Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast

BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Empty
BerichtOnderwerp: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 1:17 pm

BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Baitkitchen1

Alternatief hook baits/ customizing je aas.
Als ik aan alternatieve hook baits denk, dan is het meestal aan boillies, bottom baits, popup´s en wafters in verschilende maten, vormen en kleuren maar ook met verschilende flavours!
Dips/cluges (cluges is een coating).

BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Alternatiefhookbaits

Ik durf gerust een fishy boillie dipen (in bvb top bannana etz) en het heeft soms een enorm bengelijk effect op de vangsten.
Zo heb ik een aantal jaar geleden heel goed gevangen (voeren met activ8) en het hookbaits gedipt (voor een lange periode) in NRG.
Dit zijn maar tips die je mss ooit eens een extra vis op de kant kan brengen.
Ik persoonlijk ga nooit vissen, met één enkele soort boillie!!
Er zijn ook nog andere alternatieve aas soorten die je kan customizen, zoals mais, maples tijgers etz.
Het is eindeloos, maar het proberen waard, het kan jou die ééne vis opleveren waar je mss al een tijd achter zit ...

BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. IMG_0291

Zo ik hoop dat ik met dit iemand heb kunnen helpen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Dario Beerten

Dario Beerten

Man Aantal berichten : 309
Leeftijd : 38
Hobby’s : Karpervissen, Webdesign, Powertrainen...
Registration date : 27-03-08

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 2:55 pm

Ik heb nu ook wel wat alternatieve hookbaits, maar zoveel Very Happy
Maar het kan idd zijn effect hebben, om die ene vis te vangen...
De Poorter David

De Poorter David

Man Aantal berichten : 69
Leeftijd : 46
Hobby’s : pc,vissen en kindjes
Registration date : 28-03-08

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 3:35 pm

neem jij dat allemaal mee voor een vis sessie??

affraid affraid What a Face cyclops
http://www.karpersessie.be
Kris Vanmechelen

Kris Vanmechelen

Man Aantal berichten : 183
Leeftijd : 39
Hobby’s : Karpervissen
Registration date : 31-03-08

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 3:37 pm

ik moet ook bekennen dat de meeste mij zot verklaren als je soms ziet hoeveel alternatiefs ik meestal meesleur ...
Maar ik heb vertrouwen erin dus doe ik mijn ding en dat levert soms een extra vis op idd, nu hant da ook zeer van water tot water af ook want op sommige waters zie ik wel eens dat sommige vangen met de de gewone std boilie terwijl ik iets anders probeer en dit totaal niet aanslaat bij de vissen ...

mvg Kris
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 6:52 pm

Red Bull schreef:
neem jij dat allemaal mee voor een vis sessie??

affraid affraid What a Face cyclops

Ja ik pak da allemaal mee .....
Kurt Glorie

Kurt Glorie

Man Aantal berichten : 280
Leeftijd : 47
Hobby’s : vissen-vissen-vissen
Registration date : 24-03-08

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 6:58 pm

Zoveel heb ik er ook nie, maar het kan inderdaad dat iets meer geven of opbrengen.
Wie nie waagt blijft Question Question Question lol!

Grtz Kurt
Ben van de Linde

Ben van de Linde

Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 49
Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen
Registration date : 27-06-08

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 8:31 pm

Nice to see some pop ups from Heathrow Baits Service ... the best available on the market ...

Maar bij English Tommy had ik natuurlijk niets anders verwacht ...échte toppers !!!
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 8:34 pm

HBS heeft idd enkele leuke dinges Ben Wink
Maar het brein achter HBS Ian Russel is weg bij HBS ......
Ben van de Linde

Ben van de Linde

Man Aantal berichten : 91
Leeftijd : 49
Hobby’s : Vissen, hockey en de vrouwen
Registration date : 27-06-08

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 8:37 pm

Oh dat wist ik niet ik meende zelfs verstaan te hebben dat hij de eigenaar was. Misschien is hij op pensioen het zal hem zeker geen windeieren hebben gelegd.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedi jul 08, 2008 9:09 pm

Hij was ook mede eigenaar, maar is ergens anders bij nu (weet niet just meer bij welke firma).
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitimedo aug 14, 2008 1:29 pm

I have never seen you have so many different baits with you mate lol! A very nice selection Cool Cool Cool
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.   BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas. Icon_minitime

BAIT KITCHEN - Alternatief hook baits/ customizing je aas.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» BAIT KITCHEN - Rehydrating Baits
» BAIT KITCHEN - Curing Your Baits
» BAIT KITCHEN - Fizzy Boilies
» MTC-Baits
» acs baits

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: The Candy Store-
Ga naar: