Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: lowrance x4 pro...of condor 238? di jun 18, 2013 7:36 pm
Hallo,medeviskers:P
kzou een dieptemeter willen kopen veur op nen boot(bic)...nu...da moe juist zijn ding doen,dus diepte en niveau's...en had ik gezien,dat er lowrance x4 bestaat(zo een 110 euro ) en dan ook een condor ( zo een 80 euro) nu heeft iemand met 1 van dees fishfinders 'ervaring' of zelfs tips?alles is welcome,waarvoor many thanx!!.. grtzzz
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: lowrance x4 pro...of condor 238? wo jun 19, 2013 6:53 am
Ik heb een condor gehad, namelijk 4 stuks waar er geen 1 deftig van werkte, alles onder de meter werd niet aangegeven, en alle diepere stukken werden ook niet correct aangegeven, met andere woorden er klopte niets van. Heb nu een lowrance X4 pro, dik tevreden van, doet wat die moet doen en zeer handig in gebruik. Dus als ik van jou was weet ik zeker wat kiezen.
grts,
David
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: lowrance x4 pro...of condor 238? wo jun 19, 2013 11:25 am
Of kijk eens in de Cuda reeks ook niet duur en werkt perfect
David De Cleen
Aantal berichten : 128 Leeftijd : 46 Woonplaats : Motsel Hobby’s : vissen fitness snowborden Registration date : 17-02-10
Onderwerp: Re: lowrance x4 pro...of condor 238? wo jun 19, 2013 2:48 pm
Eagle cuda maken ze niet meer is allemaal lowrance geworden. Je vind ze nog wel hoor bij winkels die nog stock hebben.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: lowrance x4 pro...of condor 238? wo jun 19, 2013 7:25 pm
thanx christoph en david!! wordt een lowrance dus...grtzzz
p.s @ David: waar kan/ zou ik het beste zo 1 kopen,please?
David De Cleen
Onderwerp: Re: lowrance x4 pro...of condor 238? wo jun 19, 2013 8:56 pm
ik heb die van mij bij http://www.matheussenwatersport.be/inhoud.htm gaan halen, is in oud turnhout. is niet bij de deur voor jou spijtig genoeg. Heb hem 110euro betaald.
grts
Marc Paulus
Aantal berichten : 80 Leeftijd : 61 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen Registration date : 16-12-09
ik heb die van mij bij http://www.matheussenwatersport.be/inhoud.htm gaan halen, is in oud turnhout. is niet bij de deur voor jou spijtig genoeg. Heb hem 110euro betaald.
grts
Yep, heb de mijne daar ook gehaald, had de rit vanuit Gent er voor over. Vriendelijke mensen, goeie service.
grtz Marc
Beelens Pascal
Onderwerp: Re: lowrance x4 pro...of condor 238? za jun 22, 2013 6:35 am
gistren 1 gekocht bij matheussen,rit was is indeed meer als waard,zeer vriendelijke mensen,en een goeie uitleg! ook zeer goed van prijs!scheelt hem rap 20/30 euro.....,bedankt David veu de goeien tip...,heb wel een stang bijgekocht voor de transducer,om zeker te zijn,alhoewel datge uw transducer ook op uw 'motor' kunt bevestigen,maar dan aleen vooruit kunt de meter gebruiken.(kwestie van storingen)...hoe hebben jullie de transducer 'gemonteerd' mannen? grtzzzzzz
David De Cleen
Onderwerp: Re: lowrance x4 pro...of condor 238? za jun 22, 2013 4:08 pm
Ik heb hem op de spiegel geschroefd, zo ver mogelijk weg van de schroef om zo min mogelijk storing te hebben. De gaatjes zijn er, en nu zet ik hem er telkens op en op het eind haal ik hem er af om de transducer niet te beschadigen tijdens transport. Maar zo een stang is ook heel handig om er snel op en af te halen.