Onderwerp: Producten van Haiths wo apr 27, 2011 7:03 pm
Weet er iemand waar je de producten van Haiths kan kopen in Belgie ? Bv , de Marinered , Superred , Honeyred , ... Ginder is de prijs best laag maar het transport kost veel . Lijken me goede producten . Grt
Tony Bollen
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 50 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : carpfishing Registration date : 23-04-11
Onderwerp: Re: Producten van Haiths wo apr 27, 2011 7:42 pm
www.supercatch.com goedkoper kan ni denk ik, mor zen ni zeker! grts bolle
Onderwerp: Re: Producten van Haiths wo apr 27, 2011 7:56 pm
Bolle , die domeinnaam is te koop . Heb al een eigen website hoor Grt
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Producten van Haiths do apr 28, 2011 5:21 am
Als ge Haiths Robin Red moest nodig hebben Jerry, ik heb hier nog een paar kilo verse liggen. In februari nog meegebracht van ginder. Als ge interesse hebt hoor ik het wel...
Onderwerp: Re: Producten van Haiths do apr 28, 2011 5:51 am
Nee Robin Red niet Robby . Zou die Superred of Marinered eens willen uitproberen . Toch al bedankt makker . Grt
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Producten van Haiths do apr 28, 2011 7:14 am
Dag Jerry
Ik heb dit jaar robin red en die superred bij haits besteld. Die robin red valt er niets meer over te zeggen zeker , gewoon top. Die superred is bij ons veel minder bekent maar toch wel goe, maar pas op die is aan de héle grove kant. Mag er zeker nie meer of 10% gebruiken. Mijn mix was ook al aan de birdfood structuur en dan nog eens da erboven op. Laat ons zeggen dat ik een boilie heb die vlug uitwasemt, heel goe verteert en eens iets anders is. Hoeveel heb je nodig om te testen? Ik kom in de week van 9mei terug uw kanten op , dan breng ik wel wa mee.