Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexGalerijLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 pro line extreem unhooking mat

Ga naar beneden 
+2
Bart Debosschere
Renaat Vanoost
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast




pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimema okt 17, 2011 1:39 pm

Ik wil me een nieuwe mat aanschaffen,is de pro line extreem protection een goede keus?
Of beter de MAD bodyguard?
Transportgrote is geen probleem.
Merci
Terug naar boven Ga naar beneden
Renaat Vanoost

Renaat Vanoost


Man Aantal berichten : 30
Leeftijd : 44
Woonplaats : Gistel (Moere)
Hobby’s : privileads
Registration date : 28-01-11

pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimema okt 17, 2011 7:33 pm

Prolinemat heb ik nu toch al een poosje in mijn bezit en moet zeggen dat ik er echt wel tevreden over ben...

Enige minpunt heb jij reeds genoemd, maar voor de rest alleen maar lof!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart Debosschere

Bart Debosschere


Man Aantal berichten : 1018
Leeftijd : 46
Woonplaats : Vlaanderen
Hobby’s : Carpfishing & dog-sport
Registration date : 24-01-09

pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimema okt 17, 2011 8:05 pm

tsareno schreef:
Prolinemat heb ik nu toch al een poosje in mijn bezit en moet zeggen dat ik er echt wel tevreden over ben...

Enige minpunt heb jij reeds genoemd, maar voor de rest alleen maar lof!

Die van jouw is een heel speciale ....die heeft pootjes en kan zich verstoppen aan het kanaal ......... Laughing Laughing Laughing .
lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
pascal waltenier

pascal waltenier


Man Aantal berichten : 445
Leeftijd : 43
Woonplaats : welle
Hobby’s : vissen
Registration date : 16-12-08

pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimema okt 17, 2011 8:28 pm

Barre schreef:
tsareno schreef:
Prolinemat heb ik nu toch al een poosje in mijn bezit en moet zeggen dat ik er echt wel tevreden over ben...

Enige minpunt heb jij reeds genoemd, maar voor de rest alleen maar lof!

Die van jouw is een heel speciale ....die heeft pootjes en kan zich verstoppen aan het kanaal ......... Laughing Laughing Laughing .
lol! lol! lol! lol!

Nice one bart

En em heeft dan ook nog is het geluk dat het beestje zijne weg terug naar huis gevonden heeft cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel


Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Woonplaats : Maldegem
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimedi okt 18, 2011 10:50 am

Is niet één van jouw opties maar deze is echt goed en in transport niet groter dan degene die je zelf overweegt.
Nash monster carp cradle is de visveiligste op de markt.
Zelf heel tevreden van deze, zeker als je alleen vist, super.
https://www.youtube.com/watch?v=st_x-TKrpbM
Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot


Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 50
Woonplaats : Kortemark
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimedi okt 18, 2011 6:51 pm

Vind die van Nash echte "on-dingen"...zijn niet eens handig om een vis uit te tillen. En je hebt er dan nog eens een hoop werk aan om die in elkaar te steken. Nadien nog eens uit elkaar halen ook...hebben we nog geen rommel genoeg mee naar het water... Question

Geef mij maar een mat die je uit de koffer zwiept, en die meteen gebruikens-klaar is!
Ben ook wel te vinden voor matten met opstaande boord, maar gebruik gene die hierboven vermeld zijn...

Grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Antonie De Naeghel

Antonie De Naeghel


Man Aantal berichten : 322
Leeftijd : 41
Woonplaats : Maldegem
Hobby’s : karpervissen, voetbal, vriendin
Registration date : 07-08-08

pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimedo okt 20, 2011 3:45 pm

Zors schreef:
Vind die van Nash echte "on-dingen"...zijn niet eens handig om een vis uit te tillen. En je hebt er dan nog eens een hoop werk aan om die in elkaar te steken. Nadien nog eens uit elkaar halen ook...hebben we nog geen rommel genoeg mee naar het water... Question

Geef mij maar een mat die je uit de koffer zwiept, en die meteen gebruikens-klaar is!
Ben ook wel te vinden voor matten met opstaande boord, maar gebruik gene die hierboven vermeld zijn...

Grtzz

Een hoop werk is een beetje "TE" uitgedrukt he. Al die uren aan de waterkant spenderen maar 30sec. de tijd nemen om een mat in elkaar te zetten is te veel. Elk zijn mening uiteraard he , respect daarvoor Smile
Dat de vis er moeilijk uit te halen is, heb ik nog gehoord, maar ervaar ik zelf totaal niet zo. Hoorde die minpunten ook toen ik ze een tijd geleden aankocht. De pluspunten hebben die mindere punten zo van tafel geveegd.
Het belangrijkste is de visveiligheid en op dat vlak scoort deze zeer goed. Vis kan er niet uit en kan niet aan de grond.
Op de meeste andere matten zal de vis er al eens naast spartelen of kunnen matten met opstaande randen gevaar voor kapotte staarten betekenen.

Succes bij het maken van je keuze,
Grtz
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeffrey Benoot
Admin
Jeffrey Benoot


Man Aantal berichten : 1507
Leeftijd : 50
Woonplaats : Kortemark
Hobby’s : Verse vis
Registration date : 23-03-08

pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimedo okt 20, 2011 8:13 pm

Over visveiligheid geef ik je 100% gelijk, dat moet gezegd zijn. Maar heb een tijd terug, op een btw gezeten waar die verplicht waren, stonden daar klaar trouwens. Heb ze geprobeerd maar ondervond er wat ongemakken mee.

Maar zoals je zelf zegt, elk zijn keus... Wink

Grtzz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy De Cleen
Admin
Tommy De Cleen


Man Aantal berichten : 1782
Leeftijd : 53
Woonplaats : Hoboken
Hobby’s : karpervissen
Registration date : 23-03-08

pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitimevr okt 21, 2011 7:18 am

als transport geen probleem is, dan zou ik voor die van pro line gaan of die van MAD (die heb ik en ben daar tevreden over) ...
als de vis maar goed beschermd is daar gaat het over!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/pages/Baitcraft-Benelux/133215373406831
Gesponsorde inhoud





pro line extreem unhooking mat Empty
BerichtOnderwerp: Re: pro line extreem unhooking mat   pro line extreem unhooking mat Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
pro line extreem unhooking mat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Unhooking Mats
» extreem op gigantica
» X line
» Zelf lood gieten.
» rod pot pro line

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Discussie Board :: Materiaal-
Ga naar: