Aantal berichten : 571 Leeftijd : 37 Woonplaats : Kortrijk Hobby’s : karpervissen, dj, uitgaan Registration date : 15-06-09
Onderwerp: Re: Purple products wo sep 30, 2009 2:42 pm
Bestaat nog langs het vliegveld van Wevelgem :wink: www.purpleproducts.be denk ik is de site.
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Purple products wo sep 30, 2009 3:41 pm
Heb tot een tweetal jaar geleden veel met de produkten van purple products gevist toen ik zelf nog mijn bollen rolde en het was wel kwaliteit dat die mannen dan hadden. De ingredienten waren van hele goeie kwaliteit en zo hadden ze enkele goeie mixen ook in hun rangen. Robby sprak hier al over de purple catwoman zo was er ook de purple robin en dat was een pikante kruidenmengeling waar ik heel goed op gevangen heb. Ik weet niet hoe de kwaliteit nu is maar Philip Dupont (eigenaar) kennende zal dat wel nog altijd in orde zijn.
Greetz Wesley
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Purple products wo sep 30, 2009 3:52 pm
Ik herinner mij ook de Fireball Mix! Daar heeft ne maat van mij een paar jaar geleden ook héél goeie resultaten mee gehaald.
jean-claude francois
Aantal berichten : 293 Leeftijd : 44 Woonplaats : melle Hobby’s : karpervissen Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Purple products wo sep 30, 2009 5:57 pm
idd ik heb ook nog met die firebal gevist en ik heb er goed op gevangen. die gasten hebben heel goed gerief. ik ga eens opzoeken of ik die mix nog kan kopen ergens. groeten
wesley Staelens
Aantal berichten : 65 Leeftijd : 43 Woonplaats : waregem Hobby’s : vissen Registration date : 28-08-08
Onderwerp: Re: Purple products wo sep 30, 2009 6:58 pm
Ja, die fireball mix die ken ik. Dat was een kruidige mix die tegelijkertijd mierzoet was , ze hebben mij dat eens aangeraden die fireball toen deze net in de rekken lag en heb er mij eens 20kg mix van gedraaid samen met de flavour combinatie cinnamon + sexy orange (beide van purple) en dat was een TOPPER. Alleen is het zo dat dit wel duur uitvalt als ge serieus wilt doorvoeren. De laatste 2 jaren vis ik vooral instant en het heeft al meermaals in mijn gedachten gespeeld om deze nog eens in te zetten.
Er waren nog 2 mixen die gekend waren en dat waren die Purple Squid mix en die Dragon fish mix. Iemand daar ervaring mee?
Greet Wesley
Robby Malfliet
Aantal berichten : 2753 Leeftijd : 48 Woonplaats : Haasdonk Hobby’s : Vissen, voetbal, Anglofiel... Registration date : 06-01-09
Onderwerp: Re: Purple products wo sep 30, 2009 7:25 pm
Mijne maat die gooide op die Fireball bollen nog eens een flinke scheut van de één of andere zoete liquid van Sensas, om ze nog zoeter te maken.
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Purple products do okt 01, 2009 8:36 am
Inderdaad die mannen hebben supergerief,vandaar mijn vraag.....aan alle antwoorders thanks
Gast Gast
Onderwerp: Re: Purple products do okt 01, 2009 8:59 am
Aan Koen Gerniers die op Oasis vist kan je ook info vragen he Bart ! Ge kunt er niet naast kijken ! Op zijn auto staat er reclame van Purple .
Grtz waldo
bart polyn
Aantal berichten : 806 Leeftijd : 43 Woonplaats : Heusden Hobby’s : Karpertjes vangen natuurlijk en luipaargekko's Registration date : 19-08-08
Onderwerp: Re: Purple products do okt 01, 2009 9:23 am
Ok merci Waldo,kga mss deze middag trouwens eens gaan kijken!!grtzzzzzzzz