Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 vr dec 24, 2010 4:33 pm
Hey zanko alles bon man?
En met zanko zelf ?
Geen ervaring met deze dieptemeter maar voor die prijs heb je wel een eagle cuda 300 en die zijn betrouwbaar
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 za dec 25, 2010 7:04 pm
Hey pascale, lang geleden he makker. Met de zanko alles vrij goed, wordt wat ouder nu (9jaar gepasseerd) en heeft serieus last van nen hernia. En met uwe Crocs ? Al wa rustiger geworden ?
On topic : die eagle is ook een goeie optie...
pascal waltenier
Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 za dec 25, 2010 7:42 pm
Den doggy is nog altijd hetzelfde nerveus kieken
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 za dec 25, 2010 8:21 pm
Weet ge nog toen ze in de Walen ineens beslisten om uit te vissen wie de sterkste was ? Kzie Crocs zijne poot achteraf nog zo voor mij...
christoph segers
Aantal berichten : 514 Leeftijd : 44 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karper en meervalvissen Registration date : 02-05-08
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 za dec 25, 2010 8:40 pm
pascal waltenier schreef:
Den doggy is nog altijd hetzelfde nerveus kieken
volledig zijn baas he:)
pascal waltenier
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 za dec 25, 2010 8:52 pm
Foxken zwijg , ge zijt geen haar beter
Ja idd. diene van mij was nog wa jong toen uwe spierbal aan te kunnen , ge ziet nog steeds een streep staan door zen haren van diene kap in zen poot
Tzijn en het blijven toch raar beesten zenne , het ging een ganse tijd goed en ineens hangen ze ineen , maarja
Steve Maes
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 za dec 25, 2010 11:10 pm
pascal waltenier schreef:
ge ziet nog steeds een streep staan door zen haren van diene kap in zen poot
da geloof ik best, jongens da zag er ni goed uit toen...
als ik zanko nu 's morgens uit zijne nest zie komen hij wordt ouder, ik hoop dat de pillen voor die hernia aanslagen want hij heeft pijn nadat hij lang heeft stilgelegen
Pol Geens
Aantal berichten : 332 Leeftijd : 61 Woonplaats : aan de Kempische Meren Hobby’s : aan de waterkant Registration date : 21-06-08
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 za dec 25, 2010 11:21 pm
... Hoi Zanko ,
Vroeger was een van mijn topsport Boxers ( op internationaal niveau meedraaien in het FCI pakwerk ) ook geveld door slijtage ( nekhernia ) en we hebben hem nog lang kunnen laten trainen m.b.v. accupunctuur.
Hij wilde van geen stoppen weten , en telkens na een naalden-sessie was ie weer jaren jonger en kon er terug vol tegenaan.
Misschien een optie als de medicatie niet zou aanslaan.
Grtz , Sun.
Steve Maes
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 zo dec 26, 2010 12:18 am
Yep Sun,
Accupunctuur is ook een mogelijkheid, dierenarts heeft er efkes over gesproken maar wilde eerst die pillen proberen. Die pillen ben ik sinds vrijdag een week aan het geven. Volgens de veterinair werken die volledig na een drietal weken. Nu zie ik nog niet echt verbetering, dus wordt efkes afwachten. Hernia zit bij hem aan het begin van zijn rug... Hij heeft voorral last nadat hij heeft gelegen. Eens hij in beweging is, is er geen probleem. Hij crosst rond op de hondenwei, speelt zoals altijd met andere honden, alles wat ge wilt... Gisteren betrapte ik hem nog op over het tuinhek te springen uit stilstand, ne meter hoog. 's Morgens jankt hij soms/vaak van de zeer, als hij uit zijn mand komt en naar beneden wil gaan. Ik heb een kruising tussen ne Stafford en pitbul... zoals ge wel zult weten, zo'n honden janken niet zomaar ! Van de morgen werd ik er wakker van, dag naar de kloten dus Was de eerste keer dat ik naar die dierenkliniek ging vorige week, wilde niet geloven dat hij 9 jaar is.
pascal waltenier
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 zo dec 26, 2010 12:55 pm
Kvind het erg voor Zanko , khoop dat ze nog wat meekan
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: CONDOR F 240 zo dec 26, 2010 3:55 pm
Kunnen we effe on-topic blijven gasten...? Dacht dat het hier over ging...