Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: vissen op de leie wo okt 29, 2008 5:39 pm
iemand dat daar al op gevist heeft? kwas in drongen vandaag en een mooi stuk tegengekomen om te vissen.
steven meirlaen
Aantal berichten : 258 Leeftijd : 47 Woonplaats : sint-martens-latem Hobby’s : karpervissen, bowlen, en vrouwtje... Registration date : 24-08-08
Onderwerp: Re: vissen op de leie wo okt 29, 2008 6:14 pm
ik heb er vorig jaar nog gevist, wou dit dit jaar ook doen maar wegens tijdsgebrek is me dat niet gelukt. ik heb er mij vorig jaar wel goed geamuseerd, leuke vechtersbaasjes van rond de 7 à 8 kg.
greets
Gregory Depoutre
Aantal berichten : 317 Leeftijd : 44 Woonplaats : wervik Hobby’s : muziek Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: vissen op de leie wo okt 29, 2008 7:13 pm
ja der zijn er meer en meer die er vissen...ma vooral zijnt de kleinere exemplaren...wachten tot later dus!!
en et VBK is blijkbaar zin best aan et doen
Jurgen Egoego
Aantal berichten : 50 Leeftijd : 45 Woonplaats : harelbeke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 21-04-08
Onderwerp: de leie di dec 09, 2008 8:48 am
vraagske zit er bij jullie dan minder stroming op dan hier in tkortrijkse ? das ier nie te doen , ik wil me wel es wagen maar zit nog gekneld met enkele punten , ben zelf geen kanaalvisser maar vraag me af met zoveel stroming op et water of uw boilie aan de haak infeite nie constant weg en weer slaat achter uw lood door de stroming ja toch hé ? hoe lost ge da dan op ? zeg et nogmaals geen ervaring op stromend water grtz
Gast Gast
Onderwerp: Re: vissen op de leie di dec 09, 2008 9:01 am
Ik weet van ondervinding dat, stroming vooal de bovenste en midde waterlagen beroerd Maar tegen de bodem is er veel minder stroming.