Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: abbey lakes zo jan 22, 2012 7:18 pm
na het volgen van enkele gasten die ik ken en hun korte succesvolle trips naar heron en fox lake op het complex van abby lakes ... overweeg ik van, de volgende winter maanden (misschien in Maart nog ééns) voor een paar dagen te gaan naar daar ... ik zie/lees er veel over, en het lijkt me tof ... tis niet ver en dus goed te doen voor een weekend of zo ... http://www.karpervijver.nl/
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: abbey lakes ma jan 23, 2012 11:29 am
Kben 1x geweest naar heron...mooie waters..goe beheer...nie ver rijden....zitten 'zware' visken op....mooi natuur...wel kikkers ...da moegge gewoon worden,hun gezang ...wel wree duur(maarja den dag van vandaag waar nie ) wa er wel is,Tommy...maarda weetge al maybe....ga niet/nooit in een weekend...want dan ist echt opeengeplakt....in de week /buiten de vakantieperioden.....ideaal.. grtzzzzzzz
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: abbey lakes ma jan 23, 2012 2:26 pm
ik ben er ook geweest ,met die fox dagen dat ze ginder gedaan hebben,idd mooi compex ,mooie waters denk er ook eens te gaan vissen volgend jaar,dit jaar zit ik al vol met france grtz
peter himschoot
Aantal berichten : 327 Leeftijd : 59 Woonplaats : schelle Hobby’s : karperen, mijne moto Registration date : 23-06-08
Onderwerp: Re: abbey lakes ma jan 23, 2012 4:22 pm
toeval wil nu dat ik vandaag mailtje gestuurd heb voor wat info, direct antwoord gehad wat op zich al leuk is. En hoewel ik er vroeger al eens geweest ben en zeer graag terug wou gaan, heb ik toch moeite met de prijzen, 227€ voor een lang weekend (za-di) is toch wel goed doorgerekend.
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: abbey lakes ma jan 23, 2012 5:02 pm
idd goedkoop is het ernie
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: abbey lakes ma jan 23, 2012 5:46 pm
tja jongens alles kost geld he ... als ge op zulke waters wil vissen, betaald ge een prijs .. ik zoek niet zozeer in het volle sezoen (van Maart tot November) te gaan, maar eerder december (kerst en nieuwjaar periode) en Januari ... een maat van me heeft er onlangs geweldig goe geweest met de 2 dikste vant sop!! en een rits andere vissen (nu is het wel mild geweest) en kan volgende winter anders zijn, maar ik ken Jeroen goed, en die houd me op de hoogte en ik ken nog gasten die er veel vissen ... (voor weekend of paar dagen)
we zien wel ... hoe volgende winter loopt ...
eerst in Sept nog een ander varkentje proberen wassen ... !!
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: abbey lakes di jan 24, 2012 9:37 am
Ik dacht als ik me niet vergis dat ik gehoord had dat als je 2maal tijdens het seizoen boekt,je tijdens de wintermaanden aan halve prijs kunt gaan.
Beelens Pascal
Aantal berichten : 611 Leeftijd : 60 Woonplaats : GERAARDBSERGEN Hobby’s : Karpervisken-Multicatch Registration date : 20-08-08
Onderwerp: Re: abbey lakes di jan 24, 2012 10:11 am
indeed,ze maken 'speciale'prijs in de wintermaanden...af en toe krijg ik da een mailken van...
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: abbey lakes di jan 24, 2012 10:22 am
Hey Pascal, is het dan effectief zo dat je eerder in het seizoen moet geboekt hebben of zijn die winterdeals voor iedereen?
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: abbey lakes di jan 24, 2012 2:32 pm
zie site daar staat zwart op wit dat een wintersessie alleen kan worden geboekt door vissers die binnen het reguliere seizoen op abbey hebben gevist!!
wat je wel ken doen is een winter vip kaart van €300 aanschaffen ga je 2 a 3 weekends in de winter heb je het eral uit gehaald