Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: HAITHS... zo mei 06, 2012 9:24 am
Hallooow de mannen....
awel,ik zou bij haiths(da is daar waar de enige echte robin red van komt,maar da wisten jullie al ) iets willen bestellen nml: de superred( is een mengeling van granen/robinred)enz...maar kmoen bestellen via hun site(online) en deze zou komen op 55 pond voor 20 kg....maar...de verzendingskosten zijn 28 pond...den helft,en da vinnek awa teveel...iemand da weet hoe ik deze eventueel op een andere weg kan verkrijgen? of via iemand te bestellen,ofzo? alvast thanx ..grtzzzzz
Jeroen Beetens
Aantal berichten : 9 Leeftijd : 37 Woonplaats : Heverlee Hobby’s : Karpervissen Registration date : 22-12-11
Onderwerp: Re: HAITHS... zo mei 06, 2012 10:32 am
Dag Pascal, Hier verkopen ze de echte Haits ook, maar als ik zo snel ff berekenen ben je nog goeiekoper af indien je in Engeland besteld ( 55 + 28 pond = +- 102 €) tov 120 € met verzendkosten voor 20 kg via deze shop. Ik vrees da je mits hoge verzendkosten toch nog beter af bent met het bestellen bij Haits zelf. http://www.mtcbaits.nl/-9tFF-/nl/winkel/ingredienten/haiths/
Of je moet met verschillende mensen samen daar bestellen en de verzendkosten delen . Mss zijn er hier nog geintresseerden in producten van Haiths ? Grt
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: HAITHS... ma mei 07, 2012 3:50 pm
Thanx 4 reply, J & J !!!en de goeien info
grtzzzz
Jurgen De Vos
Aantal berichten : 47 Leeftijd : 48 Woonplaats : iddergem Hobby’s : vissen, voetballen Registration date : 15-03-10