Aantal berichten : 66 Leeftijd : 39 Woonplaats : zele Hobby’s : vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: JAG Products wo feb 09, 2011 10:26 pm
@ robby good to know als ik ooit eens iemand nodig heb da kan draaien
Igor Van Waesberghe
Aantal berichten : 447 Leeftijd : 45 Woonplaats : assenede Hobby’s : karperen Registration date : 15-05-08
Onderwerp: Re: JAG Products do feb 10, 2011 11:25 am
kan mij volledig aansluiten bij wat robby zegt. ze zijn inderdaad prijselijk ma ik denk niet dat ik in de toekomst nog andere zal moeten kopen . ze zijn heel stevig en da vijsje dat er niet uitkan is echt wel goe gevonden!
greets igor
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: JAG Products do feb 10, 2011 4:31 pm
hahaha robby,voor ene keer da ik is teveel heb gegeten......... ben al stukken beter dan zondagmorgen,alleen nu wa ziekskes,teveel in de wind gaan staan om uit te waaien denk ik grt de marco
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: jag do feb 10, 2011 7:16 pm
da begrijp ik nu ni se.hoe da ge u in de vernieling kunt drinken marco zwaar feestje zeker daar in zwolle
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: JAG Products do feb 10, 2011 7:22 pm
Iets verkeerd gegeten wilt'em ons doen geloven Michel... Ge had hem moeten zien!
Marc Dhaene
Aantal berichten : 191 Leeftijd : 59 Woonplaats : lebbeke Hobby’s : as ze me missen dan ben ik ........... Registration date : 30-10-08
Onderwerp: Re: JAG Products do feb 10, 2011 8:11 pm
ne slechten dag is belange nog geen slecht jaar he mannekes ik weet 1 ding:gewoon jaloezie is er mee gemoeid,nem......
verlinden michel
Aantal berichten : 286 Leeftijd : 56 Woonplaats : temst Hobby’s : karpervissen en fietsen Registration date : 22-03-09
Onderwerp: jag do feb 10, 2011 8:40 pm
nee marco de robby en ik drinken ni meer we zijn wa slimmer geworden.ons goe grief kwam ni meer vanonder het afdak.
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: JAG Products di feb 15, 2011 4:30 pm
heb je nog een setje binnen kim ?
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: JAG Products di feb 15, 2011 8:06 pm
denswa schreef:
heb je nog een setje binnen kim ?
Jazeker, geen probleem...
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: JAG Products wo feb 16, 2011 3:12 pm
de 3 rod buzzbars en de banksticks zijn besteld is echt supermatriaal. kostprijs is wel niet goedkoop,maar dat koop je maar één keer he. dat het maar snel maart is
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: JAG Products wo feb 16, 2011 5:50 pm
Rechtstreeks bij JAG besteld Swa of via Kim?
Tis maar dat ik Jim van JAG zie volgende week, dus zou het setje eventueel kunnen meebrengen voor u.
Zijt ge voor de gewone buzz bars gegaan Swa, of voor de Super Compacts die eerstdaags uitkomen (die op de foto met de ATT's op).
Laatst aangepast door Robby Malfliet op wo feb 16, 2011 5:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
ben vermoesen
Aantal berichten : 266 Leeftijd : 47 Woonplaats : liedekerke Hobby’s : karpervissen natuurlijk Registration date : 14-11-08
Onderwerp: Re: JAG Products wo feb 16, 2011 5:53 pm
wa kost zo een setje?ziet er wel ferm uit en moet toch niuewe hebben grtz
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: JAG Products wo feb 16, 2011 6:02 pm
Richtprijzen bij benadering:
- Adjustable head bankstick €35 - Stabiliser €25 - Setje Super Compact buzz bars €100.
Gast Gast
Onderwerp: Re: JAG Products wo feb 16, 2011 6:10 pm
wa kost zo een vijl setje ?? ziet er toppie uit greetz
jean-claude francois
Onderwerp: Re: JAG Products wo feb 16, 2011 7:52 pm
ik heb ze via kim besteld robby. het zal wel de gewone buzz bars zijn denk ik.want die zijn al uit die dat ik besteld heb. ik heb ze nu al besteld bij kim dus ga ik ze niet afzeggen.maar toch bedankt. @kim je mag anders 2 bandstick stabilizer ook bijbestellen. grt
De Poorter Kim
Aantal berichten : 144 Leeftijd : 39 Woonplaats : Gent Hobby’s : Vissen, poker, Dj Registration date : 22-03-09
Onderwerp: Re: JAG Products wo feb 16, 2011 9:40 pm
denswa schreef:
ik heb ze via kim besteld robby. het zal wel de gewone buzz bars zijn denk ik.want die zijn al uit die dat ik besteld heb. ik heb ze nu al besteld bij kim dus ga ik ze niet afzeggen.maar toch bedankt. @kim je mag anders 2 bandstick stabilizer ook bijbestellen. grt
Ok, geen probleem. Ik bestel ze erbij.
Grtz
Kim
Verbrugge Steve
Aantal berichten : 66 Leeftijd : 39 Woonplaats : zele Hobby’s : vissen Registration date : 31-12-10
Onderwerp: Re: JAG Products do feb 17, 2011 2:36 pm
heb mij vandaag da volledig setje van vijlkes gekocht bij de poorter, en da ziet er echt super goe materiaal uit! juist moe ik da vijlen nog wa oefenen, want bij mij trekt het er nog ni op. als er iemand wa tips kan geven?
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: JAG Products do feb 17, 2011 3:19 pm
Ge zult het filmke misschien al gezien hebben hé Steve, maar hier toch nog even de link.
Onderwerp: Re: JAG Products do feb 17, 2011 3:42 pm
mercie vo de link robby had da filmke nog ni gezien, nu weet ik toch wa ik verkeerd doe. is nog ni zo eenvoudig als da ik eerst dacht. maja met wat oefening ga ik der wel geraken
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: JAG Products wo maa 02, 2011 7:10 am
Kheb op de Cotswold show in Engeland vorig weekend verschillende demo's van het haakscherpen gevolgd en het was simpelweg ongelofelijk hoe scherp ge uw haken kunt krijgen met de JAG tools! Vergeet de opschriften op de pakjes haken waar men zegt dat ze superscherp zijn, want da's niks vergeleken met het resultaat na een aanscherpbeurt met de JAG vijltjes. Het vergt wel wat oefening hoor. Na de show kreeg ik een volledig setje kado, en bij mijn thuiskomst maandagavond heb ik nog wa getest op oude haken, en het ging alsmaar beter en beter. Nog enkele keren oefenen en ik heb het wel onder de knie.
Verder was er op het JAG standje een mooie display van al hun stainless te zien. Hun nieuwe buzzer bars met kantelsysteem waren heel interessant, net als hun stage stand systeem met geintegreerde schroevendraaier. Kortom allemaal materiaal dat met de hoogste precisie is afgewerkt en een leven lang mee zal gaan. Zeker het geld waard!
Paar fotokes van vorig weekend.
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: JAG Products vr apr 01, 2011 10:30 pm
Robby, Waarom heb je ook dat lange vijltje met zwart handvat erbij. Ik meen dat het rode en groene in de houder zitten? Ik wil een setje kopen maar weet niet welke vijltjes ik moet nemen. Ben je nog steeds positief over het resultaat? vrgr
De Poorter Kim
Onderwerp: Re: JAG Products za apr 02, 2011 6:49 am
Het zwarte vijltje is voor de teflon van de haak te verwijderen. Zo hebben ze het mij gezegd tijdens de demo.
Grtz
Kim
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: JAG Products za apr 02, 2011 8:58 am
Bij de demos die ik gezien heb werkte Dean alle haken af met alleen het zwarte vijlke, en zo doe iik het nu ook. Werkt perfect.
Rob willemse
Aantal berichten : 117 Leeftijd : 58 Woonplaats : barendrecht Hobby’s : darten Registration date : 15-01-09
Onderwerp: Re: JAG Products za apr 02, 2011 3:46 pm
Robby Malfliet schreef:
Bij de demos die ik gezien heb werkte Dean alle haken af met alleen het zwarte vijlke, en zo doe iik het nu ook. Werkt perfect.
Zou jij adviseren alleen het zwarte vijltje te kopen met het loepje. Lukt het goed om de haak in je vingers te houden en dan vijlen of moet je echt de houder erbij nemen? Gr
Robby Malfliet
Onderwerp: Re: JAG Products za apr 02, 2011 5:36 pm
Robby, het is wel aan te raden om het houderke te gebruiken zene. Het werkt simpelweg veel makkelijker en efficienter. Dus bijgevolg is dat groen en rood vijlke erbij.
Maar zoals ik al zei gebruik ik enkel nog het zwarte. 't Feit dat het zwarte vijlke langer is werkt ook makkelijker vind ik, omdat ge langere "strijken" kunt geven als ge begrijpt wat ik bedoel.