BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.
5 plaatsers
Auteur
Bericht
Gast Gast
Onderwerp: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 1:17 pm
Alternatief hook baits/ customizing je aas. Als ik aan alternatieve hook baits denk, dan is het meestal aan boillies, bottom baits, popup´s en wafters in verschilende maten, vormen en kleuren maar ook met verschilende flavours! Dips/cluges (cluges is een coating).
Ik durf gerust een fishy boillie dipen (in bvb top bannana etz) en het heeft soms een enorm bengelijk effect op de vangsten. Zo heb ik een aantal jaar geleden heel goed gevangen (voeren met activ8) en het hookbaits gedipt (voor een lange periode) in NRG. Dit zijn maar tips die je mss ooit eens een extra vis op de kant kan brengen. Ik persoonlijk ga nooit vissen, met één enkele soort boillie!! Er zijn ook nog andere alternatieve aas soorten die je kan customizen, zoals mais, maples tijgers etz. Het is eindeloos, maar het proberen waard, het kan jou die ééne vis opleveren waar je mss al een tijd achter zit ...
Zo ik hoop dat ik met dit iemand heb kunnen helpen!
Dario Beerten
Aantal berichten : 309 Leeftijd : 38 Woonplaats : Wilrijk Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen... Registration date : 27-03-08
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 2:55 pm
Ik heb nu ook wel wat alternatieve hookbaits, maar zoveel Maar het kan idd zijn effect hebben, om die ene vis te vangen...
De Poorter David
Aantal berichten : 69 Leeftijd : 46 Woonplaats : Niel Hobby’s : pc,vissen en kindjes Registration date : 28-03-08
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 3:35 pm
neem jij dat allemaal mee voor een vis sessie??
Kris Vanmechelen
Aantal berichten : 183 Leeftijd : 39 Woonplaats : Eernegem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 31-03-08
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 3:37 pm
ik moet ook bekennen dat de meeste mij zot verklaren als je soms ziet hoeveel alternatiefs ik meestal meesleur ... Maar ik heb vertrouwen erin dus doe ik mijn ding en dat levert soms een extra vis op idd, nu hant da ook zeer van water tot water af ook want op sommige waters zie ik wel eens dat sommige vangen met de de gewone std boilie terwijl ik iets anders probeer en dit totaal niet aanslaat bij de vissen ...
mvg Kris
Gast Gast
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 6:52 pm
Red Bull schreef:
neem jij dat allemaal mee voor een vis sessie??
Ja ik pak da allemaal mee .....
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 6:58 pm
Zoveel heb ik er ook nie, maar het kan inderdaad dat iets meer geven of opbrengen. Wie nie waagt blijft
Grtz Kurt
Ben van de Linde
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 49 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen Registration date : 27-06-08
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 8:31 pm
Nice to see some pop ups from Heathrow Baits Service ... the best available on the market ...
Maar bij English Tommy had ik natuurlijk niets anders verwacht ...échte toppers !!!
Gast Gast
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 8:34 pm
HBS heeft idd enkele leuke dinges Ben Maar het brein achter HBS Ian Russel is weg bij HBS ......
Ben van de Linde
Aantal berichten : 91 Leeftijd : 49 Woonplaats : Mechelen Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen Registration date : 27-06-08
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 8:37 pm
Oh dat wist ik niet ik meende zelfs verstaan te hebben dat hij de eigenaar was. Misschien is hij op pensioen het zal hem zeker geen windeieren hebben gelegd.
Gast Gast
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. di jul 08, 2008 9:09 pm
Hij was ook mede eigenaar, maar is ergens anders bij nu (weet niet just meer bij welke firma).
Gast Gast
Onderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. do aug 14, 2008 1:29 pm
I have never seen you have so many different baits with you mate A very nice selection