Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge zo jan 22, 2012 4:39 pm
Jeffrey Benoot schreef:
Valt ook goed mee kwa prijs....
Grtzz
ja dat is goed te doen, nu nog iets vinden in Belgié he want dit is uit Nederland ...
Jeffrey Benoot Admin
Aantal berichten : 1507 Leeftijd : 51 Woonplaats : Kortemark Hobby’s : Verse vis Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge zo jan 22, 2012 6:18 pm
Valt soms mee hoor om vanuit Olland te verzenden. Maar de vraag is natuurlijk, wie koopt voor zich alleen zo'n hoop zout?
Grtzz
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge zo jan 22, 2012 6:55 pm
Jeffrey Benoot schreef:
Valt soms mee hoor om vanuit Olland te verzenden. Maar de vraag is natuurlijk, wie koopt voor zich alleen zo'n hoop zout?
Grtzz
nu zo ne zak van 25kg is niet overdreven he??
Loïc van Doorn
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 32 Woonplaats : berchem Hobby’s : vissen, duiken, biologie Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge zo jan 22, 2012 7:03 pm
voert die aub niet in een keer dan, behalve als je kabeljauwen wilt gaan kweken
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge zo jan 22, 2012 7:11 pm
Jerry Van Opstal schreef:
Nash is weer de vissers aan het vangen
Wat zal het volgende zijn ? Nash eieren gelegd door Nashkippen ?? Commerce he ......
Volledig mijn gedacht ook Jerry! Man man man hoe komt ge erbij om als aasfirma zeezout in uw gamma op te nemen??? Kevin Cash doet zijn bijnaam weer alle eer aan. Natuurlijk zullen er wel gekken zijn die daar €6/kg aan gaan geven zene, net zoals er mensen zijn die €10 of meer geven aan ne kilo boilies. Terwijl ge voor €20 ne zak van 25kg van 't zelfde spul hebt als ge wa zoekt, maar dan zonder het Nash logo op de zak. Das grofweg gerekend een winstmarge van een 700%! Da's letterlijk dik het zout op uw patatten verdienen! Maar kom, 't is mijn probleem nie echt zene. Elk doet zaken zoals hij wilt, en de klanten geven hun geld uit zoals ze willen. Mij vangen ze alleszins nie.
Laatst aangepast door Robby Malfliet op zo jan 22, 2012 7:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge zo jan 22, 2012 7:11 pm
Loïc van Doorn schreef:
voert die aub niet in een keer dan, behalve als je kabeljauwen wilt gaan kweken
nee nee, een 100gr is meer dan genoeg (per dag op een spot)
Robin Vercruyssen
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge zo jan 22, 2012 8:29 pm
Was niet de bedoeling Loic . Bij mij was het eerder om zout toe te voegen aan partikels etc..
davy bettens
Aantal berichten : 107 Leeftijd : 36 Woonplaats : vlaanderen Hobby’s : karpervissen- En naar de vrouwen loeren ;) Registration date : 22-01-12
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge wo jan 25, 2012 4:37 pm
ik gebruik ook het grof zee zout ik doe die dan bij mijn partikels als ze gekookt zijn en het heeft dan nog eens het voordeel dat je bvb tijgernoten die in zoutwater liggen kan je nog in in een pva bag doen zonder dat het smelt . en zout is nog eens goed als bewaarmiddel ook zo veel voordelen aan zout maar idd geen overmatig gebruik geen kilo's dumpen.
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge wo jan 25, 2012 6:18 pm
Probeer de ECO Vleesbouillon pasta van Colruyt maar eens in uw boilies. Ze zullen er zeker nie minder efficient van worden!
Die bouillon heeft ook een hoog zoutgehalte, maar daarbovenop zitten er nog verschillende andere attractoren in.
Davy Pissoort
Aantal berichten : 35 Leeftijd : 46 Woonplaats : Haaltert Hobby’s : Karpervissen Registration date : 10-06-08
Onderwerp: Re: rock salt trick/edge do jan 26, 2012 6:27 am
Robby,
In welke dosis gebruik je dit dan (hoeveel per kg mix?)