Aantal berichten : 445 Leeftijd : 44 Woonplaats : welle Hobby’s : vissen Registration date : 16-12-08
Onderwerp: Re: Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE" do jun 28, 2012 2:01 pm
Echt propere hal !!!
Steve Maes
Aantal berichten : 297 Leeftijd : 48 Woonplaats : Antwerpen Hobby’s : vissen, voetbal, honden, aquarium Registration date : 16-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE" do jun 28, 2012 5:06 pm
Succes ! Een hoop topmerken bijeen, spijtig wa ver van A'pen...
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE" do jun 28, 2012 5:35 pm
Steve Maes schreef:
Succes ! Een hoop topmerken bijeen, spijtig wa ver van A'pen...
mag geen excuus zijn om niet eens binnen te springen ik ga binnen kort als al men grief dat ik besteld heb binnen is ... nog is bedankt ervoor Ludovic
en wens je nogmaals heel veel succes!!
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE" do jun 28, 2012 7:09 pm
Ben een week of twee geleden ook eens langs geweest. Zeer overzichtelijke winkel en alle topmerken aanwezig. Kom zeker nog langs als ik met de vriendin richting kust trek;leuke stop !!
Patrick Arteel
Aantal berichten : 164 Leeftijd : 60 Woonplaats : Zanbergen Hobby’s : karpervissen Registration date : 19-06-09
Onderwerp: Re: Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE" do jun 28, 2012 7:15 pm
veel succes met de zaak grtz patje
Ludovic Hollevoet
Aantal berichten : 124 Leeftijd : 38 Woonplaats : Aartrijke Hobby’s : goalkeeper, carpfishing Registration date : 07-10-09
Onderwerp: Re: Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE" do jun 28, 2012 8:42 pm
Superbedankt voor deze leuke reacties, doet deugd!
bye
LudoO
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE" vr jun 29, 2012 6:52 pm
Ben razend benieuwd naar de nieuwe zaak Ludo...één dezer spring ik eens binnen!
Grtzz
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE"
Nieuwe hengelsportzaak te Sint-Michiels (Brugge) "CARPCUBE"