zijn een grote surplus...

Ik houd jullie zeker op de hoogte, maar laat ons dit topic levend houden na mijn vraag...
Daarom heb ik ook 'CC Moore' als topic-titel gekozen (was nog geen specifiek onderwerp over).

Om mijn verhaal te beëindigen met een vraag (of liever twee)

Iemand als ervaring met die Milkimin-pellets (inzetbaarheid) en de hellraizer-dumbells (voorkeur flavours of kleur) ?

Ps. de service is geweldig, Jurgen liet me weten dat mijn bestellling nog goedkoper werd omdat er ten onrechte leveringskosten werden aangerekend...niet omdat ik nu ga afhalen (was nog niet zo toen) maar omdat nu (tijdelijk) alle bestelling boven de 50 euro gratis verzonden worden.
stephan vangossum

stephan vangossum

Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 42
Hobby’s : vissen enz...
Registration date : 24-03-08

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimevr maa 06, 2009 10:56 am

Jazeker thomas ben ook benieuwd naar de inzetbaarheid van die milkimin pellets kzou ze wel eens willen proberen samen met die brazilian nuts in Talin. Iemand eigelijk enige ervaring met die Brazilians??
Ivan De Ridder

Ivan De Ridder

Man Aantal berichten : 489
Leeftijd : 53
Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel
Registration date : 23-12-08

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitimevr maa 06, 2009 12:13 pm

El Fano schreef:
Iemand eigelijk enige ervaring met die Brazilians??

Vorig jaar heb ik de Brazilian nuts enkele keren ingezet, toen de boilievisserij het wat liet afweten. Telkens heeft me dit een of meerdere vissen opgeleverd. Ik bevestigde ze op de klassieke manier op de hair. Als de noot op zijn plaats zit, kan je best wel je rig eens in het oeverwater leggen, zo kan je zien of de noot zinkt, zweeft of drijft. Hier zit namelijk nogal wat verschil op in de meeste potten, en is volkomen normaal. Ik voerde toen slechts een 10 a 15 tal (uiteraard) zinkende noten bij.

@Thomas > Die milkimin pellets zou ik in combinatie gebruiken met de Sweet nut cloud-spodmix, en een flinke portie (gekookte) kemp. Deze combinatie zal een zeer sterk wolkend effect creëren, en door de zinkende en zwevende deeltjes in deze mix bereik je alle waterlagen, heel attractief! Wat die dumbells betreffen, gebruik ik vnl de sweet cream (wit) en fruity plum (rood) in combin met de bijhorende boosterdips. Meestal aangeboden op een compact plekje kemp.

Grtz

Ivan
Gesponsorde inhoud

CC Moore Empty
BerichtOnderwerp: Re: CC Moore   CC Moore Icon_minitime

CC Moore
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen