Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: cc moore verkooppunten za sep 19, 2009 9:15 am
ok, welke winkel (indien mogelijk in een straal van 50km rond Antwerpen) heeft een uitgebreid gamma van artikelen staan van CC ? Ik ga het nog ni dringend noemen maar met het oog op een slachtsessie (I wish ) in France half oktober wil ik goed voorzien zijn van lekkers voor de carpes. Het is maar dat ik eens op mijn gemak wil zien/ruiken/voelen etc he
Gast Gast
Onderwerp: bever za sep 19, 2009 9:46 am
Den bever in Willebroek heeft altijd wel redelijk wat staan.
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten za sep 19, 2009 10:08 am
Kan je dat niet bij gunther zelf afhalen in Vrasene ? is toch binnen de 50km van antwerpen dacht ik ?
en in da geval heeft ie wss alles voor je staan !
Mvg Kris
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten za sep 19, 2009 10:33 am
Jip Peter,.... Gewoon bestellen via de site ofwel contact opnemen met Gunter lijkt me het beste. Alles wordt dan geleverd met taxipost, ferm gemakkelijk. greetz
Antonie De Naeghel
Aantal berichten : 322 Leeftijd : 41 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin Registration date : 07-08-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten za sep 19, 2009 10:44 am
Jep, om gaan bij gunther of laten leveren, vanaf bepaald bedrag is verzending gratis, dacht vanaf 50euro.
Bart Debosschere
Aantal berichten : 1018 Leeftijd : 47 Woonplaats : Vlaanderen Hobby’s : Carpfishing & dog-sport Registration date : 24-01-09
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten za sep 19, 2009 10:47 am
Bij de eerste bestelling is er geen taxipost port gerekend , dit op de eerste 30 kg....... greetz
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten za sep 19, 2009 2:55 pm
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: cc moore za sep 19, 2009 6:20 pm
hey gasten cc moore is verhuisd naar belsele gavermolenstraat 59 .best eerst is met gunter bellen.
Wim Van Overloop
Aantal berichten : 104 Leeftijd : 46 Woonplaats : Belsele Hobby’s : karpervissen Registration date : 03-12-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten za sep 19, 2009 9:17 pm
michel v schreef:
hey gasten cc moore is verhuisd naar belsele gavermolenstraat 59 .best eerst is met gunter bellen.
dat is gemakkelijk,nog dichter voor me
Ivan De Ridder
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten zo sep 20, 2009 7:31 am
peterhim schreef:
ok, welke winkel (indien mogelijk in een straal van 50km rond Antwerpen) heeft een uitgebreid gamma van artikelen staan van CC ? Ik ga het nog ni dringend noemen maar met het oog op een slachtsessie (I wish ) in France half oktober wil ik goed voorzien zijn van lekkers voor de carpes. Het is maar dat ik eens op mijn gemak wil zien/ruiken/voelen etc he
Hey Peter,
Zoals hier al eerder vermeld, je kan best eerst afspreken met Gunther, en naar het nieuwe adres gaan in Belsele. Er is nog wel wat werk, maar bijna alles is voorradig.
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten zo sep 20, 2009 4:22 pm
...
Sorry, verkeerde topic, denk ik...
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten zo sep 20, 2009 6:56 pm
Ivan De Ridder schreef:
peterhim schreef:
Hey Peter,
Zoals hier al eerder vermeld, je kan best eerst afspreken met Gunther, en naar het nieuwe adres gaan in Belsele. Er is nog wel wat werk, maar bijna alles is voorradig.
Aantal berichten : 489 Leeftijd : 53 Woonplaats : Beveren-Waas Hobby’s : Karpervissen / Genieten van ne goeien Duvel Registration date : 23-12-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten zo sep 20, 2009 8:40 pm
Robby Malfliet schreef:
...
Sorry, verkeerde topic, denk ik...
Ik zou niet weten waarom. Lees de geschiedenis van the candy store eens.
Grtz
Ivan
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten zo sep 20, 2009 8:44 pm
Ik zelf poste per ongeluk in de verkeerde topic Ivan. Da's wat ik bedoelde hier een beetje boven.
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten zo sep 20, 2009 8:51 pm
Ah, ok.
peter himschoot
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten di okt 06, 2009 2:30 pm
gedver, verneem net via via dat gunther geen euh avondverkoop meer heeft en ook zaterdag enkel in de voormiddag "open" is, das wel lastig dedju
Bij de bever en de siervogel was de ccmoore collectie ook al aan de hele magere kant).
Als ik zaken online bestel, zit daar een lange levertijd op ?
Gast Gast
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten di okt 06, 2009 3:01 pm
peterhim schreef:
gedver, verneem net via via dat gunther geen euh avondverkoop meer heeft en ook zaterdag enkel in de voormiddag "open" is, das wel lastig dedju
Bij de bever en de siervogel was de ccmoore collectie ook al aan de hele magere kant).
Als ik zaken online bestel, zit daar een lange levertijd op ?
Normaal is de levertijd niet echt lang.. Normaal 2-3 dagen nadat hij de betaling ontvangen heeft staat het aan je deur ! grtz
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten di okt 06, 2009 3:33 pm
Online bestellen is het beste vanal. Soms duurt het iets langer dan 3 dagen maar meestal heb je alles vlug. Langste dat ik al heb moeten wachten was 10 dagen...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten di okt 06, 2009 5:43 pm
Online bestellen werkt super-snel! Allez, toch bij mij. Onlangs op woensdag iets besteld, dezelfde dag betaling gedaan bij de bank, de vrijdag werd alles netjes aan mijn deur geleverd...
Grtzzzzzzzzzzzz
peter himschoot
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten di okt 06, 2009 6:14 pm
thanks dudes zal eens direct surfgewijs de site raadplegen se
peter himschoot
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten do okt 08, 2009 1:57 pm
dinsdagavond bestelling geplaatst Woensdag mail gekregen van Gunther dat bestelling onderweg is (uit pure schaamte ogenblikkelijk overgeschreven ) Donderdagmiddag proper, netjes én correct afgeleverd op mijn werk
van een supersnelle, supercorrecte en supergemakkelijke service gesproken alloo kroket
ne dikke dank u aan gunther en ccmoore
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten do okt 08, 2009 2:01 pm
't Is al langer geweten da Gunther zijn zaak op een serieuze manier runt hé.
Da's niks nieuws eigelijk!
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten do okt 08, 2009 2:14 pm
Ik had u verwittigd hé dat het een supersnelle service is....
Grtzzzzzzzzz
Ivan De Ridder
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten do okt 08, 2009 4:59 pm
peterhim schreef:
van een supersnelle, supercorrecte en supergemakkelijke service gesproken alloo kroket
ne dikke dank u aan gunther en ccmoore
Idd. Gunther maakt van snelle en correcte service een erezaak! Enkel het onmogelijke kan iets langer duren...
Grtz Ivan
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: cc moore verkooppunten vr okt 09, 2009 10:03 am