Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: nieuwe trend fortgrachten rond antwerpse... do jan 30, 2014 8:45 pm
Beste
Heb voorstel gedaan om visclub op te richten fort van merksem. Het visbestand is daar bijna nihil. Alleen een visclub mag uitzetting doen. Ik heb me aangeboden om daar een visclub op te richten.
Wordt vervolgd
Grt Filip
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: nieuwe trend fortgrachten rond antwerpse... za feb 01, 2014 12:58 pm
Knap werk Filip. Moest ik nog in het Antwerpse wonen zou ik mijn schouders ermee onder zetten. Ik zoek mijn waters momenteel tegen de Hollandse grens (wat gene vette is, als je Antwerpen gewoon bent ) Al vorderingen ?
filip de meulder Moderator
Aantal berichten : 313 Leeftijd : 52 Woonplaats : ekeren Hobby’s : vissen Registration date : 12-10-08
Onderwerp: Re: nieuwe trend fortgrachten rond antwerpse... zo feb 02, 2014 11:32 am
Momenteel afwachten, ze gaan me een zo volledig mogelijk antwoord geven. Heb al een brief ontvangen en heb de gegevens van de juiste personen... Het gaat erover dat de fortgracht terug meer bevist kan worden en niet alleen karpervissen maar ook witvissen en roofvissen. Door doordacht systematisch uitzettingen te doen. Ik hoop dat de stad me daarin volgt. Mijn motivatie daarin is jong en oud hun hobby te kunnen laten uitoefenen.
filip de meulder Moderator
Onderwerp: Re: nieuwe trend fortgrachten rond antwerpse... za maa 15, 2014 8:18 pm
Ivm fortgracht van Merksem,
Ze gaan nog onderzoeken doen ivm munitie in de fortgracht wat ook gevolgen kan hebben ivm visbestand. Schildpaddenplaag gaan ze deze zomer aanpakken. Er is volgens hen voldoende pootvis aanwezig en willen gelet op bovenstaande geen extra visuitzetting doen. Ik ga ook niet verder in op men vraag om een visclub op te richten. Totzover.
Filip
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: nieuwe trend fortgrachten rond antwerpse...