Aantal berichten : 16 Leeftijd : 31 Woonplaats : Evergem Hobby’s : Karpervissen Registration date : 28-01-11
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account ma dec 26, 2011 6:43 pm
the final account vs cursus plantkunde...
Bedankt!!!
Kurt Glorie
Aantal berichten : 280 Leeftijd : 47 Woonplaats : Ieper Hobby’s : vissen-vissen-vissen Registration date : 24-03-08
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account ma dec 26, 2011 7:26 pm
Heb ik ook net gezien. Tziet er allezins een sjiek waterke uit. Natuur, groen wel druk verkeer in de achtergrond maar da moe je erbij nemen met zulke mooie vissen. Man die eerste spiegel is om vingers vanaf de likken.
Lorenz Cleymaet
Aantal berichten : 130 Leeftijd : 32 Woonplaats : Merendree (Oost-Vl) Hobby’s : Karpervissen en alles wat daarmee te maken heeft. Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account ma dec 26, 2011 7:55 pm
Dit past eigenlijk echt niet in mijn examenplanning maar dit kunnen we niet laten liggen hé Thanks David!
Loïc van Doorn
Aantal berichten : 162 Leeftijd : 32 Woonplaats : berchem Hobby’s : vissen, duiken, biologie Registration date : 25-01-11
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account ma dec 26, 2011 7:58 pm
snel ff gedownload voor er weer auteursrechtenbullshit komt, thx man! spijtig voor gedragsbiologie
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account ma dec 26, 2011 8:14 pm
één uur en 18min leuk kijk plezier ....
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account ma dec 26, 2011 8:43 pm
kurt schreef:
Heb ik ook net gezien. Tziet er allezins een sjiek waterke uit. Natuur, groen wel druk verkeer in de achtergrond maar da moe je erbij nemen met zulke mooie vissen. Man die eerste spiegel is om vingers vanaf de likken.
Volgens mij zijn eigen "putje" dacht ik. Ik moet zelf nog kijken ernaar, heb hem gedownload en op bureaublad staan
Tommy De Cleen Admin
Aantal berichten : 1782 Leeftijd : 54 Woonplaats : Hoboken Hobby’s : karpervissen Registration date : 23-03-08
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account wo dec 28, 2011 9:30 am
niet meer te bekijken nu ....
Steven Dekeyzer
Aantal berichten : 384 Leeftijd : 48 Woonplaats : Maldegem Hobby’s : Carp Fishing / music Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account wo dec 28, 2011 10:07 am
Tommy schreef:
niet meer te bekijken nu ....
Heeft toch enkele dagen online gestaan, iedereen zal hem wel gedownload hebben .
david deman
Aantal berichten : 534 Leeftijd : 35 Woonplaats : Menen Hobby’s : Vissen / scheidsrechter KBVB Registration date : 31-01-09
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account wo dec 28, 2011 10:17 am
Vond het maar een zwakke film. Erg rommelig gefilmd vond ik en eigenlijk niets van tips ofzo bijna.
Pellets bijvoeren in een kom en daarop drijven vissen, en dan bakken vangen. Kort samen gevat wat de film was lol.
Nogal een geluk dat ik daar geen geld aan gehangen heb
Robin Vercruyssen
Aantal berichten : 148 Leeftijd : 32 Woonplaats : Oordegem Hobby’s : Vissen wat anders? Registration date : 06-11-10
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account wo dec 28, 2011 10:44 am
david_deman schreef:
Vond het maar een zwakke film. Erg rommelig gefilmd vond ik en eigenlijk niets van tips ofzo bijna.
Pellets bijvoeren in een kom en daarop drijven vissen, en dan bakken vangen. Kort samen gevat wat de film was lol.
Tgoh tis maar hoe je het bekijkt hé, ik heb persoonlijk m'n buik vol van die dvd's vol met "tips en tactics". Daarvoor bestaad de dvd van korda . Vond deze film wel geslaagd, zeker hoe hij zijn vissen vangt( oké tis dan wel zijn eigen putje maar wat ge ziet wat hij moet doen om die vissen te vangen..). Vond het wel eens leuk om te bekijken, het is en blijft een gratis dvd hé..
Grtz
Tommy De Cleen Admin
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account wo dec 28, 2011 11:19 am
heb hem gezien (niet gedownload) twas een leuk filmke ....
david deman
Onderwerp: Re: Gratis Full DVD NASH - The Final Account wo dec 28, 2011 11:34 am
Robin schreef:
david_deman schreef:
Tgoh tis maar hoe je het bekijkt hé, ik heb persoonlijk m'n buik vol van die dvd's vol met "tips en tactics". Daarvoor bestaad de dvd van korda . Vond deze film wel geslaagd, zeker hoe hij zijn vissen vangt( oké tis dan wel zijn eigen putje maar wat ge ziet wat hij moet doen om die vissen te vangen..). Vond het wel eens leuk om te bekijken, het is en blijft een gratis dvd hé..
Grtz
Die final account is 19£ hoor... Het is een DVD die verkocht wordt, niet gratis Moest ik hem gekocht hebben vond ik het weggesmeten geld. Die korda dvd's zijn idd ook niet meer dat, heb er ook genoeg gezien, maar dat is meer hun catalogus tonen denk ik en dat vind ik dan wel leuk om gratis te krijgen.